«Verba volant, scripta manent» (τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν)

«Verba volant, scripta manent» (τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν)

«ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ»

Ypodomes.com: Πρόταση για γραμμή Βέροιας-Κοζάνης και σύνδεσης με Αλβανία μέσω Πτολεμαϊδας

Ypodomes.com: Πρόταση για γραμμή Βέροιας-Κοζάνης και σύνδεσης με Αλβανία μέσω Πτολεμαϊδας

Σιδηροδρομική Εγνατία: Πρόταση για γραμμή Βέροιας-Κοζάνης και σύνδεσης με Αλβανία μέσω Πτολεμαϊδας
Η προτεινόμενη σιδηροδρομική γραμμή Βέροια-Πτολεμαϊδα-Κοζάνη Η προτεινόμενη σιδηροδρομική γραμμή Βέροια-Πτολεμαϊδα-Κοζάνη
Μια εναλλακτική πρόταση κατατέθηκε προ ημερών στο Δημοτικό Συμβούλιο Εορδαίας η σχετικά με τη νέα σιδηροδρομική γραμμή που θα ενώσει τις πόλεις της Δυτικής Μακεδονίας και θα αποτελεί τμήμα της Σιδηροδρομικής Εγνατίας με επίκεντρο την πόλη της Πτολεμαϊδας.
 
Όπως έγινε γνωστό πρόκειται για την πρόταση του μηχανικού Βασίλη Σωτηροπούλου για τη Σιδηροδρομική Γραμμή Θεσσαλονίκης – Καστοριάς. Η πρόταση αυτή όπως λέει ο ίδιος στο ypodomes.com δεν είναι σε καμιά περίπτωση ανταγωνιστική της γραμμής Βέροιας-Κοζάνης, αντίθετα είναι πιο σύντομη σε χιλιόμετρα και σημαντικά πιο φθηνή.
 
Η πρόταση δείχνει όντως ενδιαφέρουσα καθώς επιτυγχάνεται η σύνδεση όλων των αστικών κέντρων της Δυτικής Μακεδόνιας και η δημιουργία ενός αξιόλογου σιδηροδρομικού δικτύου σε μια περιοχή που έχει ανάγκη δημιουργίας υποδομών για την επόμενη ημέρα. Παράλληλα η περιοχή γίνεται κόμβος μεταφορών για την σύνδεση με τα Δυτικά Βαλκάνια.
 
Εχθές εστάλη επιστολή προς βουλευτές της περιοχής και τον υφυπουργό Μεταφορών κ.Παπαδόπουλο από την Πρωτοβουλία πολιτών Εορδαίας-Πτολεμαίδας για την ανάπτυξη στην οποία ζητούν στήριξη της πρότασης αυτής.
 
Τι επιτυγχάνεται με την προτεινόμενη χάραξη
Όπως εξηγεί  ο κ.Σωτηρόπουλος, από το τμήμα της Δυτικής Σιδηροδρομικής Εγνατίας λείπει το τμήμα που θα ενώσει την Κοζάνη με τη Βέροια και κατ` επέκταση με τη Θεσσαλονίκη και τον υπόλοιπο διάδρομο. Όπως υποστηρίζει, με τη χάραξη αυτή επιτυγχάνονται δύο πράγματα.
 
Το πρώτο είναι η σύνδεση με την Σιδηροδρομική Εγνατία τριών πόλεων (Βέροια-Πτολεμαϊδα-Κοζάνη) αποφεύγοντας το δύσκολο πέρασμα από τον ορεινό όγκο του Βερμίου που στην συγκεκριμένη περιοχή είναι πολύ κοστοβόρο.
 
Το δεύτερο είναι ότι επιτυγχάνεται και η σύνδεση μέσω Πτολεμαϊδας της Καστοριάς και εξυπηρετείται η διακρατική γραμμή που ενώνει σιδηροδρομικά Ελλάδα και Αλβανίας. Πρόκειται για τη γραμμή Θεσσαλονίκη-Καστοριά-Πόγραδετς.
 
Αυτό δηλαδή που μας δίνει η πρόταση του κ.Σωτηρόπουλου είναι μια χάραξη με κόμβο την πόλη της Πτολεμαϊδας που εξυπηρετεί και την Σιδηροδρομική Εγνατία και την νέα γραμμή προς Αλβανία αλλά και την γραμμή Φλώρινα-Κοζάνη.
 
Ο ίδιος υπογραμμίζει ότι αυτή η γραμμή παρουσιάζει καλύτερα χαρακτηριστικά και σαν λύση μπορεί να είναι σημαντικά φθηνότερη από την απευθείας σύνδεση της Βέροιας με την Κοζάνη. Η απόσταση μεταξύ Βέροιας και Πτολεμαϊδας είναι περίπου 35 χιλιόμετρα ενώ περίπου 22 χιλιόμετρα είναι η απόσταση Πτολεμαϊδας-Κοζάνης. Στα 35 χιλιόμετρα είναι η απόσταση Πτολεμαϊδας-Καστοριάς.
 
Το μεγαλύτερο κέρδος από αυτή την πρόταση σύμφωνα με τον ίδιο (και φαίνεται ότι έχει βάση) είναι πως εξυπηρετείται ο στόχος της απολιγνιτοποίησης καθώς η διέλευση μιας σιδηροδρομικής γραμμής εθνικού και διακρατικού ενδιαφέροντος μπορεί να προκαλέσει επενδυτικό ενδιαφέρον άρα και ανάπτυξη.
 
Ποιες πόλεις θα εξυπηρετούνται
Οι πόλεις και περιοχές που θα εξυπηρετούνται είναι Καστοριά, Αεροδρόμιο, Άργος Ορεστικό, – Βιομηχανικό Πάρκο ΔΕΗ, Πτολεμαΐδα, Βέρμιο (χιονοδρομικό κέντρο), Νάουσα, Βέροια, Φλώρινα, Αμύνταιο, Κοζάνη και εμμέσως Σιάτιστα, Γρεβενά, Καλαμπάκα, Βεγορίτιδα (Υδατοδρόμιο ), Έδεσσα, Σκύδρα, επιπλέον θα υπάρχει σύνδεση Καστοριάς με τα Αλβανικά σύνορα.
 
Όπως αναφέρεται στην απόφαση της κοινότητας Πτολεμαϊδας, έτσι θα συνδέονται με το ελάχιστο δυνατό κόστος, όλες οι μεγάλες πόλεις της Δυτικής Μακεδονίας και της Ημαθίας και Πέλλας μεταξύ τους και με την Θεσσαλονίκη.
 
Όλα αυτά επιτυγχάνονται, μόνο με την διάτρηση των βουνών Δυτικά και Ανατολικά της Πτολεμαΐδας μαζί με την αναγκαία οδική σύνδεση Πτολεμαΐδας με Νάουσα –Βέροια παράλληλη και παράπλευρη της προτεινόμενης σιδηροδρομικής γραμμής.
 
Στην ίδια απόφαση υποστηρίζεται πως η πρόταση αυτή είναι η οικονομικότερη, η ταχύτερη, η ασφαλέστερη, η πρόταση με τις λιγότερες περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις, ασφαλώς βιώσιμη και η πρόταση που συνδέει μεταξύ τους και με την Θεσσαλονίκη, τα περισσότερα αστικά, τουριστικά και βιομηχανικά κέντρα της Δυτικής
Μακεδονίας και της απομονωμένης προς τα Δυτικά Ημαθίας.
 
Επίσης υποστηρίζεται πως αυτή η πρόταση έχει μεγαλύτερα πλεονεκτήματα σε σχέση με άλλες εναλλακτικές προτάσεις σύνδεσης Αλβανίας- Καστοριάς με Θεσσαλονίκη. Η πρόταση έχει εγκριθεί και από τον Δήμο Εορδαίας.
Στιγμιότυπο_οθόνης_2021-11-03_102042.jpg
rtgweergtwewrghwergwefewwe.jpg

Η Συνεδρίασις του Περιφερειακού Συμβουλίου ήτοι η χαρά του παιδιού

Η Συνεδρίασις του Περιφερειακού Συμβουλίου ήτοι η χαρά του παιδιού

Η Συνεδρίασις του Περιφερειακού συμβουλίου θυμίζει παιδική χαρά και ενίοτε μεταβάλλεται εις την χαρά του παιδιού.

Συνεχώς υφίστανται παρεξηγήσεις, οι οποίες διυλίζουν τον πολιτικό τους εαυτό σε ζητήματα επί του προσωπικού.

Ο συνδυασμός της κυρίας Ζυμπιλιάδου, δεν συνιστά την ελλάσων αλλά την μείζον Αντιπολίτευση. Ο ανύπαρκτος κύριος Καρυπίδης, κατά καιρούς εμφανίζεται και κάνει βαρυσήμαντες δηλώσεις οι οποίες σειούν την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονία από το βάρος των σημαντικότατων διατυπώσεων του.

Ο κύριος Χριστοφορίδης είναι συνεχώς το επίκεντρο αντιπαραθέσεων, βέβαια στο απυρόβλητο είναι αυτοί που δεν κάνουν τίποτε. Το προηγούμενο το αναφέρω με την θετική έννοια, δεδομένου ότι τιμά τον Αντιπολιτευτικό χώρο που κατέχει.

Στο υπάρχον βίντεο που έκοψε το kozan.gr από την Συνεδρίαση βλέπουμε τον κύριο Κασαπίδη (ευθυμείτε) με βλέμμα κατηγορηματικό, εν είδει Προέδρου της Ελλανοδίκου Επιτροπής να κατακεραυνώνει τους πάντες στοχεύοντας τον κύριο Χριστοφοριδη, επαναλαμβάνοντας 20 με 30 φορές το "μιλάτε εσείς για τιμιότητα" (απευθύνεται στον κύριο χριστοφορίδη)!!! Και μάλιστα προσθέτει αμείλικτα το "ειδικά εσείς"...  Κλείνοντας δε την  κρίση εξυπνάδας αναφέρει: "να μην μιλήσουμε" (αναφερόμενο πολλάκις, αφήνονει να αιωρείται πυρηνική απειλή).

Μέγας είσαι Κύριε και θαυμαστά τα έργα σου!

Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας

Συνεδριάσεις Περιφερειακού Συμβουλίου ήτοι η χαρά του παιδιού.


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΙΧΑΗΛ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΙΧΑΗΛ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ

Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ

ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 


Απέστειλε επιστολή 

και στον υφυπουργό Μεταφορών και Υποδομών 

Μιχαήλ Παπαδόπουλο 

Η επιστολή έχει ως εξής 

ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ 01-11-2021

Κύριε Υφυπουργέ

Παπαδόπουλε Μιχαήλ

Μετά τις δυο πρόσφατες αποφάσεις, της Δημοτικής Κοινότητας Πτολεμαΐδας με Αριθμ. Αποφ. 21/2021 και του Δημοτικού Συμβουλίου Εορδαίας με Αριθμ. Αποφ. 113/2021, (τις οποίες και σας επισυνάπτουμε) και οι οποίες κατατέθηκαν επίσης και στην διαβούλευση για το ΣΔΑΜ.

Ζητούμε και θέλουμε ως καθ' ην αρμόδιος που είστε να στηρίξετε εμπράκτως σε όλα τα όργανα εθνικά και ευρωπαϊκά και εσείς την πρόταση που υιοθέτησαν τα παραπάνω συμβούλια γιατί αποτελεί και την μόνη αξιόπιστη, οικονομικότερη, και συντομότερη οδό αλλά κυρίως πληροί όλες τις προδιαγραφές της Ε.Ε. Μην λησμονείτε ότι ο προκάτοχός σας κ. Κεφαλλογιάννης δήλωσε όταν επισκέφτηκε την περιοχή μας στις 17-04-2021 Πως «θα επιλέξουμε με βάση το κόστος την πρόταση διαδρομής για την σιδηροδρομική διασύνδεση Ελλάδας-Αλβανίας». https://www.capital.gr/epikairotita/3539744/g-kefalogiannis-tha-epilexoume-me-basi-to-kostos-tin-protasi-diadromis-gia-tin-sidirodromiki-diasundesi-elladas-albanias

Δεν θέλουμε να πιστεύουμε ότι με την αλλαγή προσώπων στην κυβέρνηση αλλάζουν και οι πολιτικές αλλά και οι προθέσεις της κυβέρνησης. Γιατί το κράτος πρέπει να έχει συνέχεια και η συνέχεια κύριε υφυπουργέ μας και συντοπίτη μας είστε πλέον εσείς. Εξ' άλλου η πρόταση αυτή αποτελεί και τον διακαή πόθο της κοινωνίας μας, η οποία είναι η περισσότερη πληττόμενη από την βίαιη απολιγνιτοποίηση.

Επιθυμούμε λοιπόν να μας γνωστοποιήσετε εγγράφως τις όποιες απόψεις σας στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση:

pro.pol.ptol.eor.gia.anap1@gmail.com

μιας και εκπροσωπείτε και τους Δημότες της περιοχής μας.

Ευελπιστούμε για την άμεση απάντηση σας.

Και σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ

ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Συνημμένα

1). Απόφαση Δημοτικής Κοινότητας Πτολεμαΐδας

2). Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Εορδαίας

3). Οι προτάσεις του κ. Β. Σωτηρόπουλου

4). Ο χάρτης των τεσσάρων προτάσεων Β. Σωτηρόπουλου

5). Ο χάρτης των δυο κατατιθέμενων προτάσεων 


Πόλεμος ανακοινώσεων των εργαζομένων στην τηλεθέρμανση των Πόλεων Κοζάνης-Πτολεμαΐδος

Πόλεμος ανακοινώσεων των εργαζομένων στην τηλεθέρμανση των Πόλεων Κοζάνης-Πτολεμαΐδος

Σχόλιον του ptolemais-post:  Βγήκαν μαχαίρια, επόμενο ήταν και πίσω φυσικά βρίσκεται ο ολίγον απ' όλα Τζωρτζ, δεν θα μπω βαθύτερα στο θέμα, απλά το καταγράφω, το (Σ.Η.Θ.Υ.Α) ήταν πέρα για πέρα λάθος, δεν συμφέρει ούτε την Εορδαία αλλά ούτε το Αμύνταιο, κατά ορισμένους επιβλήθηκε χωρίς να ομιλεί η Δημοτική μας Αρχή, θυμίζει τα εξ αδιαιρέτου οικόπεδα που ποτέ δεν προκόβουν και δίδει ένα μαχαίρι ο πατέρας στα τέκνα του για να αλληλοεξοντωθούν.

Καρός γαρ εγγύς.

Διαβάζουμε

 ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ Δ.Ε.Υ.Α.Κ.: ΚΡΙΣΙΜΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ

Η Τηλεθέρμανση Κοζάνης κινδυνεύει, δυστυχώς, να υποστεί τις συνέπειες της βίαιης απολιγνιτοποίησης, συνέπειες που θα είναι οδυνηρές για όλους.
 
Κι αυτό γιατί για το σύστημα θέρμανσης που λειτουργεί με επιτυχία από το 1993 εξυπηρετώντας 29.000 διαμερίσματα και 70.000 κατοίκους στον μεγαλύτερο Δήμο της Δυτικής Μακεδονίας, υπάρχουν ακόμα εκκρεμότητες και αναπάντητα ερωτήματα, για το τι πρόκειται να γίνει όχι στο μακρινό μέλλον, άλλα στο πολύ κοντινό.
 
Κι αυτό γιατί, το χρονοδιάγραμμα που προβλέπει πως μέχρι τα τέλη του 2023:
 
θα είναι έτοιμη για να λειτουργήσει η Μονάδα Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης (Σ.Η.Θ.Υ.Α), και
θα έχουν γίνει οι απαραίτητες μελέτες και θα έχουν κατασκευαστεί και τα έργα για την σύνδεση του συστήματος τηλεθέρμανσης με την Μονάδα Σ.Η.Θ.Υ.Α.
δεν μπορεί να υλοποιηθεί.
 
Για να συμβούν όλα θα έπρεπε να είχε εξασφαλιστεί η ανάλογη χρηματοδότηση. Μέχρι σήμερα, όμως, υπάρχουν μόνο υποσχέσεις.
 
Έτσι προκύπτει το βασικό ερώτημα, πώς και με τι θα τροφοδοτείται η Τηλεθέρμανση Κοζάνης, μετά το κλείσιμο των λιγνιτικών σταθμών;
 
Η Δ.Ε.Υ.Α.Κ. όμως, πληρώνει ήδη ακριβά το τίμημα της απολιγνιτοποίησης καθώς:
 
λόγω των προβλημάτων που υπήρξαν τα τελευταία χρόνια στην λειτουργία του ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου υποχρεώθηκε να δαπανήσει ένα ποσό της τάξης των τριών εκατομμυρίων ευρώ σε πετρέλαιο για να διασφαλίσει την σωστή λειτουργία του συστήματος θέρμανσης.
Το 2020 η ΔΕΗ την χρέωσε για τα δικαιώματα χρήσης ρύπων με 1,5 εκατομμύριο ευρώ και το 2021 εκτιμάται ότι το ποσό αυτό θα φτάσει στα 3,6 εκατομμύρια ευρώ!
Το Σωματείο Εργαζομένων στην Δ.Ε.Υ.Α.Κ. αντιλαμβανόμενο την κρισιμότητα της κατάστασης και τα στενά χρονικά περιθώρια που υπάρχουν ανέλαβε την πρωτοβουλία και ενημέρωσε επαγγελματικούς και κοινωνικούς φορείς της περιοχής μας, καθώς το θέμα της Τηλεθέρμανσης δεν είναι ζήτημα αποκλειστικά της Επιχείρησης αλλά αφορά όλη την κοινωνία.
 
Αφορά, επίσης, το μεγαλύτερο σύστημα από τις Τηλεθερμάνσεις που λειτουργούν στην Περιφέρεια μας, γεγονός που δεν μπορούν να το αγνοούν ή να το προσπερνούν οι αρμόδιοι και γι’ αυτό θα πρέπει να δώσουν άμεσα λύση.
 
Μέχρι σήμερα, 28 ολόκληρα χρόνια, η Τηλεθέρμανση Κοζάνης ανταποκρίθηκε στις απαιτήσεις των πολιτών, επεκτάθηκε, εκσυγχρονίστηκε και διατήρησε την αποτελεσματική λειτουργία της στηριζόμενη σε δικές της δυνάμεις.
 
Τώρα, όμως, βρίσκεται μπροστά σ’ ένα τεράστιο πρόβλημα που δεν δημιούργησε η ίδια και ζητά το δίκαιο, το λογικό και το αυτονόητο. Οι 70.000 πολίτες που θερμαίνονται με τηλεθέρμανση θα πρέπει να συνεχίσουν να απολαμβάνουν αυτό το κοινωνικό αγαθό.
 
Γι’ αυτό οι τελευταίες προτάσεις σχετικά με τον τρόπο διανομής των κονδυλίων του Ταμείου Ενεργειακής Μετάβασης, που αποκλείουν απ’ τις χρηματοδοτήσεις την Τηλεθέρμανση Κοζάνης, την ώρα που χρηματοδοτούν τα λειτουργικά έξοδα άλλων, δεν μπορούν σε καμιά περίπτωση να γίνουν αποδεκτές καθώς εκτός απ’ το ότι είναι εντελώς άδικες ουσιαστικά δυναμιτίζουν και το μέλλον όλων των Τηλεθερμάνσεων, γιατί όταν δεν ισχύουν οι ίδιοι όροι και τα ίδια κριτήρια για όλες πώς θα κληθούν να συνεργαστούν όλες μαζί στα πλαίσια του ΣΗΘΥΑ;
 
Για την συγκέντρωση των κονδυλίων του Ταμείου Ενεργειακής Μετάβασης η ΔΕΥΑΚ θα συνεισφέρει μέχρι και το 2024 το ποσό των 18,5 εκατ. ευρώ, από τις επιχορηγήσεις του οποίου προς το παρόν έχει αποκλειστεί!
 
Ζητάμε να υπάρξει άμεση μέριμνα έτσι ώστε να στηριχθεί οικονομικά η Τηλεθέρμανση Κοζάνης, λαμβάνοντας αυτά που πρέπει και που δικαιούται.
 
Δεν είναι μια χάρη που θα κάνουν προς την Δ.Ε.Υ.Α.Κ. , αλλά θα είναι αυτό που πραγματικά δικαιούνται οι 70.000 πολίτες του Δήμου Κοζάνης.
 
Απάντηση των Εργαζομένων της Δημοτικής Επιχείρησης Τηλεθέρμανσης Πτολελεμαΐδος
 
Στιγμιότυπο_οθόνης_2021-11-01_171621.jpg

 Υπογραφή της προγραμματικής σύμβασης της σήραγγας Κλεισούρας

Υπογραφή της προγραμματικής σύμβασης της σήραγγας Κλεισούρας

Αύριο Τρίτη 2 Νοεμβρίου  και ώρα 12:00 μ.μ. στην  αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Καστοριάς , θα Υπογραφή η προγραμματική σύμβαση του  έργου «Κατασκευή Επαρχιακής Οδού Καστοριάς – Πτολεμαΐδας: Τμήμα ρέμα Κώτουρη –  όρια Νομού Κοζάνης με σήραγγα στην Κλεισούρα», προϋπολογισμού 74.003.505,15 € μεταξύ της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας – Π.Ε. Καστοριάς, ο Περιφερειάρχης κος Γεώργιος Κασαπίδης και της εταιρείας <<ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΣ Α.Ε.>>, ο Δ/νων Σύμβουλος κος Κουτσούκος Κων/νος.


Η  Πτολεμαΐς ιδωμένη από τα μάτια και τις προθέσεις των Κοζανιτών!

Η Πτολεμαΐς ιδωμένη από τα μάτια και τις προθέσεις των Κοζανιτών!

Σε άρθρο του Νικόλαου Κωτίδη με τίτλο  "Η νέα σιδηροδρομική γραμμή και το ποντικάκι (Πτολεμαΐδα 28-10-2021- Γράφει ο Νικόλαος Χρ. Κωτίδης)" σε ιστοσελίδα της Κοζάνης, υπήρξαν έντονες αντιδράσεις και σχόλια άπειρα.

Είναι Πτολεμαΐς ιδωμένη από τα μάτια και τις προθέσεις των Κοζανιτών! Ξεπεράστε τα ανορθόγραφα σχόλια, δεν τα διόρθωσα, συνήθως ο λόγος αυτός είναι χαλαρός.

Τα νοήματα είναι όμως συγκεκριμένα.

Δεν υπάρχει ενημέρωση από την μεριά τους, η μονομέρεια τους ωθεί σε ακρότητες και επίσης είναι ενδεικτικό πως αυτο-ορίζουν την οικονομικο-κοινωνικο-πολιτική οντότητα που ονομάζεται Νομός Κοζάνης.

 Το υποχείριο που ονομάζεται κύριος Κασαπίδης απλά είναι υποχείριο τοπικών συμφερόντων.

Όλα αυτά συνιστούν μια καταγραφή, είναι η γεωπολιτική διάσταση! Ψυχρή!

 

-Κοζανητης - 28 Οκτωβρίου Αφήστε αυτά τα άχρηστα έργα. Αν θέλετε τρένο ξεσηκωθείτε για να επαναλειτουργήσει η σιδηροδρομική γραμμή Αμυνταίου Κοζάνης.

Εδώ ο αγαπητός φίλος είναι ανενημέρωτος! Αυτή είναι δεδομένη και την στηρίζουμε από την Πτολεμαΐδα

-ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 29  Άσχετο.

-ΑΠΑΝΤΗΣΗ ανωνυμος - 28 Οκτωβρίου Ο συμπλεγματισμος της Εορδαιας εναντι της Κοζανης στο maximum.Αντε με το καλο και τουνελ απευθειας απο Πτολεμαιδα στο πρωτο ποδι της Χαλκιδικης…..

 Εδώ κάποιος φίλος μας Συντοπίτης από Κοζάνη μας θεωρεί συμπλεγματικούς και κλείνει την φράση του με το γνωστό χιούμορ του καφενείου.

-ΑΠΑΝΤΗΣΗ Άρκον ,Λύκον,Μουχτερόν... - 29 Οκτωβρίου, και εκεί θα βρεθεί παρέα με τον… Άρκον τον Λύκον και το Μουχτερόν

Εκλπηκτική έκφρασις "Άρκον τον Λύκον και το Μουχτερόν"

-ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 29 Οκτωβρίου,  Έχεις εν μέρει δίκαιο. Η λύση είναι μία. Αύριο το πρωί δημοψήφισμα τοπικού χαρακτήρα και συνένωση του δήμου Εορδαίας στον νομό Πέλλας και στην περιφέρεια κεντρικής Μακεδονίας. Έτσι θα υπάρξει ανάπτυξη και μόνο έτσι. Το πρόβλημα θα είναι ότι θα ζητήσουν και άλλοι δήμοι της περιοχής να κάνουν το ίδιο.

-ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 29 Οκτωβρίου, Δεν σας θέλει κανένας φαντασμένε.. ούτε και εμείς αλλά έτσι τα έφερε η ζωή..

Έχει δίκιο ο αγαπητός φίλος, δεν μας θέλουν από το 1922, ο Προσφυγικός Ελληνισμός είναι κατώτερος ! Έτσι τουλάχιστον φαντάζεται!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 29 Οκτωβρίου,  Μάλλον αλλουνου είναι το συμπλεγμα. Αφήστε μας να ενημερωθούμε και να αποφασίζουμε με βάση τι όντως συμφέρει τον τοπο.

Εδώ παρεμβαίνει κάποιος πιο ψύχραιμος.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 28 Οκτωβρίου, 2021 at 23:35 Δεν είναι κακό να ονειρεύεται κανείς. Αρκεί να μην κοιμάται ξεσκέπαστος, γιατί πλέον κάνει κρύο!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 29 Οκτωβρίου, 2021 Κακό είναι να σχολιάζει για να σχολιάζει.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Κυριάκος - 28 Οκτωβρίου, 2021 at 23:40 Μπράβο, πολύ καλό και διδακτικό!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 29 Οκτωβρίου, 2021 at 00:32 Το σωστό είναι να δώσει η Κοζάνη μερικά τμήματα του Πανεπιστήμιου στην Πτολεμαΐδα και μετά να μιλάει για τοπικισμούς.

Εδώ μάλλον παρεμβαίνει κάποιος Δικαιότερος.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Δήμας - 29 Οκτωβρίου,  Δεν έχει δώσει τμήματα, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας είναι το Μοναδικό που είναι σπασμένο σε τόσες περιοχές. Στην αχαριστία καλό είναι να μπαίνει και ένα όριο.

Μάλλον πρέπει να επιστρέψουμε το Τμήμα Μαιευτικής, τους το κλέψαμε, το Τμήμα Λογοθεραπείας θα το κανονίσει ο κύριος Μητσοτάκης.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 29 Οκτωβρίου, 2021 at 14:34 Δεύτερη πολη νόμου και έχει τόσες σχολές και καλές σχολές. Αιδώς Αργείοι.Κι αν οι Εορδεις θέλετε να φυγετε από τον νομό Κοζάνης, στο καλό και να μην μας γράφετε.

Θα λάβουμε πολύ σοβαρά την παρότρυνση

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 29 Οκτωβρίου, …. εσείς της Εορδαίας πότε νοιαστηκατε για την περιοχή Σερβίων-Βελβεντου-Καμβουνια …και κάθετο άξονα

Φλώρινας-Κοζανης-Λαρισας….????

Είναι γνωστό ότι εμείς οι Εορδείς είμαστε αχάριστοι!!!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 29 Οκτωβρίου, Ενας αμετανόητος τοπικιστής δεν μπορεί να εκφράζει τους Εορδαιους.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Σουδριάδης - 29 Οκτωβρίου, 2021  Τώρα που θα γίνεις λααποχωρι οπως ησουν Πτολεμαΐδα θα γίνεις χωριό της Κοζάνης και θα τελειώνουμε. Σηκώθηκαν τα πόδια να χτυπήσουν το κεφάλι

Ακριβώς, ο εν λόγω κύριος συμπυκνώνει με φιλοσοφικό λόγο όλη την περιρρέουσα κατάσταση στον Νομό Κοζάνης.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανωνυμος - 29 Οκτωβρίου, 2021 at 14:22 Γιαυτο σε λενε σουρδιαρη ! Σουρδος μια ζωη !

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ego - 29 Οκτωβρίου, 2021 at 08:38 Δηλώνω ειδικός στο θέμα και εξηγώ:

Η σιδηροδρομική εγνατία (όπως την αποκαλεί η Ελλάδα – πλην εορδαίας προφανώς)δεν στοχεύει στην ένωση της Βέροιας με την Καστοριά (δεν βγάζει οικονομικό νόημα εξάλλου). Το όνειρο της σιδηροδρομικής εγνατιας είναι η ένωση των Κήπων (Έβρου) με το λιμάνι της Ηγουμενίτσας. Οι τοπικιστικές κορώνες τα αγνοούν αυτά. Ακόμα όμως και κάτι τέτοιο να μην ίσχυε, αντιλαμβάνεστε αγαπητέ κάτοικε της εορδαιας πόσο ακριβό είναι να σκαφτεί όλο το βέρμιο; Ποια οικονομική δραστηριότητα θα κάνει απόσβεση αυτή την δαπάνη; Εκτός αν η Ημαθία εξάγει το σύνολο της παραγωγής της στην Αλβανία. Άλλο η αγάπη για τον τόπο μας και άλλο οι ουτοπίες. Ζητήστε κάτι πιο ρεαλιστικό και ίσως σωθεί ο τόπος.

Αυτός ο κύριος είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα του Νόμου του Μέρφυ, ειδικός: Είναι αυτός που γνωρίζει τα πάντα γύρω από το τίποτα!!! Αγαπητέ κύριε διαβάστε την πρόταση Σωτηρόπουλου για να έχετε επιχειρήματα τουλάχιστον

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ego - 29 Οκτωβρίου,Κάποιες πληροφορίες που παρέλειψα:

Η τουρκία κατέχει τον μεγαλύτερο στόλο φορτηγών στον κόσμο. Είναι μία χώρα 80+ εκ. κατοίκων που έχει τεράστια εμπορευματική δραστηριότητα με την Ευρώπη. Φαντάζεστε τι θα γίνει αν η Κων/πόλη ενωθεί σιδηροδρομικά με την Ηγουμενίτσα; Πόσα κοντέινερ θα μεταφέρονται προς Ιταλία (όπου ο σιδηρόδρομος είναι δεδομένος); Πόσο μεγάλο θα είναι το κέρδος από τουρισμό στην Θεσσαλονίκη – Ιωάννινα – Ιόνιο; Πρέπει άμεσα το πλατύ (Ημαθίας ) να ενωθεί με Κοζάνη – Καλαμπάκα – Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα για το καλό της Β. Ελλάδας και όχι μόνο.

Και αυτός ο κύριος δεν έχει ενημερωθεί!!!!

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Σκέψεις - 29 Οκτωβρίου, 2021 at 12:01 Πολύ σωστό και αναγκαίο. Και σ’ αυτό που είπατε, η ένωση Βέροιας Καστοριάς μπορεί να μη βγάζει οικονομικό νόημα γενικά αλλά βγαζει για τους κατοίκους της Δυτικής Μακεδονίας .

Προηγείται και υπερτερεί φυσικά ο άξονας Έβρου Ηγουμενίτσας.

Όσο για τα κονδύλια, για την μεταφορά μιας ανεμογεννήτριας πριν λίγες μέρες έσκαβαν το Βέρμιο,για κάτι μεγαλύτερο δεν ωφελεί να το σκάψουν και να βρεθούν κονδύλια;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ego - 29 Οκτωβρίου, 2021 at 12:54 Νομίζω είναι ειρωνικό το τελευταίο ερώτημα σας.Δεν μπορώ να φανταστώ ότι συγκρίνετε το κόστος μεταξύ των δυο έργων.

Αν το ρωτάτε σοβαρά θα σας προτείνω να ζητήσετε πρώτα δρόμο (στα πρότυπα της εγνατιας) μεταξύ των 3 πόλεων. Είναι πιο φθηνό και ίσως και οικονομικά λιγότερο ζημιογόνο.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ νικ - 29 Οκτωβρίου, 2021 at 09:18 και εγω θελω σταθμο ΟΣΕ στη γειτονιά μου!!!!

αν ρωτήσεις τη γάτα που θα βάλεις τα ψαρια τι θα σου πει;

θα σου πει να τα βαλεις εκει που θα μπορεί να τα βρει και να απολαύσει το γεύμα της.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Σκέψεις - 29 Οκτωβρίου, 2021 at 12:04 Δεν αποπροσανατολίζεται έτσι το συμφέρον του Πολίτη της Κοζάνης.

Τίνος συμφέροντα υπηρετείτε;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 29 Οκτωβρίου, 2021 at 11:23

Ένας αθεράπευτος, ελεύθερος και αδέσμευτος ενεργός πολίτης του Δήμου Εορδαίας.

και ενας Έλλην το γένος, Μακεδνός Πατριώτης κατά το ήθος Σκεπτόμενος κατά το έθος

Χριστιανός Ορθόδοξος Τουλάχιστον δεν πλήττουμε υπάρχει ποικιλία

ΑΠΑΝΤΗΣΗ γιαννης - 29 Οκτωβρίου, 2021 at 12:05 χαχαχα ωραίος!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ανώνυμος - 29 Οκτωβρίου, 2021 at 13:57 Ο διαρκής ετεροκαθορισμός μιας κοινωνίας την οδηγεί στη απαξία και την παρακμή.

Όσο η Πτολεμαΐδα αδυνατεί να αυτοπροσδιοριστεί αναδεικνύοντας τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα, τόσο θα μεγαλώνει ο τοπικισμός ως η υπέρτατη μορφή στρουθοκαμηλισμού.

Η τοπική élite αποδεικνύεται άλλη μια φορά λίγη ώστε να ηγηθεί της πόλης, αφηνοντας να ευδοκιμούν διάφορες γραφικότητες.

Καλό κουράγιο συντοπίτες Πτολεμαϊδιώτες, όταν καταφέρουμε να κατανοήσουμε τον κόσμο γύρω μας, τότε θα ατενίσουμε το μέλλον που μας αξίζει.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ


Ο δρόμος με τις λεύκες! Νέο επεισόδιο υπ. Αρ. 24 (24.500 ευρώ)

Ο δρόμος με τις λεύκες! Νέο επεισόδιο υπ. Αρ. 24 (24.500 ευρώ)

Ptolemais-post: Σας προτρέπουμε να γίνετε υλοτόμοι, είναι το επάγγελμα του Μέλλοντος!

Στην Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας το σήριαλ με τίτλο ο δρόμος με τις λεύκες συνεχίζεται.

Είναι προφανές, ότι ορισμένοι θεωρούν την Περιφέρεια ιδιοκτησία τους, δεν έπεισε ο κύριος Τζιούμαρης με το νεφέλωμα των επιχειρημάτων του, απλά ροκάνισε χρόνο που σκοπό να κουράσει είχε και όχι να διαφωτίσει.

Η διάμετρος των δένδρων από τις φωτογραφίες που ο ίδιος παρέθεσε δεν ξεπερνούν τους 40 πόντους, μάλλον επιβεβαιώνονται οι ισχυρισμοί του κυρίου Χριστοφορίδη, το εντέλλεσθε θα διασαφηνίσει αν έχει δίκιο ή όχι.

Ο κύριος Χριστοφορίδης μίλησε για τις τιμές υλοτόμησης που ορίζονται από τα χωρικά κυβικά και είναι 5,42 ευρώ το κυβικό στο βουνό, αυτή είναι η τιμή σε μέρη που είναι πολύ δύσκολη η κοπή και η μεταφορά τους,  όταν βρίσκεσαι σε κάμπο είναι απείρως ευκολότερα τα πράγματα.

Το "τι λες ρε" κυριάρχησε για αρκετή ώρα, σχολιάζοντας ο κύριος Χριστοφορίδης τον χαρακτηρισμό σε προγενέστερο επεισόδιο προς το πρόσωπό του από τον κύριο Τζιούμαρη.

Εντύπωση προκάλεσε και το ότι δεν γνώριζε ο εισηγητής, κύριος Τζιούμαρης ότι (με βάση την τοποθέτηση Χριστοφορίδη) το κόστος αποζημίωσης για τις εργασίες προσμετράται σε χωρικά κυβικά και έτσι βγαίνει το τελικό κοστολόγιο. 

Αν βάλουμε το καλάθι, την τσάπα και άλλα βαρέα οχήματα σε κατοικημένες περιοχές, μέσα στο κοστολόγιο, πάλι τα 24.500 ευρώ είναι αδύνατον να βγουν.

Αμφισβήτησε τα λεγόμενα του κυρίου Τζιούμαρη, ότι τα δένδρα είναι 34 λέγοντας ότι δένδρο σαν το χέρι του σε διατομή είναι αστείο να το συνυπολογίσουμε.

Είναι θλιβερό, το ότι δυο μέλη του Περιφερειακού Συμβουλίου ψήφισαν λευκό, δεν υπάρχει ολίγον έγκυος, όταν βλέπεις σκιές και γκρίζες περιοχές, για να έχεις καθαρό το πολιτικό σου μητρώο καταψηφίζεις.

Η επιχειρηματολογία του κυρίου Χριστοφορίδη είχε κενά, του κυρίου Τζιούμαρη μαύρες Διαστημικές τρύπες

Τα χρήματα ασφαλώς είναι Δημόσια και δεν τρέχουν στους δρόμους εν είδει πηγών.


Κινητοποιήσεις για το περιβάλλον, διοργάνωσαν την Τετάρτη 27 Οκτωβρίου, στις 5 το απόγευμα, στην κεντρική πλατεία της Κοζάνης, 13  φορείς και συλλογικότητες της περιοχής

Κινητοποιήσεις για το περιβάλλον, διοργάνωσαν την Τετάρτη 27 Οκτωβρίου, στις 5 το απόγευμα, στην κεντρική πλατεία της Κοζάνης, 13  φορείς και συλλογικότητες της περιοχής

Μεγάλη η ατζέντα της διαμαρτυρίας για τις περιβαλλοντικές παρεμβάσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη στην περιοχή, από την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών και ανεμογεννητριών σε δάση, χορτολιβαδικές εκτάσεις και γόνιμη γη, καθώς και την υλοποίηση πιθανών σχεδίων, σχετικά με την ταφή αμιάντου στα πρώην ΜΑΒΕ, την καύση σκουπιδιών και την ιδιωτικοποίηση του νερού.  41Στιγμιότυπο_οθόνης_2021-10-27_190257.jpg

43Στιγμιότυπο_οθόνης_2021-10-27_190220.jpg


Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτ. Μακεδονίας - Φουλ του Ρήγα!!!!

Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτ. Μακεδονίας - Φουλ του Ρήγα!!!!

 Αγαπητοί φίλοι ζηλωτής και αυτός των Αμερικάνικων εκλογώ!!!! Εκεί στην  οθονη των αποτελεσμάτων των Εκλογών, στο fox-newz (στις πρόσφατες εκλογές) εμφανίσθηκε η σελίδα του pornhub, τώρα το φουλ του Ρήγα μας πειραξε (έτσι είναι οι πατέρες του Έθνους , παιχνιδιάρηδες)!!!!
Η αμήχανη στιγμή στη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου Δυτ. Μακεδονίας όταν κάποιος έπαιζε πασιέντζα κάνοντας και screen share! (βίντεο)
στα Δυτική Μακεδονία, 
 
Η αμήχανη στιγμή στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Δ. Μακεδονίας όταν την ώρα της εισήγησης του αντιπεριφερειάρχη Καστοριάς Δημήτρη Σαββόπουλου, κάποιος εκ των συμμετεχόντων εμφανίστηκε να παίζει πασιέντζα, κάνοντας και screen share (μοιράζοντας την οθόνη του) στους υπολοίπους που συμμετείχαν στην τηλεδιάσκεψη.
 

Επί της Συνεδριάσεως του Περιφερειακού Συμβουλίου  την 15η ΟΚΤ 2021

Επί της Συνεδριάσεως του Περιφερειακού Συμβουλίου την 15η ΟΚΤ 2021

Τα μηχανήματα και οι τεχνικοί της Περιφέρειας, για την μετάδοση της Συνεδριάσεως του Περιφερειακού Συμβουλίου ακολουθούν τα παράφωνα γρανάζια της παρατάξεως του κυρίου Κασαπίδη!

Άθλιος ο ήχος μετάδοσης, ειδικά στην κυρία Ζυμπιλιάδου (αγαπητή κυρία, έχετε μεσαίες συχνότητες στην χροιά της φωνής σας! να τις αλλάξετε)! Επίσης, δεν έβγαινε άκρη και κόπηκε το βίντεο στην εμφάνιση του κύριου Κασαπίδη! Λογικό ήταν, χάιδεψε την χείρα του κύριου Μητσοτάκη.

Δεν μπορώ να κάνω κάποια κριτική δεδομένου ότι δεν βγάζω άκρη από τις τοποθετήσεις, οπότε μένω στα εξής.

Εν Αρχή! Τα χρήματα είναι λίγα του ΣΔΑΜ.

Η πίτα μικρή και η μνηστήρες της Πηνελόπης πάμπολλοι.

Από πίσω κρύβεται ο πολιτικός τυχοδιωκτισμός της πολιτικής Παρέας Μητσοτάκη! Ακριβώς για πολιτική παρέα πρόκειται.

Τα χρήματα ανέβηκαν, κατέβηκαν, έγιναν 5 δις μετά 8 κλπ.

Είναι 1,6 δις, το οποίο είναι αστείο ποσό.

Το άφηνε στην περιοχή η ΔΕΗ όταν ήταν στα "ντουζένια" της μέσα σε λίγους μήνες.

Ας τα δούμε αναλυτικά.

1.600.000.000.  Δηλαδή 1,6 είναι όλο το ποσό.

Εκ των οποίων.

Το 1.000.000.000 αφορά την Δυτική Μακεδονία

12-14% διεκδικούν οι νήσοι της Ελλάδος σχεδόν 200 εκατομμύρια. Ελλάδα είναι και εκεί, ας πάνε δυο εκατοντάδες εκατομμύρια.

Τα 400 εκατομμύρια αφορούν την Μεγαλούπολη.

Αγαπητοί φίλοι είναι σαν να παίζεις μονόπολη!

Συνοψίζουμε

 1.000.000.000  Δυτική Μακεδονία

    200.000.000 Νησιά

    400.000.000 Μεγαλούπολη

 1.600.000.000 γενικό σύνολο ΣΔΑΜ

Υποσημείωσις, μέσα στο σχέδιο περιλαμβάνεται η Καστοριά και τα Γρεβενά χωρίς να έχουν το εύρος δικαιωμάτων που απολαμβάνουν τα νησιά στην χρηματοδότηση έργων!

Υ.Γ.

Εάν οι τεχνικοί καταφέρουν να βγάλουν άκρη με το βίντεο θα ολοκληρώσω την κριτική μου.

 


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΟΡΔΑΙΑΣ  

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΟΡΔΑΙΑΣ  

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 12-10-2021

Αισθανόμαστε την ανάγκη να επικοινωνήσουμε μαζί σας αγαπητοί συνδημότες και να σας ενημερώσουμε:

1ον Να σας ευχαριστήσουμε για την παρουσία σας στο κάλεσμα μας στην Κεντρική Πλατεία της Πτολεμαΐδας στις 06-10-2021, όπου παρουσιάστηκε αναλυτικά και με κάθε τεκμηρίωση, η πρόταση του Βασίλη Σωτηρόπουλου για την σχεδιαζόμενη χάραξη της ΝΕΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ (ταχύτητας 160Κm/h) Θεσσαλονίκη – Βέροια (διάτρηση Βερμίου) – Πτολεμαΐδα – Καστοριά – Αλβανία. Μετά την πρώτη μας αυτή συγκέντρωση, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ...

2ον Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΟΡΔΑΙΑΣ μετονομάζεται πλέον σε ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ για την ΑΝΑΠΤΥΞΗ.

3ον Η Συντονιστική Επιτροπή η οποία επιλέχτηκε μεταξύ ισότιμων και αξιότιμων μελών της ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ, τις επόμενες μέρες θα ανακοινώσει την ιδρυτική της διακήρυξη.

4ον Προκειμένου να υπάρχει πολυφωνία παρακαλούνται τα μέλη, και οι υπογράφοντες την αρχική στήριξη στην πρόταση Βασίλη Σωτηρόπουλου, να στείλουν τις προτάσεις τους στο email (Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) της ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ή να επικοινωνήσουν με την Συντονιστική Επιτροπή.

5ον ΚΑΛΟΥΜΕ όλες και όλους να πάψουν να παραμένουν αδρανείς, ο αγώνας και η προσπάθεια μας είναι για όλους, μας αφορά όλους, και κυρίως αφορά τον τόπο που ζούμε την ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ / ΕΟΡΔΑΙΑ.

Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
(κατά αλφαβητική σειρά)

1). Καλαϊτζόπουλος Απόστολος     τηλ. 6937051801
2). Κωτίδης Νικόλαος                     τηλ. 6973493446
3). Μανώλας Κωνσταντίνος            τηλ. 6944364969
4). Μήτκας Μιχαήλ                          τηλ. 6977611699
5). Πολιτίδης Χρήστος                     τηλ. 6974928190
6). Σισμανίδης Παύλος                     τηλ. 6977587381
7). Σωτηρόπουλος Βασίλειος           τηλ. 6972327636

ΝΥΜΦΑΙΟ: ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΑΙΟΛΙΚΟΥ ΠΑΡΚΟΥ

ΝΥΜΦΑΙΟ: ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΑΙΟΛΙΚΟΥ ΠΑΡΚΟΥ

Από το καλοκαίρι κάτοικοι και φορείς είχαν εκφράσει την αντίθεσή τους στην κατασκευή του αιολικού πάρκου, καταθέτοντας ασφαλιστικά μέτρα.
 
Ξεκίνησε η αποχώρηση των μηχανημάτων για την κατασκευή του αιολικού πάρκου στη θέση Αερορράχη στο Νυμφαίο Φλώρινας.
 
Σύμφωνα με το ertnews.gr, από το καλοκαίρι κάτοικοι και φορείς είχαν εκφράσει την αντίθεσή τους στην κατασκευή του αιολικού πάρκου, καταθέτοντας ασφαλιστικά μέτρα ενάντια στην εταιρεία.
 
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Μπλόκου Νυμφαίου:
 
«Τίτλοι Τέλους
 
Ήταν ένας αγώνας συλλογικός. Στο Μπλόκο Νυμφαίου βρέθηκαν ενωμένες όλες οι κοινωνικές τάξεις, οι ιδεολογίες και τα επαγγέλματα τής περιοχής. Όπως μια μεταξωτή κλωστή τις χάντρες τού κομπολογιού, έτσι μάς ένωσε η επιμονή μας στην λογική, ενάντια στην αλόγιστη εκμετάλλευση τού τόπου μας.
 
Σ’ εκείνη την στροφή βάλαμε πλάτες κτηνοτρόφοι και αγρότες, τουριστικοί επαγγελματίες και δικηγόροι, φοιτητές και δάσκαλοι, ιδιωτικοί υπάλληλοι και μεγαλοεπιχειρηματίες, πολιτικοί, παπάδες, ταβερνιάρηδες, συνταξιούχοι κλπ… κλπ… Κάποιοι επί τόπου κόντρα στα γυμνασμένα παλικάρια τής ΟΠΚΕ, άλλοι στα δικαστήρια απέναντι στους επενδυτές και μερικοί στα παρασκήνια τής πολιτικής. Όλοι συνεισφέραμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε!
 
Κι όταν το Μπλόκο κόντεψε να γίνει ανάμνηση, όταν οι φαγάνες κόντεψαν να βγάλουν ρίζες στην είσοδο τού “εργοταξίου”, εκεί που πολλοί πίστεψαν πως μάταιος ήταν ο αγώνας μας, ήρθε η στιγμή τής αποχώρησής τών μηχανών!
 
Δεν προλάβαμε να συγκεντρωθούμε στο γνωστό μας σημείο για να τις αποχαιρετήσουμε. Δεν προλάβαμε ν’ απαθανατίσουμε την στιγμή. Ας είναι…
 
Αν και ήθελα να βρεθώ επί τόπου για να ρωτήσω σ’ εκείνον τον χειριστή και αφεντικό τής φαγάνας με τα απαξιωτικό χαμόγελο και τα ειρωνικά του σχόλια για τον αγώνα μας, (δανειζόμενος την ερώτηση από τον Γ. Σεφέρη): «Την στιγμή που φεύγανε κοιτώντας την λωρίδα τών κομμένων δέντρων και τα πεσμένα σαν κορμούς επενδυτικά τους σχέδια, δεν ένοιωσε μια γεύση από σκατά στο στόμα του;»
 
Φίλες και φίλοι, παίδες τών ονείρων κι όσοι μάς στηρίξατε με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, εκ μέρους τού Μπλόκου Νυμφαίου: ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!».
ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΝΗΚΕΙ:
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ,
 

Η ανισοκατανομή των πόρων στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας

Η ανισοκατανομή των πόρων στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας

Πράκτωρ Θ.Β. ή κύριος Κασαπίδης, είναι σύνταυτα. Υπάρχει μέγα θέμα, με την ανισοκατανομή των πόρων της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.

Ο Λαός μας θα έλεγε με την θυμοσοφία που τον Διακρίνει!!! Κύριοι "τα χρήματα αυτά  δεν είναι του παππού σας το αμπέλι"; Ασφαλώς όχι, δεν ομιλούν οι ακαμάτηδες των άλλων Νομών, που συναπαρτίζουν την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, είναι άπειροι με την Κοζάνη. Θα μάθουν και αυτοί.

Η Εορδαία ξύπνησε κύριοι που δεν έχετε ίχνος Εθνικής συνείδησης, η Φλώρινα,  η Καστοριά, Τα Γρεβενά, η Εορδαία, όλοι Ελλάδα είμαστε. Η άνιση κατανομή των πόρων που ανήκουν σε όλους και πηγαίνουν με ευνοιοκρατία στην Κοζάνη είναι έγκλημα κατά του τόπου μας, είστε μαριονέτες πολιτικές και λειτουργείτε μα βάση το ίδιον προσωπικό συμφέρον.

Πολιτίδης Χρήστος

Διαβάστε στο Ptolemeos.gr και κρίνετε αηγαπητοί φίλοι, ο διάβολος στις λεπτπομέρεις βρίσκεται. https://e-ptolemeos.gr/anti-perif-anaptyksis-ypografi-7-proskliseon-proypologismou-4275-ek-evro-gia-meletes-anaptyksis-anamesa-tous-i-anegersi-tmimaton-tou-p-d-m-se-kozani-kastoria-ptolema%CE%90da-kai-florina/

αΣτιγμιότυπο_οθόνης_2021-10-05_113759.jpg

βΣτιγμιότυπο_οθόνης_2021-10-05_113825.jpg

γΣτιγμιότυπο_οθόνης_2021-10-05_113846.jpg

δΣτιγμιότυπο_οθόνης_2021-10-05_113904.jpg

ζΣτιγμιότυπο_οθόνης_2021-10-05_113945.jpgεΣτιγμιότυπο_οθόνης_2021-10-05_113920.jpg

 


 Καμαρωτοί-καμαρωτοί! Ας τους καμαρώσουμε και εμείς….

 Καμαρωτοί-καμαρωτοί! Ας τους καμαρώσουμε και εμείς….

Ptolemais-post: Καμαρωτοί-καμαρωτοί! Ας τους καμαρώσουμε και εμείς….

Πάλι ριγμένη η Εορδαίας, αυτοί και οι δύο οι κύριοι από εδώ εκλέχθηκαν.

Από την Εορδαία.

Δεν τίθεται με τοπικιστικά χαρακτηριστικά η παρατήρησις αλλά γεωπολιτικά.

Μας θεωρούν "δεδομένους", για αυτό συμπεριφέρονται κτητικά και ανισομερώς εις βάρος πάντα της Εορδαίας.

Δείτε τους πινάκες, τελευταία η Εορδαία και καταϊδρωμένη, οι ίδιοι τους Δημοσιοποίησαν.

Η Εορδαία τελευταία και καταϊδρωμένη στην απορρόφηση κονδυλίων.

 Διαβάζουμε λοιπόν!
Π.Ε. Κοζάνης για το μεγαλύτερο έργο όλων των εποχών στον πρωτογενή τομέα     04 Οκτωβρίου 2021 - 11:20 ΠΜ No Comment
 
Μετά την ολοκλήρωση των εισηγήσεων του Αντιπεριφερειάρχη Κοζάνης Γρηγόρη Τσιούμαρη για την ένταξη του μεγαλύτερου έργου όλων των εποχών με τίτλο «Οδικές προσβάσεις σε επιχειρήσεις πρωτογενούς τομέα Π.Ε. Κοζάνης», που προγραμμάτισε ο Περιφερειάρχης Γιώργος Κασαπίδης για ολόκληρη την επικράτεια της Δυτικής Μακεδονίας, στάλθηκαν οι επιστολές προς τους 5 Δημάρχους της Π.Ε. Κοζάνης ώστε να δρομολογήσουν την δέσμευση των ποσών της συμμετοχής τους και τις αποφάσεις των Οικονομικών Επιτροπών τους ώστε να υπογραφεί η απαιτούμενη Προγραμματική Σύμβαση και να μπορέσουν οι Υπηρεσίες και τα αρμόδια όργανα να προχωρήσουν στην δημοπράτηση του έργου.
 
Ένα έργο για ΟΛΟΥΣ τους επιχειρηματίες του Πρωτογενούς Τομέα (ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ).
 
Για την Περιφερειακή Ενότητα Κοζάνης έχουμε λοιπόν:

895 ωφελούμενες επιχειρήσεις

 
471 δρόμους (ασφαλτόστρωση και χαλικόστρωση)
 
372,88 χλμ
 
1.506.202,50 τ.μ. επιφάνεια οδοστρωσίας και
 
20.118.000 € συνολικό προϋπολογισμό
 
όπως φαίνεται και στον παρακάτω πίνακα:
 
 
σδΣτιγμιότυπο_οθόνης_2021-10-04_122414.jpg
Να υπενθυμίσουμε ότι η Περιφερειακή Αρχή ξεκίνησε ήδη και έχει δημοπρατήσει την Β΄ Φάση όπου συμπεριέλαβε αιτήματα από το 2015 έως τον πρώτο χρόνο της θητείας της με 113 ωφελούμενες επιχειρήσεις και επιφάνεια οδοστρωσίας 162.090 τ.μ.

Έτσι συνοψίζοντας την Β΄ και Γ ΄Φάση έχουμε:

  • 1008 ωφελούμενες επιχειρήσεις του Πρωτογενούς Τομέα

  • 533 δρόμους (ασφαλτόστρωση και χαλικόστρωση)

  • 412,59 χλμ

  • 1.668.292,50 τ.μ. επιφάνεια οδοστρωσίας και

  • 22.518.000,00 € συνολικό προϋπολογισμό

  • χχχΣτιγμιότυπο_οθόνης_2021-10-04_123010.jpg
  • Για το ίδιο έργο η προηγούμενη Περιφερειακή Αρχή είχε ξεκινήσει με προϋπολογισμό 604.874,05€ (Α΄ Φάση) για 24 επιχειρήσεις και 9 χλμ. κι έτσι ο συνολικός προϋπολογισμός για το έργο ξεπερνά τα 23.000.000€ (23.122.874,05€)
     
    Συνεπώς αναμένεται να ικανοποιηθεί το 98% περίπου των επιχειρήσεων Πρωτογενούς Τομέα που πλέον θα έχουν ομαλή, ασφαλή και ταχύτατη πρόσβαση στους κύριους οδικούς άξονες.
     
    Παρόλο που η τελική ημερομηνία αποδοχής των αιτήσεων ήταν ο Σεπτέμβριος 2020 δυστυχώς κάποιοι συντοπίτες μας για λόγους κυρίως έλλειψης ενημέρωσης συνεχίζουν ακόμα να φέρνουν μέχρι και σήμερα αιτήσεις στο Γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη.
     
    Φυσικά η πρόθεση της Περιφερειακής Αρχής είναι να συμπεριληφθεί και η πλέον απομακρυσμένη γωνιά του Νομού Κοζάνης και η βούληση του Περιφερειάρχη Γιώργου Κασαπίδη είναι:
     
    Είτε να μπορέσουν να ικανοποιηθούν τα αιτήματα μέσω του υφιστάμενου προγράμματος (εφ΄ όσον νομίμως το τακτοποιήσουν οι Υπηρεσίες της Δ/νσης Τεχνικών Έργων Π.Ε. Κοζάνης)
     
    Είτε με μία εργολαβία «σκούπα» που θα συμπεριλάβει και τις τελευταίες αιτήσεις που υποβλήθηκαν με καθυστέρηση
     
    Έτσι δίνεται ακόμα μία τελευταία ευκαιρία στις επιχειρήσεις του Πρωτογενούς Τομέα της Π.Ε. Κοζάνης (Νομού) να συμμετέχουν στο ογκωδέστατο αυτό έργο και να κλείσει αυτό το πρόβλημα οριστικά και αμετάκλητα.
     


Ο Καιρός

Σημαντικά θέματα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία

ΚΟΖΑΝΗΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κοζάνη

ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Πτολεμαίδα