Ypodomes.com: Πρόταση για γραμμή Βέροιας-Κοζάνης και σύνδεσης με Αλβανία μέσω Πτολεμαϊδας
- Εμφανίσεις: 6444


«Verba volant, scripta manent» (τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν)
«ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ»


Η Συνεδρίασις του Περιφερειακού συμβουλίου θυμίζει παιδική χαρά και ενίοτε μεταβάλλεται εις την χαρά του παιδιού.
Συνεχώς υφίστανται παρεξηγήσεις, οι οποίες διυλίζουν τον πολιτικό τους εαυτό σε ζητήματα επί του προσωπικού.
Ο συνδυασμός της κυρίας Ζυμπιλιάδου, δεν συνιστά την ελλάσων αλλά την μείζον Αντιπολίτευση. Ο ανύπαρκτος κύριος Καρυπίδης, κατά καιρούς εμφανίζεται και κάνει βαρυσήμαντες δηλώσεις οι οποίες σειούν την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονία από το βάρος των σημαντικότατων διατυπώσεων του.
Ο κύριος Χριστοφορίδης είναι συνεχώς το επίκεντρο αντιπαραθέσεων, βέβαια στο απυρόβλητο είναι αυτοί που δεν κάνουν τίποτε. Το προηγούμενο το αναφέρω με την θετική έννοια, δεδομένου ότι τιμά τον Αντιπολιτευτικό χώρο που κατέχει.
Στο υπάρχον βίντεο που έκοψε το kozan.gr από την Συνεδρίαση βλέπουμε τον κύριο Κασαπίδη (ευθυμείτε) με βλέμμα κατηγορηματικό, εν είδει Προέδρου της Ελλανοδίκου Επιτροπής να κατακεραυνώνει τους πάντες στοχεύοντας τον κύριο Χριστοφοριδη, επαναλαμβάνοντας 20 με 30 φορές το "μιλάτε εσείς για τιμιότητα" (απευθύνεται στον κύριο χριστοφορίδη)!!! Και μάλιστα προσθέτει αμείλικτα το "ειδικά εσείς"... Κλείνοντας δε την κρίση εξυπνάδας αναφέρει: "να μην μιλήσουμε" (αναφερόμενο πολλάκις, αφήνονει να αιωρείται πυρηνική απειλή).
Μέγας είσαι Κύριε και θαυμαστά τα έργα σου!
Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας
Συνεδριάσεις Περιφερειακού Συμβουλίου ήτοι η χαρά του παιδιού.
Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ
ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Απέστειλε επιστολή
και στον υφυπουργό Μεταφορών και Υποδομών
Μιχαήλ Παπαδόπουλο
Η επιστολή έχει ως εξής
ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ 01-11-2021
Κύριε Υφυπουργέ
Παπαδόπουλε Μιχαήλ
Μετά τις δυο πρόσφατες αποφάσεις, της Δημοτικής Κοινότητας Πτολεμαΐδας με Αριθμ. Αποφ. 21/2021 και του Δημοτικού Συμβουλίου Εορδαίας με Αριθμ. Αποφ. 113/2021, (τις οποίες και σας επισυνάπτουμε) και οι οποίες κατατέθηκαν επίσης και στην διαβούλευση για το ΣΔΑΜ.
Ζητούμε και θέλουμε ως καθ' ην αρμόδιος που είστε να στηρίξετε εμπράκτως σε όλα τα όργανα εθνικά και ευρωπαϊκά και εσείς την πρόταση που υιοθέτησαν τα παραπάνω συμβούλια γιατί αποτελεί και την μόνη αξιόπιστη, οικονομικότερη, και συντομότερη οδό αλλά κυρίως πληροί όλες τις προδιαγραφές της Ε.Ε. Μην λησμονείτε ότι ο προκάτοχός σας κ. Κεφαλλογιάννης δήλωσε όταν επισκέφτηκε την περιοχή μας στις 17-04-2021 Πως «θα επιλέξουμε με βάση το κόστος την πρόταση διαδρομής για την σιδηροδρομική διασύνδεση Ελλάδας-Αλβανίας». https://www.capital.gr/epikairotita/3539744/g-kefalogiannis-tha-epilexoume-me-basi-to-kostos-tin-protasi-diadromis-gia-tin-sidirodromiki-diasundesi-elladas-albanias
Δεν θέλουμε να πιστεύουμε ότι με την αλλαγή προσώπων στην κυβέρνηση αλλάζουν και οι πολιτικές αλλά και οι προθέσεις της κυβέρνησης. Γιατί το κράτος πρέπει να έχει συνέχεια και η συνέχεια κύριε υφυπουργέ μας και συντοπίτη μας είστε πλέον εσείς. Εξ' άλλου η πρόταση αυτή αποτελεί και τον διακαή πόθο της κοινωνίας μας, η οποία είναι η περισσότερη πληττόμενη από την βίαιη απολιγνιτοποίηση.
Επιθυμούμε λοιπόν να μας γνωστοποιήσετε εγγράφως τις όποιες απόψεις σας στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση:
pro.pol.ptol.eor.gia.anap1@gmail.com
μιας και εκπροσωπείτε και τους Δημότες της περιοχής μας.
Ευελπιστούμε για την άμεση απάντηση σας.
Και σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ
ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Συνημμένα
1). Απόφαση Δημοτικής Κοινότητας Πτολεμαΐδας
2). Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Εορδαίας
3). Οι προτάσεις του κ. Β. Σωτηρόπουλου
4). Ο χάρτης των τεσσάρων προτάσεων Β. Σωτηρόπουλου
5). Ο χάρτης των δυο κατατιθέμενων προτάσεων
Σχόλιον του ptolemais-post: Βγήκαν μαχαίρια, επόμενο ήταν και πίσω φυσικά βρίσκεται ο ολίγον απ' όλα Τζωρτζ, δεν θα μπω βαθύτερα στο θέμα, απλά το καταγράφω, το (Σ.Η.Θ.Υ.Α) ήταν πέρα για πέρα λάθος, δεν συμφέρει ούτε την Εορδαία αλλά ούτε το Αμύνταιο, κατά ορισμένους επιβλήθηκε χωρίς να ομιλεί η Δημοτική μας Αρχή, θυμίζει τα εξ αδιαιρέτου οικόπεδα που ποτέ δεν προκόβουν και δίδει ένα μαχαίρι ο πατέρας στα τέκνα του για να αλληλοεξοντωθούν.
Καρός γαρ εγγύς.
Διαβάζουμε
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ Δ.Ε.Υ.Α.Κ.: ΚΡΙΣΙΜΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ

Αύριο Τρίτη 2 Νοεμβρίου και ώρα 12:00 μ.μ. στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Καστοριάς , θα Υπογραφή η προγραμματική σύμβαση του έργου «Κατασκευή Επαρχιακής Οδού Καστοριάς – Πτολεμαΐδας: Τμήμα ρέμα Κώτουρη – όρια Νομού Κοζάνης με σήραγγα στην Κλεισούρα», προϋπολογισμού 74.003.505,15 € μεταξύ της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας – Π.Ε. Καστοριάς, ο Περιφερειάρχης κος Γεώργιος Κασαπίδης και της εταιρείας <<ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΣ Α.Ε.>>, ο Δ/νων Σύμβουλος κος Κουτσούκος Κων/νος.
Σε άρθρο του Νικόλαου Κωτίδη με τίτλο "Η νέα σιδηροδρομική γραμμή και το ποντικάκι (Πτολεμαΐδα 28-10-2021- Γράφει ο Νικόλαος Χρ. Κωτίδης)" σε ιστοσελίδα της Κοζάνης, υπήρξαν έντονες αντιδράσεις και σχόλια άπειρα.
Είναι Πτολεμαΐς ιδωμένη από τα μάτια και τις προθέσεις των Κοζανιτών! Ξεπεράστε τα ανορθόγραφα σχόλια, δεν τα διόρθωσα, συνήθως ο λόγος αυτός είναι χαλαρός.
Τα νοήματα είναι όμως συγκεκριμένα.
Δεν υπάρχει ενημέρωση από την μεριά τους, η μονομέρεια τους ωθεί σε ακρότητες και επίσης είναι ενδεικτικό πως αυτο-ορίζουν την οικονομικο-κοινωνικο-πολιτική οντότητα που ονομάζεται Νομός Κοζάνης.
Το υποχείριο που ονομάζεται κύριος Κασαπίδης απλά είναι υποχείριο τοπικών συμφερόντων.
Όλα αυτά συνιστούν μια καταγραφή, είναι η γεωπολιτική διάσταση! Ψυχρή!
-Κοζανητης - 28 Οκτωβρίου Αφήστε αυτά τα άχρηστα έργα. Αν θέλετε τρένο ξεσηκωθείτε για να επαναλειτουργήσει η σιδηροδρομική γραμμή Αμυνταίου Κοζάνης.
Εδώ ο αγαπητός φίλος είναι ανενημέρωτος! Αυτή είναι δεδομένη και την στηρίζουμε από την Πτολεμαΐδα
-ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 29 Άσχετο.
-ΑΠΑΝΤΗΣΗ ανωνυμος - 28 Οκτωβρίου Ο συμπλεγματισμος της Εορδαιας εναντι της Κοζανης στο maximum.Αντε με το καλο και τουνελ απευθειας απο Πτολεμαιδα στο πρωτο ποδι της Χαλκιδικης…..
Εδώ κάποιος φίλος μας Συντοπίτης από Κοζάνη μας θεωρεί συμπλεγματικούς και κλείνει την φράση του με το γνωστό χιούμορ του καφενείου.
-ΑΠΑΝΤΗΣΗ Άρκον ,Λύκον,Μουχτερόν... - 29 Οκτωβρίου, και εκεί θα βρεθεί παρέα με τον… Άρκον τον Λύκον και το Μουχτερόν
Εκλπηκτική έκφρασις "Άρκον τον Λύκον και το Μουχτερόν"
-ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 29 Οκτωβρίου, Έχεις εν μέρει δίκαιο. Η λύση είναι μία. Αύριο το πρωί δημοψήφισμα τοπικού χαρακτήρα και συνένωση του δήμου Εορδαίας στον νομό Πέλλας και στην περιφέρεια κεντρικής Μακεδονίας. Έτσι θα υπάρξει ανάπτυξη και μόνο έτσι. Το πρόβλημα θα είναι ότι θα ζητήσουν και άλλοι δήμοι της περιοχής να κάνουν το ίδιο.
-ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 29 Οκτωβρίου, Δεν σας θέλει κανένας φαντασμένε.. ούτε και εμείς αλλά έτσι τα έφερε η ζωή..
Έχει δίκιο ο αγαπητός φίλος, δεν μας θέλουν από το 1922, ο Προσφυγικός Ελληνισμός είναι κατώτερος ! Έτσι τουλάχιστον φαντάζεται!
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 29 Οκτωβρίου, Μάλλον αλλουνου είναι το συμπλεγμα. Αφήστε μας να ενημερωθούμε και να αποφασίζουμε με βάση τι όντως συμφέρει τον τοπο.
Εδώ παρεμβαίνει κάποιος πιο ψύχραιμος.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 28 Οκτωβρίου, 2021 at 23:35 Δεν είναι κακό να ονειρεύεται κανείς. Αρκεί να μην κοιμάται ξεσκέπαστος, γιατί πλέον κάνει κρύο!
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 29 Οκτωβρίου, 2021 Κακό είναι να σχολιάζει για να σχολιάζει.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Κυριάκος - 28 Οκτωβρίου, 2021 at 23:40 Μπράβο, πολύ καλό και διδακτικό!
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 29 Οκτωβρίου, 2021 at 00:32 Το σωστό είναι να δώσει η Κοζάνη μερικά τμήματα του Πανεπιστήμιου στην Πτολεμαΐδα και μετά να μιλάει για τοπικισμούς.
Εδώ μάλλον παρεμβαίνει κάποιος Δικαιότερος.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Δήμας - 29 Οκτωβρίου, Δεν έχει δώσει τμήματα, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας είναι το Μοναδικό που είναι σπασμένο σε τόσες περιοχές. Στην αχαριστία καλό είναι να μπαίνει και ένα όριο.
Μάλλον πρέπει να επιστρέψουμε το Τμήμα Μαιευτικής, τους το κλέψαμε, το Τμήμα Λογοθεραπείας θα το κανονίσει ο κύριος Μητσοτάκης.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 29 Οκτωβρίου, 2021 at 14:34 Δεύτερη πολη νόμου και έχει τόσες σχολές και καλές σχολές. Αιδώς Αργείοι.Κι αν οι Εορδεις θέλετε να φυγετε από τον νομό Κοζάνης, στο καλό και να μην μας γράφετε.
Θα λάβουμε πολύ σοβαρά την παρότρυνση
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 29 Οκτωβρίου, …. εσείς της Εορδαίας πότε νοιαστηκατε για την περιοχή Σερβίων-Βελβεντου-Καμβουνια …και κάθετο άξονα
Φλώρινας-Κοζανης-Λαρισας….????
Είναι γνωστό ότι εμείς οι Εορδείς είμαστε αχάριστοι!!!
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 29 Οκτωβρίου, Ενας αμετανόητος τοπικιστής δεν μπορεί να εκφράζει τους Εορδαιους.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Σουδριάδης - 29 Οκτωβρίου, 2021 Τώρα που θα γίνεις λααποχωρι οπως ησουν Πτολεμαΐδα θα γίνεις χωριό της Κοζάνης και θα τελειώνουμε. Σηκώθηκαν τα πόδια να χτυπήσουν το κεφάλι
Ακριβώς, ο εν λόγω κύριος συμπυκνώνει με φιλοσοφικό λόγο όλη την περιρρέουσα κατάσταση στον Νομό Κοζάνης.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανωνυμος - 29 Οκτωβρίου, 2021 at 14:22 Γιαυτο σε λενε σουρδιαρη ! Σουρδος μια ζωη !
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ego - 29 Οκτωβρίου, 2021 at 08:38 Δηλώνω ειδικός στο θέμα και εξηγώ:
Η σιδηροδρομική εγνατία (όπως την αποκαλεί η Ελλάδα – πλην εορδαίας προφανώς)δεν στοχεύει στην ένωση της Βέροιας με την Καστοριά (δεν βγάζει οικονομικό νόημα εξάλλου). Το όνειρο της σιδηροδρομικής εγνατιας είναι η ένωση των Κήπων (Έβρου) με το λιμάνι της Ηγουμενίτσας. Οι τοπικιστικές κορώνες τα αγνοούν αυτά. Ακόμα όμως και κάτι τέτοιο να μην ίσχυε, αντιλαμβάνεστε αγαπητέ κάτοικε της εορδαιας πόσο ακριβό είναι να σκαφτεί όλο το βέρμιο; Ποια οικονομική δραστηριότητα θα κάνει απόσβεση αυτή την δαπάνη; Εκτός αν η Ημαθία εξάγει το σύνολο της παραγωγής της στην Αλβανία. Άλλο η αγάπη για τον τόπο μας και άλλο οι ουτοπίες. Ζητήστε κάτι πιο ρεαλιστικό και ίσως σωθεί ο τόπος.
Αυτός ο κύριος είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα του Νόμου του Μέρφυ, ειδικός: Είναι αυτός που γνωρίζει τα πάντα γύρω από το τίποτα!!! Αγαπητέ κύριε διαβάστε την πρόταση Σωτηρόπουλου για να έχετε επιχειρήματα τουλάχιστον
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ego - 29 Οκτωβρίου,Κάποιες πληροφορίες που παρέλειψα:
Η τουρκία κατέχει τον μεγαλύτερο στόλο φορτηγών στον κόσμο. Είναι μία χώρα 80+ εκ. κατοίκων που έχει τεράστια εμπορευματική δραστηριότητα με την Ευρώπη. Φαντάζεστε τι θα γίνει αν η Κων/πόλη ενωθεί σιδηροδρομικά με την Ηγουμενίτσα; Πόσα κοντέινερ θα μεταφέρονται προς Ιταλία (όπου ο σιδηρόδρομος είναι δεδομένος); Πόσο μεγάλο θα είναι το κέρδος από τουρισμό στην Θεσσαλονίκη – Ιωάννινα – Ιόνιο; Πρέπει άμεσα το πλατύ (Ημαθίας ) να ενωθεί με Κοζάνη – Καλαμπάκα – Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα για το καλό της Β. Ελλάδας και όχι μόνο.
Και αυτός ο κύριος δεν έχει ενημερωθεί!!!!
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Σκέψεις - 29 Οκτωβρίου, 2021 at 12:01 Πολύ σωστό και αναγκαίο. Και σ’ αυτό που είπατε, η ένωση Βέροιας Καστοριάς μπορεί να μη βγάζει οικονομικό νόημα γενικά αλλά βγαζει για τους κατοίκους της Δυτικής Μακεδονίας .
Προηγείται και υπερτερεί φυσικά ο άξονας Έβρου Ηγουμενίτσας.
Όσο για τα κονδύλια, για την μεταφορά μιας ανεμογεννήτριας πριν λίγες μέρες έσκαβαν το Βέρμιο,για κάτι μεγαλύτερο δεν ωφελεί να το σκάψουν και να βρεθούν κονδύλια;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ego - 29 Οκτωβρίου, 2021 at 12:54 Νομίζω είναι ειρωνικό το τελευταίο ερώτημα σας.Δεν μπορώ να φανταστώ ότι συγκρίνετε το κόστος μεταξύ των δυο έργων.
Αν το ρωτάτε σοβαρά θα σας προτείνω να ζητήσετε πρώτα δρόμο (στα πρότυπα της εγνατιας) μεταξύ των 3 πόλεων. Είναι πιο φθηνό και ίσως και οικονομικά λιγότερο ζημιογόνο.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ νικ - 29 Οκτωβρίου, 2021 at 09:18 και εγω θελω σταθμο ΟΣΕ στη γειτονιά μου!!!!
αν ρωτήσεις τη γάτα που θα βάλεις τα ψαρια τι θα σου πει;
θα σου πει να τα βαλεις εκει που θα μπορεί να τα βρει και να απολαύσει το γεύμα της.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Σκέψεις - 29 Οκτωβρίου, 2021 at 12:04 Δεν αποπροσανατολίζεται έτσι το συμφέρον του Πολίτη της Κοζάνης.
Τίνος συμφέροντα υπηρετείτε;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 29 Οκτωβρίου, 2021 at 11:23
Ένας αθεράπευτος, ελεύθερος και αδέσμευτος ενεργός πολίτης του Δήμου Εορδαίας.
και ενας Έλλην το γένος, Μακεδνός Πατριώτης κατά το ήθος Σκεπτόμενος κατά το έθος
Χριστιανός Ορθόδοξος Τουλάχιστον δεν πλήττουμε υπάρχει ποικιλία
ΑΠΑΝΤΗΣΗ γιαννης - 29 Οκτωβρίου, 2021 at 12:05 χαχαχα ωραίος!
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 29 Οκτωβρίου, 2021 at 13:57 Ο διαρκής ετεροκαθορισμός μιας κοινωνίας την οδηγεί στη απαξία και την παρακμή.
Όσο η Πτολεμαΐδα αδυνατεί να αυτοπροσδιοριστεί αναδεικνύοντας τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα, τόσο θα μεγαλώνει ο τοπικισμός ως η υπέρτατη μορφή στρουθοκαμηλισμού.
Η τοπική élite αποδεικνύεται άλλη μια φορά λίγη ώστε να ηγηθεί της πόλης, αφηνοντας να ευδοκιμούν διάφορες γραφικότητες.
Καλό κουράγιο συντοπίτες Πτολεμαϊδιώτες, όταν καταφέρουμε να κατανοήσουμε τον κόσμο γύρω μας, τότε θα ατενίσουμε το μέλλον που μας αξίζει.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Ptolemais-post: Σας προτρέπουμε να γίνετε υλοτόμοι, είναι το επάγγελμα του Μέλλοντος!
Στην Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας το σήριαλ με τίτλο ο δρόμος με τις λεύκες συνεχίζεται.
Είναι προφανές, ότι ορισμένοι θεωρούν την Περιφέρεια ιδιοκτησία τους, δεν έπεισε ο κύριος Τζιούμαρης με το νεφέλωμα των επιχειρημάτων του, απλά ροκάνισε χρόνο που σκοπό να κουράσει είχε και όχι να διαφωτίσει.
Η διάμετρος των δένδρων από τις φωτογραφίες που ο ίδιος παρέθεσε δεν ξεπερνούν τους 40 πόντους, μάλλον επιβεβαιώνονται οι ισχυρισμοί του κυρίου Χριστοφορίδη, το εντέλλεσθε θα διασαφηνίσει αν έχει δίκιο ή όχι.
Ο κύριος Χριστοφορίδης μίλησε για τις τιμές υλοτόμησης που ορίζονται από τα χωρικά κυβικά και είναι 5,42 ευρώ το κυβικό στο βουνό, αυτή είναι η τιμή σε μέρη που είναι πολύ δύσκολη η κοπή και η μεταφορά τους, όταν βρίσκεσαι σε κάμπο είναι απείρως ευκολότερα τα πράγματα.
Το "τι λες ρε" κυριάρχησε για αρκετή ώρα, σχολιάζοντας ο κύριος Χριστοφορίδης τον χαρακτηρισμό σε προγενέστερο επεισόδιο προς το πρόσωπό του από τον κύριο Τζιούμαρη.
Εντύπωση προκάλεσε και το ότι δεν γνώριζε ο εισηγητής, κύριος Τζιούμαρης ότι (με βάση την τοποθέτηση Χριστοφορίδη) το κόστος αποζημίωσης για τις εργασίες προσμετράται σε χωρικά κυβικά και έτσι βγαίνει το τελικό κοστολόγιο.
Αν βάλουμε το καλάθι, την τσάπα και άλλα βαρέα οχήματα σε κατοικημένες περιοχές, μέσα στο κοστολόγιο, πάλι τα 24.500 ευρώ είναι αδύνατον να βγουν.
Αμφισβήτησε τα λεγόμενα του κυρίου Τζιούμαρη, ότι τα δένδρα είναι 34 λέγοντας ότι δένδρο σαν το χέρι του σε διατομή είναι αστείο να το συνυπολογίσουμε.
Είναι θλιβερό, το ότι δυο μέλη του Περιφερειακού Συμβουλίου ψήφισαν λευκό, δεν υπάρχει ολίγον έγκυος, όταν βλέπεις σκιές και γκρίζες περιοχές, για να έχεις καθαρό το πολιτικό σου μητρώο καταψηφίζεις.
Η επιχειρηματολογία του κυρίου Χριστοφορίδη είχε κενά, του κυρίου Τζιούμαρη μαύρες Διαστημικές τρύπες
Τα χρήματα ασφαλώς είναι Δημόσια και δεν τρέχουν στους δρόμους εν είδει πηγών.


Τα μηχανήματα και οι τεχνικοί της Περιφέρειας, για την μετάδοση της Συνεδριάσεως του Περιφερειακού Συμβουλίου ακολουθούν τα παράφωνα γρανάζια της παρατάξεως του κυρίου Κασαπίδη!
Άθλιος ο ήχος μετάδοσης, ειδικά στην κυρία Ζυμπιλιάδου (αγαπητή κυρία, έχετε μεσαίες συχνότητες στην χροιά της φωνής σας! να τις αλλάξετε)! Επίσης, δεν έβγαινε άκρη και κόπηκε το βίντεο στην εμφάνιση του κύριου Κασαπίδη! Λογικό ήταν, χάιδεψε την χείρα του κύριου Μητσοτάκη.
Δεν μπορώ να κάνω κάποια κριτική δεδομένου ότι δεν βγάζω άκρη από τις τοποθετήσεις, οπότε μένω στα εξής.
Εν Αρχή! Τα χρήματα είναι λίγα του ΣΔΑΜ.
Η πίτα μικρή και η μνηστήρες της Πηνελόπης πάμπολλοι.
Από πίσω κρύβεται ο πολιτικός τυχοδιωκτισμός της πολιτικής Παρέας Μητσοτάκη! Ακριβώς για πολιτική παρέα πρόκειται.
Τα χρήματα ανέβηκαν, κατέβηκαν, έγιναν 5 δις μετά 8 κλπ.
Είναι 1,6 δις, το οποίο είναι αστείο ποσό.
Το άφηνε στην περιοχή η ΔΕΗ όταν ήταν στα "ντουζένια" της μέσα σε λίγους μήνες.
Ας τα δούμε αναλυτικά.
1.600.000.000. Δηλαδή 1,6 είναι όλο το ποσό.
Εκ των οποίων.
Το 1.000.000.000 αφορά την Δυτική Μακεδονία
12-14% διεκδικούν οι νήσοι της Ελλάδος σχεδόν 200 εκατομμύρια. Ελλάδα είναι και εκεί, ας πάνε δυο εκατοντάδες εκατομμύρια.
Τα 400 εκατομμύρια αφορούν την Μεγαλούπολη.
Αγαπητοί φίλοι είναι σαν να παίζεις μονόπολη!
Συνοψίζουμε
1.000.000.000 Δυτική Μακεδονία
200.000.000 Νησιά
400.000.000 Μεγαλούπολη
1.600.000.000 γενικό σύνολο ΣΔΑΜ
Υποσημείωσις, μέσα στο σχέδιο περιλαμβάνεται η Καστοριά και τα Γρεβενά χωρίς να έχουν το εύρος δικαιωμάτων που απολαμβάνουν τα νησιά στην χρηματοδότηση έργων!
Υ.Γ.
Εάν οι τεχνικοί καταφέρουν να βγάλουν άκρη με το βίντεο θα ολοκληρώσω την κριτική μου.
Πράκτωρ Θ.Β. ή κύριος Κασαπίδης, είναι σύνταυτα. Υπάρχει μέγα θέμα, με την ανισοκατανομή των πόρων της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.
Ο Λαός μας θα έλεγε με την θυμοσοφία που τον Διακρίνει!!! Κύριοι "τα χρήματα αυτά δεν είναι του παππού σας το αμπέλι"; Ασφαλώς όχι, δεν ομιλούν οι ακαμάτηδες των άλλων Νομών, που συναπαρτίζουν την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, είναι άπειροι με την Κοζάνη. Θα μάθουν και αυτοί.
Η Εορδαία ξύπνησε κύριοι που δεν έχετε ίχνος Εθνικής συνείδησης, η Φλώρινα, η Καστοριά, Τα Γρεβενά, η Εορδαία, όλοι Ελλάδα είμαστε. Η άνιση κατανομή των πόρων που ανήκουν σε όλους και πηγαίνουν με ευνοιοκρατία στην Κοζάνη είναι έγκλημα κατά του τόπου μας, είστε μαριονέτες πολιτικές και λειτουργείτε μα βάση το ίδιον προσωπικό συμφέρον.
Πολιτίδης Χρήστος
Διαβάστε στο Ptolemeos.gr και κρίνετε αηγαπητοί φίλοι, ο διάβολος στις λεπτπομέρεις βρίσκεται. https://e-ptolemeos.gr/anti-perif-anaptyksis-ypografi-7-proskliseon-proypologismou-4275-ek-evro-gia-meletes-anaptyksis-anamesa-tous-i-anegersi-tmimaton-tou-p-d-m-se-kozani-kastoria-ptolema%CE%90da-kai-florina/






Ptolemais-post: Καμαρωτοί-καμαρωτοί! Ας τους καμαρώσουμε και εμείς….
Πάλι ριγμένη η Εορδαίας, αυτοί και οι δύο οι κύριοι από εδώ εκλέχθηκαν.
Από την Εορδαία.
Δεν τίθεται με τοπικιστικά χαρακτηριστικά η παρατήρησις αλλά γεωπολιτικά.
Μας θεωρούν "δεδομένους", για αυτό συμπεριφέρονται κτητικά και ανισομερώς εις βάρος πάντα της Εορδαίας.
Δείτε τους πινάκες, τελευταία η Εορδαία και καταϊδρωμένη, οι ίδιοι τους Δημοσιοποίησαν.
Η Εορδαία τελευταία και καταϊδρωμένη στην απορρόφηση κονδυλίων.
895 ωφελούμενες επιχειρήσεις

Έτσι συνοψίζοντας την Β΄ και Γ ΄Φάση έχουμε:
1008 ωφελούμενες επιχειρήσεις του Πρωτογενούς Τομέα
533 δρόμους (ασφαλτόστρωση και χαλικόστρωση)
412,59 χλμ
1.668.292,50 τ.μ. επιφάνεια οδοστρωσίας και
22.518.000,00 € συνολικό προϋπολογισμό

