Εορδαία: "η άποψη του Δημάρχου για σιδηροδρομική σύνδεση με το Αμύνταιο είναι γραφική και αγγίζει τα όρια του κωμικού"!!!
- Περιφερειακά
- Εμφανίσεις: 2207
Ψυχαγωγία προσφέρουν όλα αυτά που αναρτώνται σε Δημόσια θέα από την Δημοτική Αρχή.
Είναι κεφαλαιώδους σημασίας το ότι άνοιξε το θέμα αυτό! Έστω και με την γλώσσα έξω (από το λαχάνιασμα εννοώ), δεδομένου ότι τρέχουμε πίσω από τις επιλογές και την κινητικότητα (της αξιοθαύμαστης) της Πόλεως Κοζάνης.
Ανοίγουμε θέματα χωρίς βάθος πεδίου, χωρίς να παίρνουμε υπόψιν την μεγάλη εικόνα, το κάδρο που εδράζεται η γεωπολιτική ανάλυση.
Είναι ένα δεδομένο το ΒΙΟΠΑ, προσπαθεί ο Δήμαρχος να το χωρέσει κάπου, αντίστροφα έπρεπε να κινηθεί, λόγο του τεραστίου μεγέθους του έπρεπε να αναζητήσει τι μπορεί να χωρέσει μέσα του (τα πάντα φυσικά).
Η δέ ευκαιριακή του σύνδεση με το Αμύνταιο στοχεύει στο πουθενά, έλειψη πολιτικής κουλτούρα και ανικανότητα καταδυκνείει από μέρους της Δημοτικής Αρχής.
Ο Αξιός, εκεί είναι το παιχνίδι και ασφαλώς η Θεσσαλονίκη.
Το κέντρο του πλανήτη καθίσταται ( Κωνσταντίνος Γρίβας, Καθηγητής Γεωπολιτικής στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων. Διδάσκει επίσης Γεωγραφία της Ασφάλειας στην ευρύτερη Μέση Ανατολή στο Τμήμα Τουρκικών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών) πλέον, το τρίγωνο Κωνσταντινούπολη-Σμύρνη-Θεσσαλονίκη και εδώ εστιάζεται το παγκόσμιο ενδιαφέρον.
Ως συνέχεια αυτού αναδύεται η διαδρομή θεσσαλονίκη-Αξιός-Μοράβας-Δούναβης.
Είναι ο δρόμος του μεταξιού που διαμορφώνει η Κίνα για το άνοιγμα των αγορών της, με θαλάσιες- και πλωτές διαδρομές προς την Ευρώπη.
Εδώ εξηγείται και η συμπεριφορά της Τουρκίας με την απόσχιση από την Δύση και την στροφή στον Ευρασιανισμό, με επίκεντρο τουρκόφωνες χώρες, Αζερμπαϊτσάν-Τζατζικιστάν-Ουζμπεκιστάν-Τουρκμενιστάν-Αφγανιστάν-Ιράκ-Ιράν-Συρία-Λιβύη-Τυνησία-Υποσαχάρειες χώρες. Μάλιστα έχουμε σχίσμα στις ένοπλες δυνάμεις της Τουρκίας, μεταξύ Ανώτατων Κεμαλικών Αξιωματικών που πλέον χωρίζονται σε Ατλαντιστές και Ευρασιανιστές.
Εδώ είναι το παιχνίδι και ίσως νομίζουν ορισμένοι είναι μακριά χρονικά αλλα γεωγραφικά από εμάς.
Δεν είναι.
Είναι στην πόρτα μας.
Ποιος να μπορέσει να το καταλάβει αυτό; Ο περιχαρακωμένος Δήμαρχος μας, ο οποίος αδυνατεί να δει το νέο περιβάλλον που αναδύεται ή το εσωστρεφές εκλογοθηρικό σχήμα του, που στερείται πολιτικής σκέψης.
Είναι πολλά τα λεφτά.
Χωράμε και εμείς σε αυτές τις εξελίξεις; Ασφαλώς χωράμε!!!
Κρούση στην Κινέζικη Πρεσβεία, γιατί δεν την κάνουμε;
H Δημοτική Αρχή ονειρεύεται σύνδεση με το Αμύνατιο, είναι κωμικά αυτά τα πράγματα αγαπητοί φίλοι.
Ο καλύτερος “Δήμαρχος όλων των εποχών” είναι άνθρωπος μικρού πολιτικού μεγέθους χωρίς oρίζοντα, το έχω γράψει 10 φορές, εάν ήταν οι ικανότατοι Τούρκοι θα το είχαν ήδη ως θέμα επάνω στο τραπέζι.
Όχι στην υπάρχουσα διαδρομή που ανήκει στον προηγούμενο αιώνα, h άποψη για σύνδεση με το Αμύνταιο είναι κωμική….
Εδώ μπαίνει και ο κύριος Βασίλης Σωτηρόπουλος (σύμβουλο ανάπτυξης consulting engineer & project manager, Μέλος του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Δυτικομακεδονικών Σωματείων Αθηνών, Αντιπρόεδρο του Δ.Σ. Σωματείου Πτολεμαΐδιωτών Αθηνών ο «Πτολεμαίος»)! Το άρθρο (επί της ουσίας πραγματεία είναι) του!
Tο διακίνησε ο κύριος Κωτίδης παντού, "4+1 Καινοτόμες προτάσεις για το σιδηροδρομικό δίκτυο της Δυτικής Μακεδονίας" .
Ας δούμε κάποια παραθέματα.
Το προτεινόμενο σιδηροδρομικό δίκτυο είναι σύγχρονο προσβλέπει στο μέλλον και στην ανάπτυξη της περιοχής, διορθώνει εν μέρει, τα σφάλματα του παρελθόντος και βγάζει από την απομόνωση πολλές περιοχές, επιπλέον δεν λύνει μόνο το πρόβλημα στις μετακινήσεις μεταξύ των δήμων της Δυτικής Μακεδονίας, άλλα συνδέει άμεσα ,χωρίς ατέρμονες κυκλικές διαδρομές, που οδήγησαν στην απαξίωση του μέσου, όλες τις πόλεις της Δυτικής Μακεδονίας μεταξύ τους και με την Ημαθία, την Πέλλα και την Θεσσαλονίκη.
Σχόλια υποστηρίζονται από CComment