Κυριακή 19  Μαϊου  2024 

«ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ»

Σχόλιο του κ Κωτίδη Νικόλαου: ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΚΟΜΒΟΣ Η ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ-“ΝΑΥΑΓΕΙ” Η ΣΙΔ. ΕΓΝΑΤΙΑ

Σχόλιο του κ Κωτίδη Νικόλαου: ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΚΟΜΒΟΣ Η ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ-“ΝΑΥΑΓΕΙ” Η ΣΙΔ. ΕΓΝΑΤΙΑ

Σχόλιο του κ Κωτίδη Νικόλαου

Ποιον κοροϊδεύεις βρε Σταϊκούρα;;;; Η Αλβανία παίρνει δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων 100εκ.€ για να εκσυγχρονίσει το σιδηροδρομικό της δίκτυο και να αξιοποιήσει 12 σιδηροδρομικούς σταθμούς, μάλιστα ο εκσυγχρονισμός είναι για ηλεκτροκίνηση. Μάλιστα το κόστος του έργου θα φτάσει τα 415εκ.€. https://www.metaforespress.gr/.../%CE%B1%CE%BB%CE%B2%CE.../ Επίσης στις εξαγγελίες σας κ.Σταϊκούρα καταγράφετε ένα ποσό των 2δις€ για την Δυτική Μακεδονία αναφέροντας το σαν αναβάθμιση (που στην ουσία είναι λεφτά "πακτωμένα" μιας και σιδηροδρομικό δίκτυο στην Δυτική Μακεδονία ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!! Και τέλος για κάτι μελέτες που έχουν εκπονηθεί από την εταιρεία ΔΡΟΜΟΣ για λογαριασμό του ΟΣΕ και αφορούν την Νέα σιδηροδρομική Ιεροπηγής (Καστοριάς) με Θεσσσαλονίκη, θα καταλήξετε ποτέ ότι η διαδρομή Ιεροπηγής-Πτολεμαΐδα (όπως λένε οι μελέτες) ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΜΦΕΡΟΤΕΡΗ και ίσως σκόπιμα προσπαθείτε να την εγκαταλείψετε;;;; Για να μην αναφέρω και για κάτι 500εκ.€ για την σύνδεση Καλαμπάκας- Κοζάνης https://www.ot.gr/.../staikouras-vazoume-ton-elliniko.../
Διαβάζουμε
ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΚΟΜΒΟΣ Η ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ-“ΝΑΥΑΓΕΙ” Η ΣΙΔ. ΕΓΝΑΤΙΑ
29-04-2024
Το σχέδιο ήταν στη Καλαμπάκα να διασταυρώνονταν η σιδηροδρομική Εγνατία με την γραμμή Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα
Από τα 1,7δις€ που διεκδικούσε η ελληνική πολιτεία για την κατασκευή της σιδηροδρομικής Εγνατίας, αντλούνται μόνο 212εκ.€ για το Τμήμα Καρβάλη-Τοξότες.
«ΤΟ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ Η ΕΓΝΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΟΠΙΚΟ» ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ & ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΪΚΟΥΡΑΣ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ
Ένα πολυδάπανο σιδηροδρομικό project, με πολλές ενστάσεις γύρω από την αξία του καθώς αποκλείει Δράμα και Σέρρες, η Σιδηροδρομική Εγνατία, φαίνεται προσωρινά πως «ναυαγεί», καθώς μετά την εγκληματική σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών είναι αδιανόητο να διατεθούν 1,7δις€ από Ευρωπαϊκούς Πόρους για την κατασκευή της. Το μοναδικό τμήμα, που φαίνεται ότι θα προχωρήσει μέχρι στιγμής, αφού εξασφαλίστηκαν πόροι 212εκ.€ είναι το Τοξότες-Καρβάλη, που έχει στόχο τη σημαντική σιδηροδρομική σύνδεση του Λιμανιού «Φίλιππος Β’» Καβάλας.
Τα παραπάνω μάθαμε κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής & Εμπορίου της Βουλής, μετά από ερώτημα του βουλευτή Δράμας της Νέας Δημοκρατίας Δημήτρη Κυριαζίδη προς τον υπουργό Υποδομών & Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα. Ο βουλευτής Δράμας, αφενός ζήτησε να προχωρήσει εμπρόθεσμα η επισκευή του σιδηροδρομικού δικτύου Σέρρες-Δράμα, δηλαδή μέχρι τέλος του 2025, αφετέρου ζήτησε ενημέρωση για το project Σιδηροδρομική Εγνατία, αλλά κι επανασχεδιασμό, ώστε να μην εξαιρούνται Δράμα και Σέρρες από τον σιδηρόδρομο. Γι’ αυτό πρότεινε συγκεκριμένα «να υπάρξει μία επαναδιατύπωση του όλου σχεδιασμού αναφορικά με το κομμάτι της Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης».
«Ουτοπία» σήμερα η Σιδηροδρομική Εγνατία
«Ουτοπία» χαρακτήρισε να αντληθούν άμεσα οι αναγκαίοι πόροι για την κατασκευή της Σιδηροδρομικής Εγνατίας ο Χρήστος Σταϊκούρας, στην απάντησή του. Παράλληλα, όμως, υποστήριξε ότι υπάρχει ετοιμότητα να προχωρήσει, όταν βρεθούν χρήματα. Ακόμη, γνωστοποίησε ότι έχουν δεσμευτεί πόροι μόνο για το τμήμα Τοξότες-Καρβάλη, ενώ εξήγησε ότι τα παραπάνω συμβαίνουν στον απόηχο της σιδηροδρομικής τραγωδίας των Τεμπών, όπου άλλαξαν πλέον οι προτεραιότητες τόσο της Κυβέρνησης όσο και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Αναλυτικά τοποθετήθηκε ως εξής: «Όταν παραλάβαμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, είχε γίνει μια προσπάθεια από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία και την Κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας για την άντληση ευρωπαϊκών πόρων για την υλοποίηση δύο έργων. Διπλής σιδηροδρομικής γραμμής από την Αλεξανδρούπολη στο Ορμένιο, 1,1 δις€ και της σιδηροδρομικής Εγνατίας, 1,7 δις€ ευρώ. Η πρόταση υπεβλήθη τον Ιανουάριο του 2023. Δυστυχώς, αξιολογήθηκε και μετά το δυστύχημα των Τεμπών και από αυτή την συνολική πρόταση των 2,8 δισ. ευρώ μπορέσαμε να πάρουμε 212 εκατομμύρια για το Τμήμα Καρβάλη-Τοξότες για τη σύνδεση του Λιμανιού Καβάλας.
Αντιλαμβάνεστε, συνεπώς, ότι δεν είναι καθόλου εύκολο να επανέλθουμε και να ζητήσουμε αντίστοιχους πόρους, γιατί δεν υφίστανται σήμερα ή και έχουν αλλάξει οι προτεραιοποιήσεις. Το να έρθω σήμερα και να σας πω ότι θα γίνει σιδηροδρομική η Εγνατία είναι ουτοπικό. Το να έρθω όμως και να σας πω, όπως το έχουμε βάλει μέσα στην παρουσίαση, ότι με το που θα βρεθεί χρηματοδότηση τα επόμενα έτη να επιδιώξουμε να φτιάξουμε τη σιδηροδρομική Εγνατία αφού αντιμετωπίσουμε μια σειρά από άλλα προβλήματα που ακούσαμε στο διάλογο σήμερα και είναι εύστοχες παρατηρήσεις της Αντιπολίτευσης, θα σας πω ότι αυτά έχουν προτεραιοποίηση».
 


Σχόλια υποστηρίζονται από CComment

Λίστα εκδηλώσεων

Δεν υπάρχει προσεχές εκδήλωση
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Ο Καιρός

Σημαντικά θέματα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία

ΚΟΖΑΝΗΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κοζάνη

ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Πτολεμαίδα

Banner Bottom

logo

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
 
Τηλέφωνο:  6974928190
Copyright www.ptolemais-post.gr © 2021