«Verba volant, scripta manent» (τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν)

«Verba volant, scripta manent» (τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν)

«ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ»

  Καστοριά: Τον έπιασαν με περίπου 21 κιλά κάνναβης

  Καστοριά: Τον έπιασαν με περίπου 21 κιλά κάνναβης

 
 

Συνελήφθη το Σάββατο σε περιοχή της Κοζάνης, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Καστοριάς και της Ομάδας Πάταξης Διασυνοριακού Εγκλήματος του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Μεσοποταμίας Καστοριάς, 29χρονος αλλοδαπός, για διακίνηση μεγάλης ποσότητας ακατέργαστης κάνναβης.

Αναλυτικότερα, κατόπιν κατάλληλης αξιοποίησης στοιχείων από τους προαναφερόμενους αστυνομικούς, εντοπίστηκε, σε περιοχή της Κοζάνης, Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο με οδηγό τον 29χρονο και σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε διαπιστώθηκε ότι, μετέφερε δύο ταξιδιωτικούς σάκους που περιείχαν 20 αυτοσχέδιες συσκευασίες με ακατέργαστη κάνναβη, συνολικού βάρους 20 κιλών και 900 γραμμαρίων.

Συνολικά κατασχέθηκαν ανωτέρω ποσότητα ναρκωτικών ουσιών, ένα Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, ένα κινητό τηλέφωνο και μια κάρτα sim.

 

Προανάκριση για την υπόθεση ενήργησε το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Καστοριάς, ενώ ο συλληφθείς με τη δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα που σχηματίσθηκε σε βάρος του, θα οδηγηθεί στην Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Καστοριάς.

https://www.ertnews.gr/perifereia/kastoria-ton-epiasan-me-peripoy-21-kila-kannavis/

 

Γρεβενά: Στα λευκά ντύθηκαν η Βασιλίτσα και η Σαμαρίνα

Γρεβενά: Στα λευκά ντύθηκαν η Βασιλίτσα και η Σαμαρίνα

 
 

Χιονίζει από το πρωί στην Βασιλίτσα Γρεβενών που φόρεσε τα λευκά και ετοιμάζεται για τον φετινό χειμώνα προκειμένου να υποδεχτεί τους λάτρεις των χειμερινών σπορ.

Αυτήν την ώρα αραιή είναι η χιονόπτωση, με το ύψος του χιονιού να είναι στα 5 εκατοστά. Αλυσίδες θα χρειαστούν όσοι επιχειρήσουν να φτάσουν το χιονοδρομικό κέντρο των Γρεβενών.

Στα λευκά ντύθηκε και η ορεινή Σαμαρίνα από νωρίς το πρωί.

 
 
 
 



Ταΐζουν με... σανό 230.000 εκπαιδευτικούς

Ταΐζουν με... σανό 230.000 εκπαιδευτικούς

 
 
Προεκλογικές υποσχέσεις από τη Νίκη Κεραμέως και τον Αγγελο Συρίγο για αυξήσεις αποδοχών σε όλες τις βαθμίδες την... επόμενη τετραετία εάν και εφόσον επανεκλεγεί η κυβέρνηση!

Οσο πλησιάζουμε στις εκλογές τόσο αυξάνουν και οι κυβερνητικές υποσχέσεις για αυξήσεις στις αποδοχές των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων, οι οποίοι αποτελούν και τον μεγαλύτερο κλάδο των δημοσίων υπαλλήλων (πάνω από 230.000).

Ο υφυπουργός Παιδείας κ. Αγγελος Συρίγος σε συνάντηση που είχε την Τρίτη 15/11 με τους συνδικαλιστές της ομοσπονδίας των πανεπιστημιακών ΠΟΣΔΕΠ τούς δήλωσε ότι το ζήτημα των αυξήσεων στις αποδοχές τους έχει συζητηθεί και με το υπουργείο Οικονομικών: «Κατά τη συνάντηση, αναγνωρίζοντας το γεγονός ότι τα μέλη ΔΕΠ έχουν υποστεί λόγω της οικονομικής κρίσης σημαντική μείωση των αποδοχών τους, οι συμμετέχοντες εκ μέρους του υπουργείου Παιδείας ενημέρωσαν τα μέλη της εκτελεστικής γραμματείας ότι παρά τα συνεχιζόμενα προβλήματα του δημοσιονομικού χώρου, ειδικά υπό τις παρούσες συνθήκες, έχουν συζητήσει με το υπουργείο Οικονομικών τη δυνατότητα αύξησης των αποδοχών. Αναφορικά δε με την έκδοση της πρόσφατης απόφασης του ΣτΕ που αφορά την καταβολή αναδρομικών αποδοχών των μελών ΔΕΠ, έγινε γνωστό ότι εκκρεμεί ερώτημα στο Νομικό Συμβούλιο του κράτους και σχετικά με τον τρόπο υλοποίησης της απόφασης και το πεδίο εφαρμογής της».

 

Αυξήσεις μισθών των εκπαιδευτικών υποσχέθηκε πριν από λίγες μέρες και η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, επιχειρώντας σε μια ύστατη προσπάθεια, λίγους μήνες προ των εκλογών, να ανατρέψει το αρνητικό σε βάρος της κλίμα που αντικατοπτρίζεται και στις δημοσκοπήσεις όπου καταλαμβάνει εδώ και πολύ καιρό τις πρώτες θέσεις στις αρνητικές γνώμες ανάμεσα στους υπουργούς της Ν.Δ.. Η υπουργός Παιδείας, σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη που παραχώρησε στο Newsbomb.gr και την εκπομπή Meeting Point με την Ολγα Τρέμη, έκανε πάλι «επίθεση φιλίας» στους εκπαιδευτικούς, τους ίδιους ακριβώς εκπαιδευτικούς που στην καθημερινότητα δεν διστάζει να φορτώσει με γραφειοκρατικές ευθύνες και να στείλει στα δικαστήρια όταν αντιδρούν στις αυταρχικές της επιλογές.

Συγκεκριμένα ανέφερε: «Προτεραιότητα της κυβέρνησης για την επόμενη τετραετία είναι ο εξορθολογισμός των μισθών των δημοσίων υπαλλήλων, με έμφαση στο εκπαιδευτικό προσωπικό. Για πρώτη φορά στην Ιστορία της χώρας δόθηκε, οριζοντίως, επίδομα στους εκπαιδευτικούς για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού. Είναι μια έμπρακτη στήριξη στο έργο του εκπαιδευτικού, ωστόσο, είναι σημαντικό να αυξηθούν οι απολαβές τους, γι’ αυτό και θα αποτελέσει προτεραιότητά μας την επόμενη τετραετία».

Το 2022, όμως, είναι αν μη τι άλλο ύβρις να τάζεις αυξήσεις εάν και όταν εκλεγείς, ενώ υπάρχουν μισθοί από 730 ευρώ (την ίδια ώρα που λόγω πληθωρισμού χάνουν ένα 16% της αγοραστικής τους αξίας) και ένας νεοδιοριζόμενος εκπαιδευτικός αμείβεται με μισθό χαμηλότερο του βασικού του ιδιωτικού τομέα, λόγω της κατάργησης στο Δημόσιο του 13ου και του 14ου μισθού.

https://www.efsyn.gr/ellada/ekpaideysi/368657_taizoyn-me-sano-230000-ekpaideytikoys

Pixual Logo

Τηλεθέρμανσις - Πέτρινο Σχολείο: Προσπάθειες για τρίτη ημέρα εντός του χάνδακος

Τηλεθέρμανσις - Πέτρινο Σχολείο: Προσπάθειες για τρίτη ημέρα εντός του χάνδακος

Πραγματικά γίνονται μεγάλες προσπάθειες από την μεριά της Δημοτικής Επιχειρήσεως. 

Υπάρχει και σθένος και βούλησις.

Βέβαια καλό θα ήτο να ενημερώσει ο Πρόεδρος τι ακριβώς συμβαίνει......

Επιπλέον από την μεριά της Αντιπολιτεύσεως δεν ανησυχεί ουδείς, κανείς δεν ρωτά; Ουδείς εμδιαφέρεται;

Απίστευτο!!!!!


Χιόνια στη Βλάστη - Γεώργιος Βασιλειάδης

Χιόνια στη Βλάστη - Γεώργιος Βασιλειάδης

Το πρώτο χιόνι στρώθηκε στα ορεινά χωριά της Δυτικής Μακεδονίας. Δείτε ζωντανή εικόνα από την χιονισμένη Σαμαρίνα!

Ελαφρώς πασπαλισμένοι είναι όμως και άλλοι ορεινοί οικισμοί όπως η Βλάστη http://www.stravon.gr/meteocams/vlasti/
Από το βράδυ που τα φαινόμενα θα γενικευθούν και θα πέσει λίγο η θερμοκρασία, αναμένεται να ντυθούν στα λευκά και περιοχές με χαμηλότερο υψόμετρο, ενώ νιφάδες χιονιού θα δουν η Φλώρινα και ενδεχομένως για λίγο περιοχές της Πτολεμαΐδας!

Θεσσαλονίκη: Το σπαρακτικό αντίο της μητέρας της 21χρονης - «Καλό ταξίδι ψυχούλα μου, εις το επανιδείν»

Θεσσαλονίκη: Το σπαρακτικό αντίο της μητέρας της 21χρονης - «Καλό ταξίδι ψυχούλα μου, εις το επανιδείν»

 

«Σε αγαπώ και θα σε αγαπώ όσο ζω και αναπνέω» - Τη Δευτέρα η κηδεία της άτυχης κοπέλας

kampaki-xr
«Είμαστε όνειρο σκιάς, η μιά σκιά ονείρου; Μέσα στα μαύρα μάθια τζη, η ομορφιά του απείρου... Καλό ταξίδι ψυχούλα μου, στα πέρατα του σύμπαντος...».

Με αυτά τα λόγια που δημοσίευσε το μεσημέρι της Κυριακής στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook, αποχαιρετά η μητέρα της την 21χρονη Εμμανουέλα, η οποία έφυγε από τη ζωή τις πρωινές ώρες, μετά από σκληρή μάχη που έδωσε στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου της Θεσσαλονίκης.

 
Το νεαρό κορίτσι τραυματίστηκε πολύ σοβαρά τα ξημερώματα της Τρίτης, όταν παρασύρθηκε στην οδό Εγνατία από το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο 26χρονος Αλβανός και στη συνέχεια εγκαταλείφθηκε αιμόφυρτη στην άσφαλτο. Από την πρώτη στιγμή οι γιατροί κατέβαλαν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να την κρατήσουν στη ζωή, ωστόσο η κατάστασή της υγείας της ήταν εξαιρετικά κρίσιμη και νοσηλεύονταν με μηχανική υποστήριξη στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

«Δε σου λεω αντίο αγάπη μου, αλλά στο επανιδείν! Σε αγαπώ ως τον ουρανό και πίσω και θα σε αγαπω όσο ζω και αναπνέω», γράφει η μητέρα της.
Η οικογένεια της ατυχής φοιτήτριας από τα Χανιά, αποφάσισε να δωρίσει τα όργανα του παιδιού της. Όπως ανέφερε η μητέρα της, η Εμμανουέλα ήταν ένα παιδί θαύμα και φεύγοντας ήθελε να κάνει το δικό της θαύμα, να χαρίσει ζωή.

Η κηδεία της νεαρής φοιτήτριας η οποία σπούδαζε στην Κτηνιατρική Σχολή του ΑΠΘ, αναμένεται να γίνει στον τόπο καταγωγής της, στα Χανιά. Τραγική ειρωνεία αποτελεί το γεγονός, ότι η 21χρονη παρασύρθηκε από το αυτοκίνητο στην Καμάρα, λίγες ώρες αφότου έφυγε από την οικογένειά της και προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» στη Θεσσαλονίκη.

«Το κοριτσάκι μου ήταν στην αγκαλιά της οικογένειάς της μέχρι τις 11 το βράδυ και ταξίδεψε στη Θεσσαλονίκη για να συναντήσει τον χάρο», είχε πει χαρακτηριστικά   η μητέρα της 21χρονης.

Την Δευτέρα (28/11) απολογούνται ο 26χρονος και η 19χρονη συνοδηγός του αυτοκινήτου

Στο μεταξύ, αύριο, Δευτέρα (28/11) αναμένεται να περάσουν το κατώφλι του ανακριτή για να απολογηθούν, ο 26χρονος Αλβανικής καταγωγής που οδηγούσε το σκουρόχρωμο Scoda τα ξημερώματα της Τρίτης και η 19χρονη συνοδηγός του οχήματος.

Ο 26χρονος παρουσιάστηκε στην Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης λίγες ώρες μετά την λήξη της χρονικής διάρκειας του αυτοφώρου, ενώ η 19χρονη συνοδηγός του αυτοκινήτου συνελήφθη της απογευματινές ώρες της Τετάρτης.

Ο ίδιος υποστήριξε πώς δεν έτρεχε, ότι τράπηκε σε φυγή καθώς φοβήθηκε επειδή δεν είχε νόμιμα έγραφα παραμονής στην χώρα και πως αν η 21χρονη δεν «είχε επιχειρήσει να περάσει την οδό Εγνατία σε σημείο όπου δεν υπήρχε διάβαση τίποτα δεν είχε συμβεί».
 εισαγγελέας άσκησε κακουργηματική δίωξη σε βάρος του 26χρονου, ενώ για κακούργημα διώκεται και η 19χρονη συνεπιβάτιδά του που συνελήφθη στα όρια του αυτοφώρου.

Ο αλβανικής καταγωγής οδηγός κατηγορείται - σύμφωνα με την ποινική δίωξη που άσκησε ο εισαγγελέας - για επικίνδυνη οδήγηση που είχε ως αποτέλεσμα τη βαριά σωματική βλάβη (κακούργημα), όπως επίσης για εγκατάλειψη τροχαίου και οδήγηση χωρίς την σχετική άδεια (πλημμελήματα).

Η 19χρονη (ημεδαπή) από την πλευρά της αντιμετωπίζει το κακούργημα της συνέργειας σε επικίνδυνη οδήγηση που είχε ως αποτέλεσμα τη βαριά σωματική βλάβη και της συνέργειας σε εγκατάλειψη τροχαίου (πλημμέλημα).

 
Σημειώνεται ότι ο 26χρονος έχει απασχολήσει στο παρελθόν τις αστυνομικές και δικαστικές Αρχές για υπόθεση ναρκωτικών.
https://www.protothema.gr/greece/article/1311998/thessaloniki-to-sparaktiko-adio-tis-miteras-tis-21hronis-kalo-taxidi-psuhoula-mou-eis-to-epanidein/
 
 

Γιάννης Στρατάκης: ΨΗΦΙΣΜΑ της Γενικής Συνέλευσης της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝΠΕ)

Γιάννης Στρατάκης: ΨΗΦΙΣΜΑ της Γενικής Συνέλευσης της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝΠΕ)

ΣΥΝΕΔΡΙΟ Ενωσης Περιφερειών "Ελλάδας  - Ρόδος" 24 &25/11/2022- Γιάννης Στρατάκης

ΨΗΦΙΣΜΑ της Γενικής Συνέλευσης της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝΠΕ)

Ασκηση Κρατικών Αρμοδιοτήτων Χωροταξίας-Χωροθέτηση Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ).

Η Γ.Σ. της ΕΝΠΕ εγκρίνει το παρακάτω ψήφισμα σύμφωνα με το οποίο:

1)Ο Χωροταξικός Σχεδιασμός και οι χρήσεις γής εντάσσονται στο πλαίσιο της άσκησης Εθνικής Πολιτικής και προστατεύονται από το Σύνταγμα ως Κρατικές Αρμοδιότητες ,οι οποίες προφανώς δεν εκχωρούνται και μάλιστα σε φορείς Ιδιωτικού Δικαίου.

2)Για την ανάπτυξη και εγκατάσταση των ΑΠΕ προϋπόθεση βασική είναι η συμμετοχή και ο σεβασμός των απόψεων των τοπικών κοινωνιών και των φορέων που τις εκπροσωπούν. Η ύπαρξη σχεδίου σε επίπεδο Εθνικό και η εξιδείκευσή του σε κάθε Περιφέρεια της Χώρας, αποτελεί βασική προϋπόθεση για την εγκατάστασή τους.

3)Στην υλοποίηση του Προγράμματος αδειοδότησης και εγκατάστασης των ΑΠΕ προτάσσονται τα τοπικά επενδυτικά σχήματα και ιδίως οι Ενεργειακές Κοινότητες.


Κοζάνη: Λένε “Όχι” στην τοποθέτηση ανεμογεννητριών στην κορυφογραμμή των Πιερίων

Κοζάνη: Λένε “Όχι” στην τοποθέτηση ανεμογεννητριών στην κορυφογραμμή των Πιερίων

 
 

Ολοκληρώνεται στις 16 Ιανουαρίου 2023  η διαβούλευση για τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου τοποθέτησης ανεμογεννητριών στην κορυφογραμμή των Πιερίων η οποία και ξεκίνησε από τις 16 Νοεμβρίου. Στην πλατφόρμα της διαβούλευσης θα μπορούν πολίτες, φορείς και συλλογικότητες να καταθέτουν τις απόψεις τους, τεκμηριωμένα για το θέμα της δημιουργίας αιολικού πάρκου που η «ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ» θέλει να κατασκευάσει στην κορυφογραμμή των Πιερίων η οποία θα αποτελείται από συνολικά 13 ανεμογεννήτριες με ισχύ 44,85 Μεγαβάτ.

Μετά την ολοκλήρωση της χθεσινής λαϊκής συνέλευσης που οργάνωσε ο Δήμος Βελβεντού αναμένεται η δημοσίευση του ψηφίσματος διαμαρτυρίας που αποφασίστηκε ομόφωνα από τους συμμετέχοντες. Στη συνέλευση αναλύθηκαν εκτεταμένα τα ειδικά δεδομένα της «επένδυσης» την οποία χαρακτήρισαν απειλή για το βουνό των Μουσών και για μια περιβαλλοντική καταστροφή.

Άλλωστε όπως αποδεικνύουν οι ίδιες οι μετρήσεις της Εταιρείας δείχνουν ότι η άπνοια στην κορυφογραμμή είναι της τάξης του 59%. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην άναρχη τοποθέτηση των ΑΠΕ και στο Ειδικό Χωροταξικό των ΑΠΕ που δεν έχει εκδοθεί ακόμα και επί χρόνια αναμένεται.

 

Για το θέμα του αιολικού πάρκου αξίζει να σημειωθεί ότι έχουν παρθεί αποφάσεις και έχουν τοποθετηθεί αρνητικά οι Δήμοι Βελβεντού και Σερβίων όλες οι τοπικές κοινότητες καθώς και από την πλευρά των Πιερίων. Ζητούμενο των κατοίκων που γειτνιάζουν με τα Πιέρια Όρη παραμένει η αξιοποίηση για τουριστική ανάπτυξη.

Όπως ανέφερε για μια ακόμη φορά ο Δήμαρχος Βελβεντού Μανώλης Στεργίου στην εισήγηση του δεν τίθεται ζήτημα ανταποδοτικών, καθώς όπως τόνισε το βουνό δεν χρειάζεται ανεμογεννήτριες για να αναπτυχθεί άλλα ήπιες επενδύσεις τουριστικής ανάπτυξης με την αξιοποίηση όλων των πλεονεκτημάτων του.

Η τοποθέτηση των ανεμογεννητριών θα σημάνει την καταστροφή που θα υποστεί το δάσος με την διάνοιξη των τεράστιων δρόμων για τη διέλευση των εξαρτημάτων αλλά και η χλωρίδα, η πανίδα και η ορνιθοπανίδα της περιοχής. Να σημειωθεί ότι η περιοχή είναι στο δίκτυο Natura 2000 με την ομόφωνη δέσμευση των συμμετεχόντων στην λαϊκή συνέλευση να προστατευτούν και να διατηρηθούν τα σπάνια είδη πανίδας και χλωρίδας.

Παράλληλα τίθενται σε άμεσο κίνδυνο τα συστήματα των επιφανειακών και υπόγειων υδάτων των οικισμών των Πιερίων και του Βελβεντού με δεδομένο ότι οι πηγές των οικισμών βρίσκονται στην ίδια περιοχή του εργοταξίου που θα στηθεί εκεί.

Ο Δήμαρχος ανέφερε ότι ο δήμος θα εξαντλήσει κάθε νομικό μέσο και θα αγωνιστεί για την ακύρωση του έργου έχοντας δίπλα του σύσσωμη όπως αποδεικνύεται την κοινωνία, τους φορείς και τους πολίτες.

Από την πλευρά του και Δήμαρχος Σερβίων Χρήστος Ελευθερίου τόνισε ότι είναι κάθετα αντίθετοι σε μια τέτοια επένδυση και αυτό πρέπει να το καταλάβει η εταιρεία, υπογράμμισε ακόμα μεταξύ άλλων ότι δεν πρέπει να αλλοιωθεί ο χαρακτήρας του βουνού των Πιερίων και οι πολίτες του Δήμου δεν πρόκειται να συναινέσουν .

Αξίζει να σημειωθεί ότι το αιολικό πάρκο αφορά σταθμό που θα επεκταθεί στη θέση “ΣΚΟΤΕΙΝΟ – ΦΛΑΜΠΟΥΡΟ – ΑΒΔΕΛΑ – ΤΟΥΡΛΑ” των Δ.Ε. Βελβεντού, Πέτρας, Πιερίων, των Δήμων Βελβεντού και Κατερίνης.


Ptolemais-post: Ο Όλιβερ Τουίστ - της Κιβωτού του Κόσμου

Ptolemais-post: Ο Όλιβερ Τουίστ - της Κιβωτού του Κόσμου

 Το "Όλιβερ Τουίστ" είναι το δεύτερο μυθιστόρημα που έγραψε ο Άγγλος μυθιστοριογράφος Κάρολος Ντίκενς. Το έργο εκδόθηκε το 1838 και είναι το πρώτο μυθιστόρημα που γράφτηκε στην αγγλική γλώσσα έχοντας ως πρωταγωνιστή ένα παιδί!!!!

Τα ξαναζούμε δυστυχώς στην Ελλάδα, το ανύπαρκτο Κράτος το αναπληρώνουν τυχοδιώκτες. Το θύμα βέβαια είναι τα παιδιά....

 

Οριστικό: Άλλαξαν όλα στις… αντίκες

Οριστικό: Άλλαξαν όλα στις… αντίκες

 

 

Τα οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος θα φέρουν ειδικές πινακίδες κυκλοφορίας, θα περνούν από ΚΤΕΟ και οι ιδιοκτήτες τους θα καταβάλλουν ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας.

 
 
 Για να χαρακτηριστεί ένα όχημα ιστορικό απαιτείται η σχετική βεβαίωση, η οποία χορηγείται αποκλειστικά από συγκεκριμένους φορείς για οχήματα με ηλικία τουλάχιστον 30 ετών. Οι φορείς αυτοί εκδίδουν και χορηγούν κάθε 5 χρόνια πιστοποιητικό συμμόρφωσης οχήματος ιστορικού ενδιαφέροντος.

Οι αντίκες θα φέρουν νέες πινακίδες κυκλοφορίας οι οποίες στα αυτοκίνητα θα έχουν δύο γράμματα και στις μοτοσυκλέτες ένα γράμμα και σύμφωνα με πληροφορίες το φόντο θα είναι λευκό και τα γράμματα μπλε.

 

Με αφορμή την έκδοση των σχετικών Υπουργικών Αποφάσεων, ο Υφυπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος δήλωσε: «Μετά από πολλά χρόνια διαμορφώνεται ένα ξεκάθαρο πλαίσιο για τον χαρακτηρισμό και τον τεχνικό έλεγχο των ιστορικών οχημάτων, με τρόπο που να διασφαλίζεται η ασφαλής κυκλοφορία τους στους δρόμους της χώρας μας και η προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς. Τα ιστορικά οχήματα θα αποκτήσουν ευκρινή στοιχεία κυκλοφορίας προκειμένου να καταστεί εφικτή και με ακρίβεια η καταμέτρησή τους, γεγονός που θα διευκολύνει και το έργο των ελεγκτικών αρχών. Βάζουμε τέρμα σε ένα άναρχο τοπίο και πλέον, οι ιδιοκτήτες των ιστορικών οχημάτων θα αποκτήσουν τη δυνατότητα να διατηρήσουν σε χρήση τα αγαπημένα τους οχήματα, με σαφείς κανόνες για τον τεχνικό τους έλεγχο και τη διατήρησή τους στην κυκλοφορία.»

Ειδικότερα στο Β’ Τεύχος και αριθμό Φύλλου 5729, δημοσιεύθηκε η Απόφαση που αφορά στα στοιχεία κυκλοφορίας οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος.

 
 

Σύμφωνα με το πρώτο άρθρο αρμόδιοι φορείς στην ελληνική επικράτεια σχετικά με το χαρακτηρισμό οχημάτων ως ιστορικού ενδιαφέροντος ορίζονται η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε.), η Αθλητική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδος (Α.ΜΟΤ.Ο.Ε.) και η Ελληνική Ομοσπονδία Φίλων Παλαιού Αυτοκινήτου και Μοτοσυκλέτας (Ε.Ο.ΦΙΛ.Π.Α.).

Βεβαίωση χαρακτηρισμού οχήματος ιστορικού ενδιαφέροντος

 

Οι φορείς του άρθρου 1 χορηγούν Βεβαίωση χαρακτηρισμού οχήματος ως ιστορικού ενδιαφέροντος, από την οποία προκύπτει ο χαρακτηρισμός του ως ιστορικού, και περιλαμβάνει τα στοιχεία του οχήματος και του κυρίου αυτού. Οι φορείς διατηρούν στο αρχείο τους αντίγραφα των βεβαιώσεων που έχουν χορηγήσει.

Πιστοποιητικό συμμόρφωσης – χαρακτηρισμού οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος

Το Πιστοποιητικό συμμόρφωσης – χαρακτηρισμού οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος, εκδίδεται και χορηγείται από τους παραπάνω φορείς και πιστοποιεί ότι το κυκλοφορούν όχημα εξακολουθεί να πληροί τις προϋποθέσεις χαρακτηρισμού του ως ιστορικό και δεν έχει υποστεί μεταβολές οι οποίες αλλοιώνουν το χαρακτηρισμό του. Οι φορείς διατηρούν στο αρχείο τους αντίγραφα των πιστοποιητικών συμμόρφωσης – χαρακτηρισμού που έχουν χορηγήσει.

Διαδικασία και δικαιολογητικά χορήγησης στοιχείων κυκλοφορίας

Προκειμένου για τη χορήγηση στοιχείων κυκλοφορίας σε όχημα ιστορικού ενδιαφέροντος ο κύριος αυτού υποβάλλει αίτηση σε οποιαδήποτε Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων της Χώρας συνοδευόμενη από τα αποδεικτικά στοιχεία της παρ. 3 του άρθρου 34 του ν, 4850/2021 (Α’ 208) και τα εξής δικαιολογητικά:

(α) Για οχήματα που έχουν ήδη χαρακτηριστεί ως ιστορικού ενδιαφέροντος πριν από την έναρξη ισχύος του ν. 4850/2021 (Α’ 208):

αα) Αποδεικτικό, από το οποίο προκύπτει ο χαρακτηρισμός του οχήματος ως ιστορικού οχήματος, το οποίο έχει χορηγηθεί από τους ορισμένους κατά το προγενέστερο θεσμικό πλαίσιο αρμόδιους για τον χαρακτηρισμό φορείς,

αβ) Δελτίο τεχνικού ελέγχου (ΚΤΕΟ) του οχήματος, εκ- δοθέν κατ’ εφαρμογή του άρθρου 35 του ν. 4850/2021 (Α’ 208),

αγ) Αποδεικτικό της παρ. 2 του άρθρου 5 σχετικά με τη διαγραφή από το Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, αδ) Αποδεικτικό καταβολής τέλους αδείας, σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 2753/1999 (Α’ 249), το άρθρο 26 του ν. 2873/2000 (Α’ 285), το άρθρο 27 του ν. 3220/2004 (Α’ 15) και τις κατ’ εξουσιοδότηση αυτών εκδοθείσες υπουργικές αποφάσεις.

β) Για οχήματα τα οποία χαρακτηρίζονται ως ιστορικού ενδιαφέροντος με τον ν. 4850/2021 (Α’ 208):

βα) Η βεβαίωση χαρακτηρισμού οχήματος ιστορικού ενδιαφέροντος του άρθρου 2 της παρούσης,

ββ) Δελτίο τεχνικού ελέγχου (ΚΤΕΟ) του οχήματος, εκ- δοθέν κατ’ εφαρμογή του άρθρου 35 του ν. 4850/2021 (Α’ 208),

βγ) Αποδεικτικό της παρ. 2 του άρθρου 5 σχετικά με τη διαγραφή από το Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

βδ) Αποδεικτικό καταβολής τέλους αδείας, σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 2753/1999 (Α’ 249), το άρθρο 26 του ν. 2873/2000 (Α’ 285), το άρθρο 27 του ν. 3220/2004 (Α’ 15) και τις κατ’ εξουσιοδότηση αυτών εκδοθείσες υπουργικές αποφάσεις.

Στον αιτούντα χορηγείται:

α) Έντυπο άδειας κυκλοφορίας της υπ’ αρ. 33824/ 2683/2004 (Β’ 1514) κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Μεταφορών και Επι-κοινωνιών, με συμπληρωμένο τον κοινοτικό κωδικό «Η» [ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΙΣΧΥΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ] κατά τα προβλεπόμενα στις παρ. 5 και 6, κατά περίπτωση, του άρθρου 34 του ν. 4850/2021.

β. Ζεύγος πινακίδων οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος του άρθρου 7 της υπ’ αρ. 4700/330/2004 (Β’ 192) απόφασης του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών.

3.Σε κάθε περίπτωση απώλειας, κλοπής, φθοράς ή καταστροφής πινακίδων κυκλοφορίας οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος, χορηγούνται νέες πινακίδες με νέο αριθμό κυκλοφορίας, κατόπιν υποβολής των δικαιολογητικών της περ. Α της παρ. 3 του Κεφαλαίου ΙΙ της υπ’ αρ. 19800/1982 (Β’ 455) απόφασης του Υπουργού Συγκοινωνιών.

Διαδικασία διαγραφής οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος

Οχήματα χαρακτηρισθέντα ως ιστορικού ενδιαφέροντος δύνανται να διαγράφονται από το Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην περ. βγ της παρ. 2 του άρθρου 34 του ν. 4850/2021 (Α’ 208). Για τη διαγραφή του οχήματος ο κύριος αυτού υποβάλλει σε οποιαδήποτε Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων της Χώρας τα εξής δικαιολογητικά:

α. Αίτηση για τη διαγραφή του οχήματος ιστορικού ενδιαφέροντος.

β. Στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες κυκλοφορίας) του οχήματος, εφόσον το όχημα δεν βρίσκεται φορολογικά σε ακινησία.

γ. Βεβαίωση χαρακτηρισμού του άρθρου 2 της παρούσας – για οχήματα τα οποία χαρακτηρίζονται ως ιστορικού ενδιαφέροντος με τον ν. 4850/2021 (Α’ 208) – ή αποδεικτικό από το οποίο προκύπτει ο χαρακτηρισμός του οχήματος ως ιστορικού οχήματος, το οποίο έχει χορηγηθεί από τους ορισμένους κατά το προγενέστερο θεσμικό πλαίσιο αρμόδιους για τον χαρακτηρισμό φορείς – για οχήματα που έχουν ήδη χαρακτηριστεί ως ιστορικού ενδιαφέροντος πριν από την έναρξη ισχύος του ν. 4850/2021 (Α’ 208).

δ. Βεβαίωση περί μη οφειλής τελών κυκλοφορίας, εκδοθείσα από την αρμόδια Φορολογική Αρχή. Η βεβαίωση της περίπτωσης αυτής δεν απαιτείται αν πραγματοποιείται, μεταξύ των συναρμόδιων Υπηρεσιών, διασταύρωση περί μη οφειλής τελών κυκλοφορίας με ηλεκτρονικά μέσα.

Ο αρμόδιος υπάλληλος της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών της οικείας Περιφερειακής Ενότητας, μετά τον έλεγχο των δικαιολογητικών προβαίνει στη διαγραφή του οχήματος από το Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών – διαδικασία η οποία καταγράφεται στο Μητρώο – και στη χορήγηση στον αιτούντα σχετικού αποδεικτικού από το οποίο προκύπτει η διαγραφή του οχήματος από το Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Τα οχήματα τα οποία τελούν σε καθεστώς φορολογικής ακινησίας, προκειμένου να διαγραφούν δυνάμει της παρούσας, υποβάλλεται από τους κατόχους αυτών, βεβαίωση της αρμόδιας Δ.Ο.Υ. περί φορολογικής ακινησίας.

Διαδικασία αφαίρεσης στοιχείων κυκλοφορίας

Το μέτρο αφαίρεσης των στοιχείων κυκλοφορίας οχήματος ιστορικού ενδιαφέροντος, επιβάλλεται, μεταξύ άλλων, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που ορίζονται δυνάμει των περ. δ, ε, και στ της παρ. 1 του άρθρου 38 του ν. 4850/2021 (Α’ 208). Ειδικότερα, η αφαίρεση είναι οριστική στην περ. δ (πλαστή βεβαίωση ιστορικότητας ή πλαστό πιστοποιητικό συμμόρφωσης) και ετήσια στις περ. ε (απόκλιση της νομικής ή πραγματικής κατάστασης του οχήματος σε σχέση με την αποτύπωση στη βεβαίωση χαρακτηρισμού) και στ (δημόσια κυκλοφορία οχήματος ιστορικού ενδιαφέροντος χωρίς ισχύουσα άδεια κυκλοφορίας).

Η επιβολή του μέτρου της αφαίρεσης διενεργείται από τα όργανα ελέγχου και επιβολής των κυρώσεων της παρ. 4 του άρθρου 38 του ν. 4850/2021 (Α’ 208) κατά περίπτωση. Το αρμόδιο όργανο, μετά το πέρας του ελέγχου κατά τον οποίο διαπιστώθηκε η παράβαση, αφαιρεί τα στοιχεία κυκλοφορίας του οχήματος και τα διαβιβάζει στην Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών όπου αρχικώς αυτά εξεδόθησαν, τηρουμένης της διαδικασίας του άρθρου 103 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Στις περιπτώσεις προσωρινής αφαίρεσης, ο κύριος του οχήματος από το οποίο αφαιρέθηκαν τα στοιχεία κυκλοφορίας, δύναται να αιτηθεί την επαναχορήγησή τους από τη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών όπου αυτά τηρούνται, εφόσον έχει παρέλθει το εκ του νόμου οριζόμενο χρονικό διάστημα και έχουν καταβληθεί τυχόν επιβληθέντα πρόστιμα ή έχει γίνει δεκτή τυχόν υποβληθείσα ένσταση κατά το άρθρο 103 του Κ.Ο.Κ. Η διαδικασία επαναχορήγησης διενεργείται κατ’ αναλογίαν με τα οριζόμενα στο άρθρο 4 της παρούσας.

Η ισχύς της παρούσας υπουργικής Απόφασης αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ήτοι στις 9 Νοεμβρίου 2022. Οπότε το μόνο που μένει η να εκδοθούν και οι εφαρμοστικές και ερμηνευτικές εγκύκλιοι εφαρμογής της υπουργικής Απόφασης.

https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2021/05/210519192733_antikes33-350x210.jpg,https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2021/05/210519192733_antikes33-125x75.jpg,https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2021/05/210519192733_antikes33-768x461.jpg,https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2021/05/210519192733_antikes33-550x330.jpg" data-wset="1000,350,125,768,550" style="border-style: none;">

Ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας και ΚΤΕΟ

Όρια στη χρήση των οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος έχει θέσει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών καθώς έχουν οριστεί τόσο οι προϋποθέσεις απόκτησης των ειδικών πινακίδων κυκλοφορίας ενώ παράλληλα έχουν θεσπιστεί ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας όπως επίσης και ετήσιος Τεχνικός Έλεγχος των οχημάτων από τα ΚΤΕΟ.

Στόχος του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι να εξαλειφθούν οι περιπτώσεις καταχρηστικής και έκνομης κυκλοφορίας οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος.

Για την δημόσια κυκλοφορία των οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος χορηγείται ειδική άδεια κυκλοφορίας ενώ επίσης προβλέπεται τα συγκεκριμένα οχήματα να περνούν από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο!

Επίσης για την κυκλοφορία οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος θα καταβάλλονται, ετησίως, τέλη κυκλοφορίας οχήματος ιστορικού ενδιαφέροντος υπέρ του Δημοσίου ως εξής:

α) Για την κυκλοφορία επιβατηγού αυτοκινήτου ιστορικού ενδιαφέροντος με κυβισμό έως και 999 κ. εκ. καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας ιστορικού οχήματος ύψους 50 ευρώ,

β) για την κυκλοφορία επιβατηγού αυτοκινήτου ιστορικού ενδιαφέροντος με κυβισμό από 1000 κ.εκ. έως και 1999 κ. εκ. καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας ιστορικού οχήματος ύψους 100 ευρώ,

γ) για την κυκλοφορία επιβατηγού αυτοκινήτου ιστορικού ενδιαφέροντος με κυβισμό άνω των 2000 κ. εκ. καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας ιστορικού οχήματος ύψους 200 ευρώ,

δ) για την κυκλοφορία μοτοσυκλέτας ιστορικού ενδιαφέροντος με κυβισμό έως 250 κ.εκ. καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας ιστορικού οχήματος ύψους 25 ευρώ.

ε) για την κυκλοφορία μοτοσυκλέτας ιστορικού ενδιαφέροντος με κυβισμό άνω των 250 κ.εκ. καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας ιστορικού οχήματος ύψους 50 ευρώ.

Οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος άνω των 45 ετών καθώς και λεωφορεία ιστορικού ενδιαφέροντος απαλλάσσονται από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας.

Η κυκλοφορία των ιστορικών οχημάτων επιτρέπεται σε όλα εκτός από εκείνα που δεν είχαν κατασκευαστεί για την μεταφορά επιβατών για τα οποία η κυκλοφορία επιτρέπεται μόνο στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) Για τους σκοπούς συμμετοχής σε νομίμως αδειοδοτημένες, σύμφωνα με το άρθρο 49 του Κ.Ο.Κ., διοργανώσεις που διενεργούνται εντός της ελληνικής Επικράτειας από τους Φορείς διοργανώσεων οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος, και εφόσον ο οδηγός και το όχημα φέρουν αθροιστικά:

αα. νόμιμη άδεια οδήγησης και αποδεικτικό ασφάλισης του οχήματος,

αβ. ενάριθμο διακριτικό γνώρισμα που χορηγείται από οποιονδήποτε φορέα οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος της επιλογής του,

αγ. βεβαίωση του διοργανωτή  στην οποία αναγράφεται η απόφαση αδειοδότησης και βεβαιώνονται η ημερομηνία διεξαγωγής και η διάρκεια της διοργάνωσής τους, καθώς και η συμμετοχή του συγκεκριμένου οχήματος σ΄ αυτήν.

Η κυκλοφορία του οχήματος, σύμφωνα με τα ανωτέρω, επιτρέπεται για την μετάβαση στην διοργάνωση κατά τις προηγούμενες 2 ημέρες πριν από την έναρξη και κατά την επόμενη 1 ημέρα μετά από τη λήξη της διοργάνωσης.

β) Για τους σκοπούς της επισκευής τους, εφόσον ο οδηγός και το όχημα φέρουν αθροιστικά:

βα. νόμιμη άδεια οδήγησης και αποδεικτικό ασφάλισης του οχήματος,

ββ. το ενάριθμο διακριτικό γνώρισμα που χορηγείται από οποιονδήποτε φορέα   οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος της επιλογής του,

βγ. κάθε πρόσφορο αποδεικτικό μέσο, όπως τιμολόγιο, απόδειξη παροχής υπηρεσιών ή άλλο συναφές νόμιμο παραστατικό, από το οποίο προκύπτει η ημέρα εισόδου και εξόδου του οχήματος από το συνεργείο.

Πρόστιμα και κυρώσεις

Για παραβάσεις του ΚΟΚ επιβάλλονται οι προβλεπόμενες κυρώσεις, ενώ για παραβάσεις του παρόντος νόμου επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο 500 – 5.000 ευρώ στους Φορείς και στους ιδιοκτήτες των οχημάτων και αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας για 6 μήνες.

Πιέστε εδώ για να διαβάσετε ολόκληρη την υπουργική Απόφαση που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

https://www.newsauto.gr/news/oristiko-allaxan-ola-stis-antikes/#Echobox=1668552840


«Η δράστις της έκρηξης στην Κωνσταντινούπολη συνδέεται με τον Ερντογάν, ίσως είναι προβοκάτσια» λέει Τούρκο βουλευτής

«Η δράστις της έκρηξης στην Κωνσταντινούπολη συνδέεται με τον Ερντογάν, ίσως είναι προβοκάτσια» λέει Τούρκο βουλευτής

«Η δράστις της έκρηξης στην Κωνσταντινούπολη συνδέεται με τον Ερντογάν, ίσως είναι προβοκάτσια» λέει Τούρκο βουλευτής

Η Άγκυρα στοχοποίησε τους Κούρδους μετά την έκρηξη.
Με την προέλευση της φονικής επίθεσης στην Κωνσταντινούπολη, εξαιτίας της οποίας έχασαν τη ζωή τους έξι άνθρωποι, να μην έχει ακόμη αποσαφηνιστεί, ακούγεται η άποψη ότι κύκλοι του Ταγίπ Ερντογάν βρίσκονται πίσω από αυτήν, «ποντάροντας» σε προβατόρικες ενέργειες. Μάλιστα, το γεγονός συγκρίνεται με εκείνο του 2016 όταν το καθεστώς της Άγκυρας επικαλείτο το αποτυχημένο πραξικόπημα για να τα βάλει με τους «γκιουλενιστές».
Η νέα τοποθέτηση που βλέπει το φως της δημοσιότητας ήχησε από τον αρμενικής καταγωγής Τούρκο βουλευτή, Γκάρο Παϊλάν, ο οποίος έχει στοχοποιηθεί κατά το παρελθόν ως «προδότης» για την αντικυβερνητική του στάση.
Σύμφωνα με τα τουρκικά ΜΜΕ, ο βουλευτής του φιλοκουρδικού Δημοκρατικού Λαϊκού Κόμματος (HDP) -απευθυνόμενος προς τον υπουργό Άμυνας Χουλουσί Ακάρ- αποκάλυψε πως με βάση όσα καταθέτει η γυναίκα που συνελήφθη και κατηγορείται για τη βομβιστική επίθεση στην Κωνσταντινούπολη, όχι μόνο δεν έχει σχέση με το ΡΚΚ, αλλά μάλλον έχει σχέσεις με την πλευρά που πολεμά εναντίον αυτών.
Ο ίδιος, μεταφέροντας όσα κατέθεσε η δράστις στην αστυνομία, είπε: «τα τρία αδέλφια μου πέθαναν πολεμώντας για λογαριασμό του Ελεύθερου Συριακού Στρατού (FSA)», ο οποίος αποτελείται από Σύρους αντικυβερνητικούς, τζιχαντιστές της Χαγιάτ Ταχρίρ αλ-Σαμ, Ουιγούρους και λοιπούς τζιχαντιστές και διάφορα άλλα μισθοφορικά στοιχεία που εκπαιδεύτηκαν και είχαν συναντήσεις με στελέχη της ΜΙΤ της Τουρκίας.
Συνεχίζοντας τις δηλώσεις του, ο Παϊλάν κατηγόρησε τον Ακάρ ότι μιας και δεν είδε τους γκιουλενιστές που -κατά τον ίδιο- προετοίμαζαν το αποτυχημένο πραξικόπημα το 2016, δεν βλέπει και τις δυνάμεις που ίσως να προετοιμάζουν νέες κινήσεις στο εσωτερικό της Τουρκίας.
«Το τρομοκρατικό επεισόδιο στην Ταξίμ μπορεί να είναι μέρος μιας νέας δυναμικής πραξικοπήματος» είπε χαρακτηριστικά.
Αφησε να εννοηθεί, δε, πως αφού και η δράστις μπήκε στην Τουρκία από το Ιντλίμπ, το οποίο ελέγχεται από τον Ελεύθερο Συριακό Στρατό, κάποιος στο εσωτερικό της Τουρκίας την προστάτευσε. «Είμαστε κατά του πολέμου. Υποστηρίζουμε την επίλυση των προβλημάτων μέσω διαπραγματεύσεων. Υπάρχει ένα κουρδικό πρόβλημα στη χώρα, υπάρχει πρόβλημα δημοκρατίας. Αλλά εξακολουθείτε να συμπεριφέρεστε σαν στρατιώτης και όχι σαν πολιτικός» είπε προς τον Ακάρ.
(φωτογραφία αρχείου ΑΡ)
Από:Newsroom

Τηλεθέρμανσις: Υπεράνθρωπες προσπάθειες μέσα στη νύχτα για να επιδιορθωθεί η βλάβη.

Τηλεθέρμανσις: Υπεράνθρωπες προσπάθειες μέσα στη νύχτα για να επιδιορθωθεί η βλάβη.

Τηλεθέρμανσις: Τιτάνιες  προσπάθειες μέσα στη νύχτα για να επιδιορθωθεί η βλάβη.

Αρχής γενομένης το μεσημέρι της χθεσινής ημέρας  ξεκίνησε αυτός ο Μαραθώνιος.

Κύριε Καρακασίδη μάλλον πρέπει να βγάλετε μια ανακοίνωση!

Υπάρχει διάχυτη ανησυχία.

316692896_1516307915511062_5728668926376779721_n.jpg


Εκτροπή νταλίκας με αγελάδες… Έκλεισε η Εγνατία Οδός!

Εκτροπή νταλίκας με αγελάδες… Έκλεισε η Εγνατία Οδός!

 

Το περιστατικό σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου

agelades-egnatia-pyafy4acudqb9tos58iyutyrc4m67p8b307xr6rgzc
Εκτροπή νταλίκας στην Εγνατία Οδό, στο ύψος του ανισόπεδου κόμβου Περιστερίου, είχε ως αποτέλεσμα να κατακλυστεί ο μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος της χώρας από βοοειδή και φυσικά να διακοπεί η κυκλοφορία.

Όλα συνέβησαν όταν στις έξι περίπου το απόγευμα νταλίκα που κινούνταν στο ρεύμα προς Ιωάννινα εξετράπη. Η νταλίκα ήταν έμφορτη με αγελάδες.

 
Μετά την εκτροπή και κάτω από συνθήκες που προς το παρόν δεν έχουν αποσαφηνιστεί αρκετά ζώα κατήλθαν στο οδόστρωμα με ορισμένα μάλιστα να περνάνε και στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας. Η κυκλοφορία στον αυτοκινητόδρομο διακόπηκε και στο σημείο βρέθηκαν άνδρες της αστυνομίας και υπάλληλοι της Εγνατίας ΑΕ.


Πηγή: epiruspost.gr


Ο Καιρός

Σημαντικά θέματα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία

ΚΟΖΑΝΗΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κοζάνη

ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Πτολεμαίδα