Κατάντια! - μεταξύ Αγραπιδιών και Λιμνοχωρίου του Ν. Φλώρινας ,στο δρόμο μετά τον Αετό προς Λιμνοχώρι
- Εμφανίσεις: 1519








«Verba volant, scripta manent» (τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν)
«ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ»








Το πολιτικό χαρτί "Ζεμπιλιάδου" το κάψατε! Τι δεν καταλαβαίνετε;
Η έπαρσις και ο πολυξερισμός στην πολιτική συνιστούν έναν κάκιστο οιωνό, για τις επερχόμενες εξελίξεις.
Τη στιγμή που δόθηκε το χρίσμα κάηκε και το πολιτικό της χαρτί και είναι άδικο.
Είναι ένα άτομο, που και ικανότητες έχει, αλλά και που τράβηξε κουπί στην Περιφέρεια 4 χρόνια, εν αντιθέσει με τον κ. Καρυπίδη που ήταν ανέμελος.
Όταν αυτή κατεβαίνει κομματικοποιημένη από ένα χώρο που υπερχειλίζει η έπαρση και πατά σε πήλινα πόδια, από την άλλη ο κ. Αμανατίδης θα κατέβει ανεξάρτητος, οικουμενικός και ενωτικός (και μάλιστα με πλαστές συγκρούσεις με το Μητσοτάκη).
Δεν γνωρίζω εάν μπορεί να αντιστραφεί το κλίμα, αλλά αξίζει να το προσπαθήσει αυτό χώρος, με την οικειοθελή απομάκρυνση της κ. Ζεμπιλιάδου και την ανακήρυξη ενός νέου ανθρώπου που θα μπορεί να εκφράσει τον Προοδευτικό χώρο στο σύνολο του.
Δυστυχώς μαζί με την κ. Ζεμπιλιάδου καίγονται και οι οραματισμοί του κ. Ανδρουλάκη στη Βορειοδυτική Ελλάδα, τον οποίον ενέπλεξαν, μαθητευόμενοι, αυτόκλητοι, πολιτικοί σχεδιαστές.
Αλήθεια τίποτε δεν καταλάβατε από τον Ανδρέα Παπανδρέου;
Είναι απίστευτο…
Η άνοδος και η πτώσις του κ. Κασαπίδη!!!
Υπάρχει αντιρεύμα, το οποίο μεταστράφηκε πολύ γρήγορα, τα σημάδια ήταν ορατά, τα βλέπαμε όλοι, η αλαζονεία όμως κυριάρχησε και οι κορώνες μαζί με την χάλκινη κατσαρόλα εις την κεφαλή και η χρήση του συνθετικού "Μακεδών" δεν μπορεί πλέον να παραπλανήσει κανέναν.
Υπήρξε δυσαρέσκεια εσωτερική και οργανωμένη, η εξωτερική εκ της Αντιπολιτεύσεως απλά δικαιώθηκε.
Κάθε περιοχή, στη Δυτική Μακεδονία έχει κάθε λόγο να βάλλει εναντίον του, για τα κακώς κείμενα της διακυβέρνησης.
Η απολιγνιτοποίηση που έβαλε πλάτη.
Η Δημοσκοπική συρρίκνωση.
Το σχέδιο «White Dragon», που το έφαγε το σκοτάδι.
Η στοχευόμενη ενίσχυση επιχειρήσεων (40.000 ευρώ), που αδίκησε το 67% εξ αυτών, που ζήτησαν μέσω του προγράμματος βοήθεια.
Η ανεξέλεγκτη διασπορά ΑΠΕ εις ολόκληρη τη Δυτική Μακεδονία.
Η αυτογελοιοποίηση του με τους μετανάστες, ούρλιαζε επί ΣΥΡΙΖΑ, "κανείς μετανάστης του ΣΥΡΙΖΑ" στη Δυτική Μακεδονία, όταν τους έφερε ο Μητσοτάκης έκανε μήνυση κατά παντός υπευθύνου, δηλαδή τίποτα, υπεύθυνος ο Μητσοτάκης ήταν.
Τα χρήματα από το ΣΔΑΜ που πήγαν στα τουριστικά νησιά του Αιγαίου.
"Ο δρόμος με τις λεύκες", με κοπή ανά δένδρο 14.000 ευρώ (κάπου εκεί ήταν).
Το τραίνο αγαπητοί φίλοι (πρότασις Σωτηρόπουλου) και οι μηχανορραφίες που έστηνε διαρκώς.
Η γελοιοποίησις του Αυτοδιοικητικού μηχανισμού από την Πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου (τη θυμόμαστε να διαβάζει μια ανακοίνωση από το Υπουργείο Υποδομών αλλά να αρνείται να τη δώσει).
Η μετατροπή του Βερμίου σε Σκουριές Χαλκιδικής.
Η Σχολή Πυροσβεστών (αφορά την Εορδαία).
Είναι ατέλειωτος ο κατάλογος...
Η Περιφερειακή Αρχή θύμιζε ομάδα με καρναβαλιστές, σε αυτοσχεδιαζόμενο μοτίβο πατημάτων και υπό την επήρεια νάρκωσης.
Αυτά πληρώνει ο κ. Κασαπίδης. Αυτοί που αυτομόλησαν είδαν το πλοίο να βουλιάζει - αυτός είναι ο λόγος που Μήδισαν!
Υ.Γ.
Τις κοτούλες και τους λαχανόκηπους, δεν τα βάζουμε, εντός του κυρίου άρθρου, συνιστούν χτυπήματα κάτω απ΄τη ζώνη.
Επιμύθιον
Οι Περιφέρειες, ειν' ο μακρύς βραχίονας του κόμματος (εξουσίας) διά μέσω των οποίων διαχέεται η Κυβερνητική Πολιτική - είναι αδιάφορο το δίλημμα Κασαπίδης ή Αμανατίδης διά τον Μητσοτάκην. Ο πολιτικός φελός που ονομάζεται Κασαπίδης εξαντλήθη ως πολιτική παρουσία.
Κύκλια Έπη
Ως εκ τούτου, υπάρχει μηχανή στημένη από τον κ. Μητσοτάκη.
Είναι ένα θεατρικό δρώμενο με τρεις υποκριτές, οι κύριοι Μητσοτάκης και Αμανατίδης ενεργούν εναντίον του, αυτός είναι το δραματικό πρόσωπο που ωθείται στην κατάρρευση.
Θα τα δούμε πρόσφατα εκ του αποτελέσματος.
Η κάθοδος του κ. Αμανατίδη έφερε τρικυμία, στα λιμνάζοντα νερά και στο νωχελικό πολιτικό κλίμα.
Εδώ και δυο ημέρες, πολιτικοί αναλυτές και χαρτορίχτρες της περιοχής, κάνουν προβλέψεις.
Την μια ότι ο συμπαθής Πολιτευτής της περιοχής μας κατεβαίνει, την άλλη ότι τα μαζεύει διότι θα του μεγαλώσει το αυτί ο μεγάλος Αρχηγός ο κ. Μητσοτάκης και πρωτού στεγνώσει η μελάνη υπάρχει ανακυβίστηση, ότι τελικά κατεβαίνει.
Είναι σίγουρο ότι ανακατεύεται η τράπουλα εφ' όλης της ύλης, στην διαδικασία των Αυτοδιοικητικών, τόσο στο δεύτερο βαθμό όσο και στον πρώτο.
Ο κ. Αμανατίδης, δεν αμφισβητεί το βασίλειο ούτε τον εκπρόσωπο που το ενσαρκώνει, η αμφισβήτηση στοχεύει τον ελλιπή Περιφερειάρχη και η κίνηση του σκοπό έχει να τον ανατρέψει και να καταλάβει την θέση του.
Ευνοεί την Αντιπολίτευση; Θεωρώ πως είναι νωρίς να το προκαταλάβουμε, μια σειρά από καταστάσεις θα το κρίνουν αυτό.
Όπως και το ότι δεν είναι δεδομένη η δεύτερη θέση της κ. Ζεμπιλιάδου
Η δήλωση Αμανατίδη ήταν λιτή, απέριττη, λακωνική, δεν έβαλε ιδεολογικές κορώνες και κομματικά πρόσημα, εν αντιθέσει με την πρώτη που βιαστήκαν από κεντρικά να την κάψουν, δηλώνοντας ότι έχει την έγκριση του ΠΑΣΟΚ - ΚΙΝΑΛ
Δεν γνωρίζω πόσο μπορεί να διορθωθεί αυτό, δεδομένου ότι οι τάσεις είναι που δημιουργούν τα κεντρικά πολιτικά ρεύματα.
Ο κ. Αμανατίδης θα κόψει και από την Αριστερά, όχι μόνο από το γαλάζιο χώρο.
Είναι στιλάτος πολιτικός, ευφυής, συγκροτημένος αλλά το κυριότερο ισορροπιστής πολιτικών καταστάσεων.
Η κάθοδος του θα διεμβολίσει τον απερχόμενο Περιφερειάρχη, αλλά θα δυσκολέψει και τις φιλοδοξίες της υποψήφιου Περιφερειάρχη που κατέρχεται από το ΠΑΣΟΚ (μόνοι τους βγάζουν τα μάτια τους).
Ο κ. Αμανατίδης δεν θα αμφισβητηθεί από το κεντρικό πυρήνα της Εξουσίας, όπως αυτή εκφράζεται από τον κ. Μητσοτάκη. Η διαγραφή του φέρει έναν συμβολισμό και σταματά εκεί.
Ίσως θα είναι καλύτερη επιλογή για αυτήν, ένας ικανός πολιτικός από έναν παντελώς ανίκανο απερχόμενο.
Το φαινόμενο που είναι σε εξέλιξη, είναι μια εσωτερική διαπάλη εντός του γαλάζιου χώρου, με Μακιαβελικά χαρακτηριστικά για τη νομή της εξουσίας σε Περιφερειακό επίπεδο.
Τι σημαίνει αυτό; Παπαδοπουλάκια, Κωνσταντινιδοπουλάκια και και βρυζιδοπουλάκια βρίσκονται σε πόλεμο, στη γραμμή χαρακωμάτων, μπροστά η καρέκλα και πολύ πίσω η ιδεολογία.
Αυτό θα εκφραστεί ασφαλώς και εντός της διαπάλης για την καρέκλα του Δημαρχιακού Θώκου των Δήμων της Κοζάνης.
Διά την Πτολεμαΐδα φαίνεται να ευνοείται ο κύριος Ιωακειμίδης, βέβαια ανά πάσα στιγμή υπάρχει και κάποιος ακαμάτης να πετάξει μπανανόφλουδα μέσα στον ενθουσιασμό του.
Οι μπανανόφλουδες είναι σαν τις βόμβες διασποράς, κάθονται σε μέρη που δεν μπορεί το φανταστεί ότι υπάρχουν κάποιος, με τις γνώστες συνέπειες.
Υ.Γ.
Ο κ. Αμανατίδης τόλμησε και βγήκε μπροστά, χωρίς να τον ευνοεί ένα ευρύτερο πολιτικό ρεύμα εθνικού επιπέδου, τους Άνδρες τους κάνουν οι κρίσιμες αποφάσεις που λαμβάνουν σε κρίσιμες περιόδους – εν αντιθέσει με τον κ. Κασαπίδη που πάντοτε επέπλεε ως φελός στο κύμα των καιρών.
Πολιτίδης χρήστος
Μελλοντολόγος - Οραματιστής
Μικρό, πικρό, πολιτικό σχόλιο για τις κινητοποιήσεις στην Καλαμιά του Νομού Κοζάνης.
Αγαπητοί φίλοι και μνήμη έχουμε και πολιτική κρίση.
Δεν μπορεί να βλέπουμε τον Περιφερειάρχη εντός των κινητοποιήσεων και κανείς να μην λέει τίποτα.
Είναι ο κύριος υπεύθυνος.
Οι Περιφερειάρχης είναι ο μακρύς βραχίονα του Κράτους ασκήσεως κυβερνητικής Πολιτικής.
Ακόμη και αν αυτός είναι αντίθετα ιδεολογικά από το κόμμα ασκήσεως της Κυβερνητικής Εξουσίας.
Δεν μπορεί να βλέπουμε τον κύριο Κασαπίδη να μνημονεύεται εντός εκδηλώσεως εις την πλατείαν της Εορδαίας προχθές και την συμμετοχή του γαλάζιου Δημάρχου του κυρίου Πλακεντά να κάνει κονσομασιόν εντός αυτών που διαμαρτύρονται.
Κάτι πηγαίνει στραβά.
Δεν βγήκε από παρθενογένεση ο Μητσοτάκης και συνακόλουθα το νοσηρό πολιτικό μόρφωμα του Μητσοτακισμού.
Αυτοί τον έβγαλαν
Αυτοί τον στήριξαν
Και αυτοί τον στηρίζουν στις επερχόμενες εκλογές.
Θυμόμαστε τον Περιφερειάρχη της Δυτικής Μακεδονίας αγκαλιά με τον Άδωνη;
Να θυμηθούμε οπού μαζί με τον Λυσσαρίδη προσπαθούσαν να κάνουν Σκουριές Χαλκιδικής το Βέρμιο…
Δεν είμαστε μαζί.
Αυτοί έφεραν το Μητσοτάκη και έβαλαν πλάτη διά της απουσίας τους σε ότι συμβαίνει.
Αυτό πολιτικά λέγεται Ιστορική μήνη.
Πτήσεις υδροπλάνων στις λίμνες της Δυτικής Μακεδονίας, ως μια άλλη Λουκέρνη.
Η Δυτική Μακεδονία είναι η Μοναδική Περιφέρεια στην Ελλάδα, που δεν έχει θάλασσα και φιλοξενεί το 65% των επιφανειακών υδάτων της Ελλάδος σε λίμνες.
Τα υδροπλάνα πέταξαν στην Ελλάδα από το 2003 - 2008 στα Ιόνια νησιά χωρίς ατυχήματα, και αποχώρησαν για πτήσεις στις λίμνες της Ελβετίας.
Οι προσδοκίες για να ξαναπετάξουν επανήλθαν το 2014.
Εδω αρχίζει ένας γραφειοκρατικός αγώνας με εμπόδια θεσμικά, αδειοδοτικά, και πολιτικά.
Υπάρχει από τις αεροπορικές εταιρείες δυνατότητα ανάπτυξης 1500 υδατοδρομιων και έχουν αδειοδοτηθεί 29 μεταξύ αυτών και 4 στις λίμνες της Δυτικής Μακεδονίας.
Για λόγους που δεν γνωρίζουμε, εδώ και 9 χρόνια ο καθ' ύλην αρμόδιος Κοζανίτης δις φορές - Υφυπουργός Μεταφορών από το 2014, ΔΕΝ ΕΚΔΊΔΕΙ την άδεια απογείωσης των υδροπλάνων σε όλη την Ελληνική επικράτεια.
Θα πουν μερικοί, εδώ δεν έχουμε μια ασφαλή γέφυρα στα Σερβια,για διέλευση πολιτών και εμπορευμάτων.
Δεν έχουμε εδώ και χρόνια ένα δρόμο με δύο λωρίδες για κάθε κατεύθυνση, να ταξιδεύουμε από τα Σέρβια στην Ελασσόνα και κατ' επέκταση στην Κεντρική και Νότια Ελλάδα.
Εδώ δεν έχουμε σιδηροδρομική γραμμή για να κινούμαστε γρήγορα, ξεκούραστα και οικονομικά όπως σε όλες τις αναπτυγμένες πόλεις της Ευρώπης και μιλάμε για υδροπλάνα στην Δυτική Μακεδονία;
Άλλοι θα πουν ότι τώρα έχουμε την Εγνατία οδό, τι χρειαζόμαστε, τις πτήσεις των υδροπλάνων στην Δυτική Μακεδονία.
Η Εγνατία οδός μπορεί να είναι σύντομη ( όχι για την κεντρική και νότια Ελλάδα) και ασφαλής, αλλά τα καύσιμα έχουν ακριβύνει και το κόστος των διοδίων είναι πολύ υψηλό..
Άλλοι θα πουν ότι έχουμε δύο Αεροδρόμια στην Δυτική Μακεδονία ( Κοζάνη- Καστοριά) τι χρειαζόμαστε τα υδροπλάνα στις λίμνες.
Τα αεροπορικά δρομολόγια είναι μόνο από Αθήνα, είναι άγονη γραμμή και επιδοτείται από το κράτος.
Οι επιβάτες που ταξιδεύουν από και προς την Αθήνα είναι ελάχιστοι.
Αυτά τα δρομολόγια είναι ασύμφορα και μπορεί κάποια στιγμή να σταματήσουν.
Με τα υδροπλάνα μπορούν να γίνουν ειδικές ναυλωμένες πτήσεις προς όλες τις γεωγραφικές κατευθύνσεις.
Τα υδροπλάνα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σαν Ασθενοφόρα.
Τα υδατοδρόμια στη Ελλάδα δημιουργούνται βάσει απόφασης έγκρισης περιβαλλοντικών όρων (ΑΕΠΟ).
Όλα μπορούν να συνυπάρχουν.
Και προστασία του περιβάλλοντος και οικονομική ανάπτυξη.
Το όφελος με τα υδροπλάνα είναι ότι θα αναπτυχθεί ο εναλλακτικός τουρισμός και το εμπόριο και θα βγουν οι κάτοικοι των παραμεθόριων περιοχών από την απομόνωση.
Είναι ένα γρήγορο μέσο μεταφοράς, μας φέρνει σε επαφή με την φυσική ομορφιά, μας φέρνει σε επαφή με τις μικρές κοινωνίες, εκεί που είναι το μέλλον.
Είναι ένας μοχλός προόδου και ανάπτυξης, τώρα ειδικά μετά τον οικονομικό μαρασμό της Δυτικής Μακεδονίας λόγω απογουνοποίησης, και μεταλιγνιτικής περιόδου.
Αντώνιος Σαββίδης - Ιπτάμενος χειριστής Ελικοπτέρων- Αεροσκαφών
Στην χθεσινή της επίσκεψη 06-04-2023 στην περιοχή των Σερβίων, η υποψήφια βουλευτής κ.Έλενα Τσιρνάρη την πλησίασε ένας δημότης των Σερβίων και αφού της έδωσε ένα σημείωμα με μερικές φωτογραφίες τις εξήγησε τι αναφέρει στο σημείωμα του.
Μόλις ενημερωθήκαμε ότι άρχισε η διάνοιξη δρόμου για τα δύο αιολικά πάρκα στη Βλάστη.
Αντώνιος Σαββίδης - Χειριστής Ελικοπτέρων: Η Δυτική σιδηροδρομική Εγνατία.
Το γιοφύρι των Σερβίων - ολημερίς το κλείνανε το βράδυ ανοιγόταν
Απίστευτη κατάστασις.
Στην Υψηλή Γέφυρα των Σερβιων (1976) το Eλληνικό κράτος δεν είχε τα σχέδια της.
Που κατασκευάστηκε από Ιταλό Μηχανικό το 1976 - και δεν υπάρχουν σε κανένα γραφείο της χώρας.
Πέρασαν από τον Πατέρα Μηχανικό στην Ιταλία, στον υιό που ο οποίος με τη σειρά του τα χάρισε σε ίδρυμα εκπαιδευτικό μάλλον.
Έχει και βάθος και συνέπειες αυτή η απόλυτα νοσηρή κατάσταση.
Το γιοφύρι της παρακμής είναι παιδί της Περιφέρειας και πιο πριν του Νομού Κοζάνης.
Αυτό υπό την έννοιαν ότι: Οι ενέργειες που έπρεπε να γίνουν θα έπρεπε να ξεκινήσουν από τοπικό επίπεδο.
Δεν έγινε κάτι τέτοιο.
Κασαπίδης – Καρυπίδης – Δακής – Νομάρχες πιο πριν, όλοι ευθύνονται.
Την στιγμή αυτή αποκόπτεται η Βόρεια Ελλάδα από την Κεντρική.
Απομονώνονται τμήματα της ευρύτερης τοπικής περιοχής, με οικονομικές συνέπειες μεγάλες.
Και το κερασάκι εις την τούρτα: Εάν δεν συνέβαινε το ατύχημα εις τα Τέμπη πιθανά να είχαμε ατύχημα μεγάλου μέγεθος, ο φόβος φυλά τα έρμα.
Είναι αθλία αυτή η κατάστασις, "μ’ αγαπάει δεν μ’ αγαπάει, την κλείνουμε δεν την κλείνουμε" κ.ο.κ..
Γρηγόρης Τσιούμαρης: Μην τυχόν και κάνετε τίποτα σε αυτόν το δρόμο
Νοσηρή κατάστασις!!!
Πολιτικός τυχοδιωκτισμός, αμετροέπεια, αριβισμός, καταπάτησις των αρχών της ίσης κατανομής του πλούτου, των πόρων και των ευκαιριών και καρέκλες βέβαια στο βάθος.
Στο βίντεο αφηγείται ο Πρόεδρος των Λιβερών την προσπάθεια που γίνεται από συστοιχία Κοινοτήτων να επικοινωνήσουν "οδικώς" με την Πτολεμαΐδα.
Αυτό είναι ένα ζήτημα πολιτισμικού περιεχομένου (θα επανέλθουμε).
Υπάρχει σε ένα σύνολο διαδρομής 12 χιλιόμετρων ένα κενό 3,5 χιλιόμετρων, το όποιο κωλυσιεργεί η Περιφέρεια με προσχηματικές προσθήκες δυσκολιών.
Ζητήθηκε από την παρακείμενη εταιρία φωτοβολταϊκών η συνδρομή της, την υποσχέθηκε, αλλά ο κύριος Τσιούμαρης απαντά μην πειράξετε τίποτα.
Ερχόμαστε στο δια ταύτα!
Τις πταίει;
Τι στο καλό συμβαίνει και πάλι σε αυτή την Αφρικανική περιοχή της Ελλάδος με τους Φυλάρχους και τα οργανωμένα μπλοκ τοπικιστικών συμφερόντων.
Είναι απλό αγαπητοί φίλοι.
Υπάρχει ένα σύνθετο πλέγμα σχέσεων πολιτικής εξουσίας, το οποίον επιβάλει την υποταγή στο κέντρο που ονομάζεται Κοζάνη.
Δορυφοροποείται ολόκληρος ο Νομός και πλέον η Περιφέρεια στις επιλογές της Πόλεως αυτής.
Εάν δεν εξυπηρετεί ένα έργο και δεν αναπαράγει τις σχέσεις υποτακτικότητος στην Κοζάνη, μπλοκάρεται από ένα οργανωμένο μπλοκ ακραίων τοπικιστών.
Αυτό συμβαίνει.
Φυσικά στο καρέ της ντάμας βρίσκεται και ο Δήμαρχος Εορδαίας κύριος Πλακεντάς.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ¨ΕΝΩΝΩ¨
ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ 08-03-2023
Στις 01-03-2023 τετραμελής ομάδα του Συντονιστικού Οργάνου της «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ», συναντήθηκε με τον Πρόεδρο του κόμματος «ΕΝΩΝΩ» κύριο Νίκο Μαυραγάνη στην Πτολεμαΐδα στην καφετέρια Splendor και μετά από αναλυτική παρουσίαση της πρότασης Β. Σωτηρόπουλου (η οποία και αποτελεί και την επίσημη θέση του Δήμου Εορδαίας που με την 113/2021 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Εορδαίας, ΑΠΟΤΕΛΕΙ πλαίσιο διεκδίκησης και αγώνων από ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ).

Ο κύριος Μαυραγάνης παρ' ότι ενωρίτερα είχε συνάντηση με τον Δήμαρχο Εορδαίας, δεν έλαβε γνώση για την πρόταση μας, είτε από αβλεψία του Δημάρχου είτε από ενημέρωση του Δημάρχου για την υφιστάμενη (και μη ενεργή, παλαιά σιδηροδρομική γραμμή προς Θεσσαλονίκη).
Από την ενδελεχή και ουσιαστική ενημέρωση μας προς τον κ. Μαυραγάνη (που να σημειωθεί εδώ υπήρξε Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και παραιτήθηκε όταν υπογράφτηκε η συμφωνία των Πρεσπών), κατανόησε πλήρως το δίκαιο και την ορθότητα της πρότασης μας την οποία όπως μας ανέφερε δεν γνώριζε, μάλιστα μας ευχαρίστησε θερμά για αυτή την ενημέρωση, και έδειξε και τον θαυμασμό του που υπάρχουν «ενεργοί πολίτες που αγωνίζονται για αυτονόητα πράγματα, κάτι που έπρεπε να τα κάνει η πολιτεία».
Εκτός των άλλων αναφερθήκαμε και στο πολυσυζητημένο θέμα του ΒΙΟΠΑ και τι προσδοκά η Δημοτική Αρχή για σύνδεση του με Θεσσαλονίκη ώστε να έρθουν επενδύσεις. Όπως ανέφερε ο ίδιος ο κ. Μαυραγάνης, για να έλθει κάποιος επενδυτής δεν αρκεί μόνο η γη και το φορολογικό, αλλά η άμεση πρόσβαση σε λιμάνι ή αεροδρόμιο μέσω σύγχρονου σιδηροδρομικού, και οδικού δικτύου. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΑΣ.
Μετά το τέλος της σύντομης ομιλίας του κ. Μαυραγάνη, του παραδώσαμε φάκελο με την πρόταση μας συνοδευόμενο με επιστολή την οποία δεν δημοσιοποιούμε για ευνόητους λόγους αλλά και για λόγους τακτικής μας.

Σημειώνουμε: πως τηρήσαμε το τριήμερο πένθος, όπως οφείλαμε, ως ελάχιστο δείγμα τιμής για τα θύματα του τραγικού δυστυχήματος των Τεμπών και δεν βγάλαμε αμέσως Δελτίο Τύπου, το οποίο και κάνουμε σήμερα μετά και την μεγάλη πορεία στην Πτολεμαΐδα προς τιμή των θυμάτων.
Σε επόμενο Δελτίο Τύπου θα ανακοινώσουμε και νέα μέλη και στο Διευρυμένο Συντονιστικό Όργανο αλλά και σαν απλά μέλη της «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ».
ΤΟ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ηλεκτρονική Διεύθυνση επικοινωνίας :
Στις 14-02-2023 ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιώργος Καραγιάννης, συνοδεύοντας τον Πρωθυπουργό στο εργοτάξιο της σήραγγας της Κλεισούρας και μιλώντας στην παρουσίαση του Αναπτυξιακού Προγράμματος Δυτικής Μακεδονίας ανέφερε, για τα σιδηροδρομικά έργα που άμεσα ενδιαφέρουν την Πτολεμαΐδα / Εορδαία....
«Ένα πραγματικά εμβληματικό έργο που θα ενισχύσει την εξωστρέφεια της περιοχής είναι η Νέα σιδηροδρομική σύνδεση Αεροδρόμιο Καστοριάς – Σύνορα με Αλβανία μέσω Καστοριάς - Ιεροπηγής – Πόγραδετς. Με αυτή τη νέα σύνδεση ενισχύεται η περιφερειακή και διακρατική συνδεσιμότητα των ελληνικών πόλεων μεταξύ τους και με τις γειτονικές χώρες. Η μελέτη σκοπιμότητας για την επιλογή της χάραξης ολοκληρώθηκε τέλος του 2022 και προτείνει τη σύνδεση μέσω Κοζάνης – Σιάτιστας- Καστοριάς» υπογράμμισε.
Ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι «ο ΟΣΕ θα προχωρήσει εντός του έτους στη συντήρηση της Γραμμής Αμύνταιο – Πτολεμαΐδα με στόχο την επαναλειτουργία της. Μέχρι τέλος του έτους θα δημοπρατηθεί και το έργο που αφορά στην κατασκευή παραλλαγής της σιδηροδρομικής γραμμής Πτολεμαΐδας – Κοζάνης λόγω των ορυχείων της ΔΕΗ». https://ypodomes.com/g-karagiannis-nees-theseis-ergasias-kai-enischysi-tis-anaptyxis-me-ta-erga-ypodomon-sti-dytiki-makedonia/
Είχαμε πριν καιρό υπογραμμίσει ότι πιθανόν έχουν γίνει μελέτες για το ποια χάραξη θα έχει τελικώς η Νέα χάραξη της σιδηροδρομικής γραμμής Αλβανίας – Καστοριάς – Θεσσαλονίκης, και πως «κάποιοι σκοτεινοί κύκλοι» κρατούν μακριά από την δημοσιότητα. Να που τώρα εμφανιστήκαν τα πρώτα σημάδια.
Ο κ. Καραγιάννης το ανέφερε παρά τα όσα έχουμε γράψει και δεν τόλμησε κανείς να μας απαντήσει.
1). Πόσο το κόστος;;;;
2). Γιατί αυτή η καμπυλότητα της σιδηροδρομικής γραμμής;;;;
3). Γιατί δεν δημοσιοποιείτε και τις άλλες προτάσεις και ειδικά της πρότασης Σωτηρόπουλου που είναι η επίσημη του Δήμου Εορδαίας, ώστε να γίνει η σύγκριση;;;
4). Ποιοι είναι αυτοί που προτείνουν την σύνδεση;;;
Είναι ο ΟΣΕ;;;
Είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών;;;
Είναι το γραφείο που του ανατέθηκε η μελέτη;;;;
Ποιος τελικά προτείνει;;;;
----- Μήπως πίσω από όλο αυτό το σκηνικό κρύβεται μια Διπλωματική Εργασία του Ανοικτού Πανεπιστήμιου, συντρόφου βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας της περιφερειακής ενότητας Κοζάνης;;;;
----- Μάλιστα την εργασία αυτή επέβλεψε καθηγητής που χρόνια πριν είχε κατέλθει υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο Βέροιας σε συνδυασμό σημερινού βουλευτή επίσης της Νέας Δημοκρατίας;;;;
----- Στην εργασία αυτή αναφέρεται: «Η χάραξη θα ακολουθεί τη διαδρομή Σ.Σ. Κοζάνη – Αεροδρόμιο – Λεύκαρα - Ίμερα – Πολύφυτο - Βέροια μήκους 60 χλμ περίπου. Το έργο δεν ανήκει στο αναλυτικό δίκτυο των Δ.Δ.Μ., που χρηματοδοτείται από το CEF και πρέπει να ενταχθεί με την αναθεώρηση των Δ.Δ.Μ, καθότι μπορεί και πρέπει να αποτελέσει τμήμα της Σιδηροδρομικής Εγνατίας.»
----- Μήπως για τον λόγο αυτό κ. Μ. Παπαδόπουλε στις 21-09-2022 σπεύσατε να ανακοινώσετε (ψευδώς βεβαίως – βεβαίως, διότι εμείς άλλη απάντηση πήραμε από την Διεύθυνση της Ε.Ε.) ότι εντάχθηκε στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών η σιδηροδρομική σύνδεση Κοζάνης-Βέροιας;;;;
----- Μήπως τελικά κ. Μ. Παπαδόπουλε ενεργείτε «κατ' εντολή» ή υποκλέπτοντας από την αναφερόμενη εργασία;;;
----- Στην ίδια επίσης εργασία βλέπουμε τον πιο κάτω πίνακα:
Θεσσαλονίκη – Βέροια – Αμύνταιο – Κοζάνη (υφιστάμενη χάραξη)
|
Διαδρομή |
Απόσταση Χιλ./τρα |
Χρόνος (με την ταχύτερη αμαξ/χία) |
|
Θεσσαλονίκη – Βέροια - Αμύνταιο |
159 |
|
|
Αμύνταιο – Κοζάνη |
60 |
|
|
Σύνολο |
219 |
2,15΄ |
Θεσσαλονίκη – Βέροια – Κοζάνη (προτεινόμενη χάραξη)
|
Διαδρομή |
Απόσταση Χιλ./τρα |
Χρόνος (με την ταχύτερη αμαξ/χία) |
|
Θεσσαλονίκη – Βέροια |
60 |
|
|
Βέροια - Κοζάνη |
61 |
|
|
Σύνολο |
121 |
1,15΄ |
Και ο πιο δύσπιστος πλέον καταλαβαίνει ότι η εργασία έχει συγγραφεί με «μεροληπτικό μένος» και υπέρ της Κοζάνης, αφού σκανδαλωδώς έχει εξαφανίσει την Πτολεμαΐδα !!!!!!
----- Τελικά κ.Μ. Παπαδόπουλε ποιοι οι δεσμοί σας με τον συντάκτη της εργασίας θα μας το πείτε;;;; Η μήπως όπως συνήθως κάνετε εδώ και δυο χρόνια που σας υποβάλλουμε ερωτήσεις και σας στέλνουμε έγγραφα δεν τολμάτε να μας απαντήσετε;;;
----- Χθες με πολλά χαμόγελα είδατε τον καρνάβαλο της Κοζάνης, δεν φορούσατε μάσκα. Όμως μάσκα και υποκριτική μας «πουλάτε» καιρό τώρα όταν εμφανίζεστε στην Πτολεμαΐδα, πριν καιρό σας αποκαλέσαμε «ντίλερ της Κοζάνης», σήμερα σας αποκαλούμε και «καταστροφέα της Πτολεμαΐδας / Εορδαίας» που με τις αποφάσεις σας στερούν την ανάπτυξη από τον τόπο που λέτε πως έλκετε την καταγωγή σας. Όσο και να ρίχνετε στάχτη στα μάτια του πρώην συνεργάτη σας Δήμαρχου Εορδαίας με την σύνδεση της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής με την Θεσσαλονίκη (του λεγόμενου μουτζούρη) και σκόπιμα παραπλανάτε και τον λαό της Εορδαίας, θα είμαστε....
ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΟΛΕΜΑΜΕ
ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ
ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΣ
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ ΟΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ
«ΜΟΥΤΖΟΥΡΗΣ»
ΤΟ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ηλεκτρονική Διεύθυνση επικοινωνίας :
ΑΠΟ ΤΙΣ 5000 ΘΕΣΕΙΣ - ΣΤΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟ - ΣΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΤΟΥ κ. Μ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ 10-02-2023
Πέρασαν 13 χρόνια από τις μεγάλες και φιλόδοξες δηλώσεις του τότε Δήμαρχου κ. Τσιούμαρη για την κατασκευή στις πρώην εγκαταστάσεις της ΑΕΒΑΛ ηλεκτρικού αυτοκινήτου και την δημιουργία 5000 θέσεων εργασίας!!! Διαβάστε https://e-ptolemeos.gr/%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%B7-%CE%B5%CF%80%CE%B5%CE%BD%CE%B4%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B5%CF%85%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%B5%CE%B2%CE%B1/ Αλλά και εδώ https://www.voria.gr/article/sta-skaria-sxedio-gia-5-000-nees-theseis-ergasias-stin-ptolemaida
Ήτανε Μάρτιος του 2010 τότε που διαβάζαμε όλα τα παραπάνω.
Λίγα χρόνια μετά τα γνωστά «παπαγαλάκια» επανήλθαν... βλέποντας ότι έχει επιλεγεί η Πτολεμαΐδα για εγκατάσταση εργοστασίου κατασκευής αυτοκινήτων από ένα από τους μεγαλύτερους γερμανικούς ομίλους. Δείτε εδώ https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/stin_ptolemaida_to_ergostasio_tis_volkswagen_upd-7734338/
Βέβαια εδώ οι πληροφορίες είναι λίγο μπερδεμένες γιατί άλλα δημοσιεύουν ότι η εγκατάσταση θα γίνει σε πρώην εγκαταστάσεις της ΔΕΗ, και όχι στον χώρο της ΑΕΒΑΛ. Διαβάστε https://energypress.gr/news/tin-kataskeyi-ergostasioy-se-proin-egkatastaseis-tis-dei-stin-ptolemaida-feretai-na-exetazei-i
Και παρ' όλο που σε βάθος 10ετίας ήταν οι προβλέψεις του τότε Δήμαρχου (Μάρτιος 2010) και σημερινού υπεύθυνου αντιπεριφερειάρχη για θέματα της Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης σήμερα η μόνη δραστηριότητα που μεταφέρθηκε εκεί είναι η υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου μεταφέροντας όλα τα απορριμματοφόρα στον χώρο της ΑΕΒΑΛ!!!!
Δυστυχώς λοιπόν στα 13 ολόκληρα αυτά χρόνια ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα συνεχίζονται, 21-02-2020 διαβάζουμε https://energypress.gr/news/pos-ydrogono-koymponei-me-ta-mega-fotovoltaika-tis-dei-stin-ptolemaida-idaniki-gia-tetoies
«Πως το υδρογόνο "κουμπώνει" με τα mega- φωτοβολταϊκά της ΔΕΗ στην Πτολεμαΐδα - Ιδανική για τέτοιες μονάδες η Δυτική Μακεδονία». Με δηλώσεις του Περιφερειάρχη Δ. Μακεδονίας Γ. Κασσαπίδη για επένδυση μαμούθ στο υδρογόνο, ύψους 1,2 δισ ευρώ στα λιγνιτικά πεδία της ΔΕΗ.
05-09-2022 Νέα δημοσιεύματα https://energypress.gr/news/parko-ydrogonoy-stin-ptolemaida-oramatiko-ergo-stin-p-aeval-se-ektasi-10000-tm
Που όμως αν διαβάσουμε στο τέλος του ρεπορτάζ αναφέρει επί λέξει «Προσέθεσε πως ιδιώτης επενδυτής, με επένδυση άνω των 760 εκ. ευρώ, έχει «κλειδώσει» χρηματοδότησή του για τον υδρογόνο και θα γίνει εργοστάσιο παραγωγής εξοπλισμού και θα γίνει κάπου ανάμεσα σε Πτολεμαΐδα και Κοζάνη, με 500 άτομα προσωπικό.» Η πιο πάνω δήλωση είναι του κ. Κασαπίδη.
Όλα όμως αυτά για επενδυτές που έρχονται και δεν τους βλέπουμε... Για τα παιδιά μας που φεύγουν γιατί η βίαιη απολιγνιτοποίηση (μόνο ανεργία έφερε), τα καταστήματα που κλείνουν το ένα μετά το άλλο και κανείς από τους θεσμικούς συλλόγους δεν παίρνει πρωτοβουλία να πει τι φταίει και η Πτολεμαΐδα ΚΑΤΑΡΕΕΙ !!!!επαγγελματικά, οικονομικά, αλλά και από αξία ως γη.
Αντί να σκεφτούμε πως για να επενδύσει μια εταιρεία σήμερα κάπου το πρώτο είναι το φορολογικό, μετά η αξία γης μετά το εργατικό κόστος, αλλά το κύριο όλων είναι η γρήγορη μεταφορά του παραγόμενου προϊόντος, στους τόπους διάθεσης τους.
Αν λοιπόν δεν στηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις την χάραξη και την υλοποίηση της ΝΕΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ «ΑΛΒΑΝΙΑΣ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΕ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ», δεν υπάρχει καμιά μα καμιά ελπίδα για τον τόπο.
Η «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» απέστειλε από τον Ιούνιο του 2022 επιστολές σε πάνω από 55 πολιτιστικούς και άλλους συλλόγους, με ΑΙΤΗΜΑ την στήριξη στον αγώνα που κάνουμε για την πιο πάνω σιδηροδρομική γραμμή.
Είναι λυπηρό που σε όλο αυτό το διάστημα μόλις με τα βασάνων πήραμε 22 επιστολές στήριξης. Φυσικά υπήρξαν σύλλογοι που από την πρώτη κιόλας εβδομάδα στείλανε την στήριξή τους.
Υπάρχουν σύλλογοι που «σύρονται» σαν τα σκυλάκια που τα ρίχνουν ένα ξεροκόμματο !!!! Περιμένοντας από το κ. Μ. Παπαδόπουλο «ένα δωράκι», μια οικονομική βοήθεια ή δεν ξέρουμε ότι άλλο.
Ο άνθρωπος αυτός που έπρεπε να είναι ο αποδιοπομπαίος τράγος για όλη την Πτολεμαΐδα / Εορδαία που συμπεριφέρθηκε με τον πιο «ανέντιμο» και «μεροληπτικό» τρόπο, (στέλνοντας πρόταση στην Ευρωπαϊκή Ένωση για την ένταξη στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών την σιδηροδρομική σύνδεση «Κοζάνης-Βέροιας» και στερώντας την Πτολεμαΐδα από την ευκαιρία αυτή, δηλαδή να στείλει και την σιδηροδρομική σύνδεση της Πτολεμαΐδας-Βέροιας ώστε να αποφασίσει η Ε.Ε. την τελική απόφαση από την στιγμή που υπάρχουν οι μελέτες που έχει αναθέσει ο ΟΣΕ.)
Τον βλέπουμε να τον προσκαλούν διάφοροι σύλλογοι για την κοπή της Βασιλόπιτας. ΚΑΤΑΝΤΙΑ!!!!
Αλλά όταν ο ίδιος ο Δήμος Εορδαίας δεν τόλμησε να στείλει μια έστω επιστολή διαμαρτυρίας για την όλη του στάση τι να περιμένουμε άλλο, «Τα 30 αργύρια» έγιναν μερικές χιλιάδες ευρώ ώστε να τον ευχαριστούμε και από πάνω λες και τα δίνει από την τσέπη του.
Έλεος κύριε Δήμαρχε.. Έλεος.... Περίμενε την σύνδεση της πρώην ΑΕΒΑΛ (ΒΙΟΠΑ) με την σιδηροδρομική γραμμή του «Μουτζούρη» μέσω Αμυνταίου με Θεσσαλονίκη και το λιμάνι της που μετά από 4ώρες διαδρομής τουλάχιστον !!! Θα έρθουν σαν τρελές οι επενδύσεις.... Αμ!!! Δε!!!
ΤΟ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ηλεκτρονική Διεύθυνση επικοινωνίας :
Απύθμενο πολιτικό παραστράτημα η κονσομασιόν στα Κοίλα!!!!
Άνευ σημασίας, και άνευ προοπτικής διά την Δυτική Μακεδονία.
Από πότε μια Περιφέρεια κάνει κονσομασιόν σε επιχειρήσεις που πουλούν προϊόντα, που δεν παράγονται όχι στην Δυτική Μακεδόνα αλλά και στην Ελλάδα.
Φυσικά καινοτόμος για ακόμη μια φορά ο κύριος Κασαπίδης.
Μας είπε πρώτα για τις κοτούλες!
Μετά ανακάλυψε τα λάχανα!!
Μετέπειτα τον άσπρο δράκο, που αποδείχτηκε μουσκεμένος γατούλης!!!
Και τώρα κάνει κονσομασιόν στα προϊόντα της Γερμανίας.
Φυσικά όλος αυτός ο χαβαλές εντάσσεται στο πανηγυρικό κλίμα που στήνει ο κ. Μητσοτάκης, με κύρια αιχμή τα εγκαίνια της ΔΕΗ 5, προσπαθώντας να ανακόψει την φθορά στη Δυτική Μακεδονία, βάζοντας λαγό μπροστά τον κ. Κασαπίδη.
Έρχονται και υποσχέσεις για επενδύσεις και είσοδο επιχειρηματιών.
Το μόνο προς το παρόν που βλέπουμε, είναι δυστυχία και ανεργία.
