Χάραξη της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής!!!! Προς κ. Δήμαρχο Εορδαίας και Δημοτικούς συμβούλους - Προς κ. Περιφερειάρχη και τους Αντιπεριφερειάρχες Δυτικής Μακεδονίας!!!
- Αυθαιρεσίες της Δημοτικής Αρχής
- Εμφανίσεις: 3040
Πριν αλέκτορα φωνήσαι, τρις απαρνήση με.
Εμείς προτιμούμε αυτήν την διαδρομή !!!!
Προς κο Δήμαρχο Εορδαίας και κους Δημοτικούς συμβούλους
Προς κο Περιφερειάρχη και κους Αντιπεριφερειάρχες Δυτικής Μακεδονίας
(ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ 26 απόδοση: "για άτομο που θα μας απαρνηθεί τρεις φορές", από τον Βασίλη Σωτηρόπουλο.
Προ τριμήνου περίπου, επ’ ευκαιρία της επίσκεψης , του κυρίου Κεφαλογιάννη, αρμόδιου υφυπουργού για τις μεταφορές και τις υποδομές, δημοσίευσα σε όλα σχεδόν τα μέσα ενημέρωσης της Εορδαίας, ιστοσελίδες και εφημερίδες αλλά και σε όμορους Δήμους, την πρότασή μου που κατέθεσα στον κύριο Υπουργό, για το σιδηροδρομικό δίκτυο της Δυτικής Μακεδονίας που επανασχεδιάζεται επ΄ ευκαιρία της δημιουργίας της νέας σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Θεσσαλονίκη-Καστοριά- Αλβανία, με χρηματοδότηση εξολοκλήρου με ευρωπαϊκά κονδύλια που αφορούν τις διακρατικές σιδηροδρομικές συνδέσεις.
Άμεσα προσπάθησα να ενημερώσω και τους αρμόδιους Δημοτικούς Άρχοντες της Πόλης, για την ανάγκη της άμεσης αντίδρασης και της απαίτησης σύσσωμης της Εορδαίας, από τους αρμόδιους φορείς, να αρχίσουν οι διαδικασίες για τις σχετικές μελέτες της σιδηροδρομικής γραμμής, σύμφωνα με την οικονομικότερη λύση, όπως είπε ο κύριος υπουργός, που δεν είναι άλλη από την συντομότερη οδό, την ευθεία, δηλαδή Καστοριά - Πτολεμαΐδα - Νάουσα και η οποία θα στοιχίσει περίπου τα μισά κονδύλια από αυτήν της Κοζάνης και επιπλέον θα εξυπηρετεί περισσότερες πόλεις και μεγαλύτερα τμήματα πληθυσμού της Δυτικής Μακεδονίας.
Άλλωστε η περιοχή που θα πληγεί περισσότερο από όλες τις πόλεις της Δυτικής Μακεδονίας είναι η Εορδαία και αυτή η περιοχή έχει ανάγκη από επενδύσεις πού θα γίνουν μελλοντικά, οι οποίες όμως χρειάζονται οδικές και σιδηροδρομικές υποδομές και άμεση πρόσβαση από την Θεσσαλονίκη στην πόλη της Πτολεμαΐδος και στο Βιομηχανικό Πάρκο της ΒΙΟΠΑ.
Επειδή διαπίστωσα μία αδιαφορία και επειδή με κάποιους δεν μπόρεσα να επικοινωνήσω, προχώρησα στην δημόσια ανοιχτή επιστολή έκκληση μου, προς όλους τους δημοτικούς άρχοντες της πόλης, με τίτλο, SOS τελευταία ευκαιρία, Πτολεμαΐδα ξύπνα !!!
Παρά την δημοσίευση της δημόσιας έκκλησης μου, για άμεση έκδοση ψηφίσματος από τον δήμο Εορδαίας, που να απαιτεί άμεσα από την κυβέρνηση, τους αρμόδιους υπουργούς τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ την έναρξη μελέτης για την κατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής Καστοριά – Πτολεμαΐδα – Νάουσα, σε διάφορες ιστοσελίδες της Πτολεμαΐδας και παρά την επικοινωνία με όλους σχεδόν τους εκπροσώπους των παρατάξεων, δυστυχώς δεν έγινε προ ημερήσιας διάταξης συζήτηση και δεν ετέθη το θέμα, ούτε ως απλή ερώτηση από κάποια παράταξη παρά τις σχετικές διαβεβαιώσεις, στα τρία δημοτικά συμβούλια που έγιναν στις 22/7, 23/7 και 28/7.
Υπήρξε πλήρης απραξία και αδιαφορία από όλους τους εκπροσώπους των παρατάξεων του Δήμου και τους δημοτικούς συμβούλους, για το μέλλον της Εορδαίας και για τις απαραίτητες υποδομές για την ανάπτυξη που θα χαθούν.
Δυστυχώς όμως ψηφοθηρικές σκοπιμότητες, μικροπολιτικές συμπεριφορές και παραταξιακές αντιπαλότητες ,υπερισχύουν και δεν τολμούν να δουν την αλήθεια και το μέλλον που έρχεται δυσοίωνο, αν δεν γίνουν αυτές οι σοβαρές υποδομές που προτείνω.
Αντίθετα η περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας την επομένη μέρα της δημοσίευσης της δημόσιας έκκλησης μου , όπου απεκάλυψα τις παρασκηνιακές πιέσεις που γίνονται εν κρυπτώ προς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και στις υπηρεσίες του ΟΣΕ, για την έναρξη μελετών για τη σιδηροδρομική σύνδεση Κοζάνη Βέροια και Κοζάνη-Καστοριά,
διά της κυρίας Πρόεδρου της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας κυρίας Καλλιόπης Κυριακίδου, προανήγγειλε επίσημη πρόσκληση για συνεδρίαση της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας για την περασμένη Τετάρτη 28 Ιουλίου 2021,
Κατά την διάρκεια της συνεδρίασης παρότι δεν ήταν στα θέματα ημερήσιας διάταξης, ετέθη το θέμα να εισαχθεί στα σχέδια του ΟΣΕ μελέτη σιδηροδρομικής γραμμής Κοζάνης - Βέροιας και Κοζάνης – Καστοριάς, οι οποίες έχουν ως γνωστόν πολλαπλάσιο κόστος από την προτεινόμενη σιδηροδρομική σύνδεση Καστοριά –Πτολεμαΐδα - Νάουσα η Βέροια*.
* ( η σιδηροδρομική σύνδεση Πτολεμαΐδα - Νάουσα έχει το χαμηλότερο κόστος κατασκευής ,
ενώ η σύνδεση Πτολεμαΐδα - Βέροια είναι η συντομότερη )
Με αυτόν τον τρόπο το αίτημα της περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας για την σιδηροδρομική σύνδεση Κοζάνη - Βέροια και Κοζάνη - Καστοριά από το παρασκήνιο πέρασε σε θεσμικό αίτημα στο προσκήνιο, μέσω της επίσημης συνεδρίασης της επιτροπής περιβάλλοντος.
ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ, ΜΗΠΩΣ Η ΕΟΡΔΑΙΑ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ;;;;
Να σημειωθεί ότι στη συνεδρίαση συμμετείχαν και δύο εκπρόσωποι του δήμου Εορδαίας, αλλά δυστυχώς, δεν υπάρχει καμία αναφορά στα δημοσιεύματα για κάποια αντίδραση τους υποστηρίζοντας τα συμφέροντα της Εορδαίας, στη νέα προτεινόμενη χάραξη, που δεν διέρχεται από την Πτολεμαΐδα.
Δυστυχώς επιβεβαιώθηκα για την επείγουσα αντίδραση που πρέπει να υπάρξει, με ψήφισμα από σύσσωμο το δημοτικό συμβούλιο της Εορδαίας και όλους τους φορείς της πόλης, το οποίο θα επιδοθεί άμεσα προς την κυβέρνηση, τους αρμόδιους υπουργούς τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ για την έναρξη μελέτης για την κατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής Καστοριά - Πτολεμαΐδα –Νάουσα, ώστε να ανατραπεί άμεσα αυτή η καταστροφική απόφαση για την Εορδαία που προωθείται, για τη σιδηροδρομική σύνδεση Κοζάνης Βέροιας και Κοζάνης-Καστοριάς.
Βασίλης Σωτηρόπουλος
σύμβουλος ανάπτυξης- Αρχιτέκτων μηχανικός
consulting engineer & project manager
Μέλος του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Δυτικομακεδονικών Σωματείων Αθηνών
Αντιπρόεδρο του Δ.Σ. Σωματείου Πτολεμαΐδιωτών Αθηνών ο "Πτολεμαίος"
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Υ/Γ οι προτάσεις μου υπάρχουν στο διαδίκτυο μέσω Google
Καινοτόμες προτάσεις για το σιδηροδρομικό δίκτυο της Δυτικής Μακεδονίας
από τον Βασίλη Σωτηρόπουλο
και SOS τελευταία ευκαιρία, Πτολεμαΐδα ξύπνα !!!
Παραθέτω μερικές από τις σχετικές δημοσιεύσεις σε ιστοσελίδες
Δυτική Σιδηροδρομική Εγνατία: Προχωρούν τμήματα για τη νέα γραμμή Καλαμπάκα-Κοζάνη
30 Ιουλίου 2021
https://ypodomes.com/dytiki-sidirodromiki-egnatia-prochoroyn-tmimata-gia-ti-nea-grammi-kalampaka-kozani/
Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Στην Επιτροπή Περιβάλλοντος η «Νέα σιδηροδρομική γραμμή Καλαμπάκα – Δήμητρα»,
29 Ιουλίου 2021 –
https://kozan.gr/archives/354695
Γιώργος Αμανατίδης: “Ο Νομός Κοζάνης τμήμα της Σιδηροδρομικής Εγνατίας”
30 Ιουλίου 2021
https://kozan.gr/archives/354979
Δυτική Σιδηροδρομική Εγνατία: Προχωρά η ωρίμανση για τη νέα γραμμή Καλαμπάκα – Κοζάνη
31 Ιουλίου 2021
https://kozan.gr/archives/355027
Ptolemais-post.gr εκ της διευθύνσεως: "Ο κύριος Σωτηρόπουλος είναι, εἷς εκ των ευεργετών της Πόλεως".
Σχόλια υποστηρίζονται από CComment