Δευτέρα 20  Μαϊου  2024 

«ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ»

στη φάση των διαγωνισμών βρίσκεται και το εθνικής σημασίας έργο για την κατασκευή του αγωγού Τρίκαλα Ημαθίας – Πτολεμαϊδας ύψους 110 ε. ευρώ και μήκους 122 χλμ.  Με την επέκταση του ΕΣΦΑ προωθείται το μεταβατικό καύσιμο στις πρώην λιγνιτικές περιοχές συμβ

στη φάση των διαγωνισμών βρίσκεται και το εθνικής σημασίας έργο για την κατασκευή του αγωγού Τρίκαλα Ημαθίας – Πτολεμαϊδας ύψους 110 ε. ευρώ και μήκους 122 χλμ.  Με την επέκταση του ΕΣΦΑ προωθείται το μεταβατικό καύσιμο στις πρώην λιγνιτικές περιοχές συμβ

Ptolemais-post - Την Μονάδα V της ΔΕΗ κλάψτε την, μαζί με τις θέσεις εργασίας, τρέχουν να την αποδομήσουν πρωτού κατασκευαστεί, θα καίμε αέριο από τους φίλους μας τους Αζέρους, το Τουρκικό Προτεκτοράτο δηλαδή, πληρώνουμε τις σφαίρες που θα μας σκοτώσουν!!!!
 
ΔΕΣΦΑ: Σεπτέμβριο η υπογραφή συμφωνίας με τη NER και το market test για τον αγωγό Ελλάδας – Β. Μακεδονίας
Δύο ακόμη βήματα για την υλοποίηση του στρατηγικής σημασίας αγωγού Ελλάδας – Β. Μακεδονίας αναμένεται να γίνουν τον Σεπτέμβριο.
 
Ο ΔΕΣΦΑ και η NER (Εταιρία Διαχείρισης των Ενεργειακών Πόρων) αναμένεται να υπογράψουν τη μεταξύ τους συμφωνία για τον διασυνδετήριο αγωγό που θα ενώνει τα εθνικά συστήματα φυσικού αερίου των δύο χωρών. Πρόκειται για συμφωνία που έρχεται σε συνέχεια της διακυβερνητικής της 7ης Ιουλίου, η οποία είχε υπογραφεί από τους αρμόδιους υπουργούς στο Λαγονήσι.
 
Η νέα συμφωνία θα καθορίζει τεχνικά θέματα και ζητήματα εγγυήσεων για τον νέο αγωγό που θα ξεκλειδώσουν τη χάραξη του καθώς και τους διαγωνισμούς για την κατασκευή του.
 
Πέρα, όμως, από αυτό το βήμα ΔΕΣΦΑ και NER θα προχωρήσουν και στη διενέργεια του market test προκειμένου να διαπιστωθεί αν ο αγωγός είναι οικονομικά βιώσιμος δηλαδή αν υπάρχουν αγοραστές των ποσοτήτων που θα μεταφέρονται από τα δύο εθνικά συστήματα. Αν το market test βγει θετικό τότε ο Διαχειριστής θα πάρει το «OK» από τη ΡΑΕ προκειμένου να υλοποιήσει το συγκεκριμένο επενδυτικό σχέδιο.  
 
Ο αγωγός Ελλάδας – Β. Μακεδονίας χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο έχει να κάνει με το ελληνικό κομμάτι Νέας – Μεσημβρίας Θεσσαλονίκης – Εύζωνοι και από τα σύνορα με τη B. Μακεδονία μέχρι την περιοχή Στιπ.
 
Ο αγωγός επί ελληνικού εδάφους θα  έχει μήκος 54 χλμ., ενώ το τμήμς επί της γειτονικής χώρας εκτείνεται σε 100 χλμ. Το κόστος του πρώτου αγωγού ανέρχεται σε 51,4 εκ. ευρώ.
 
Την ίδια στιγμή στη φάση των διαγωνισμών βρίσκεται και το εθνικής σημασίας έργο για την κατασκευή του αγωγού Τρίκαλα Ημαθίας – Πτολεμαϊδας ύψους 110 ε. ευρώ και μήκους 122 χλμ.  Με την επέκταση του ΕΣΦΑ προωθείται το μεταβατικό καύσιμο στις πρώην λιγνιτικές περιοχές συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της Δ. Μακεδονίας μετά το κλείσιμο των  εργοστασίων της ΔΕΗ.
 
Έτσι έχει δημοσιευτεί η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την προμήθεια των χαλύβδινων σωλήνων με καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών την 13η Σεπτεμβρίου. Σε εξέλιξη είναι επίσης, μέχρι τις 16 Αυγούστου και η δημόσια διαβούλευση για το κείμενο του διαγωνισμού κατασκευής του έργου.  
 
 


Σχόλια υποστηρίζονται από CComment

Λίστα εκδηλώσεων

Δεν υπάρχει προσεχές εκδήλωση
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Ο Καιρός

Σημαντικά θέματα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία

ΚΟΖΑΝΗΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κοζάνη

ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Πτολεμαίδα

Banner Bottom

logo

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
 
Τηλέφωνο:  6974928190
Copyright www.ptolemais-post.gr © 2021