«Verba volant, scripta manent» (τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν)

«Verba volant, scripta manent» (τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν)

«ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ»

 Γιατί πανηγυρίζουνε; Παρειδωλία υπάρχει τίποτε άλλο!!!

Γιατί πανηγυρίζουνε; Παρειδωλία υπάρχει τίποτε άλλο!!!

Γιατί πανηγυρίζουνε; Παρειδωλία υπάρχει τίποτε άλλο "Σημαίνει μη πραγματική εικόνα, αναπαράσταση, ομοίωμα. Παραδείγματα παρειδωλίας είναι η αναγνώριση προσώπων στα σύννεφα ή στην επιφάνεια της Σελήνης και η ακρόαση μηνυμάτων κατά την ανάποδη αναπαραγωγή ηχογραφήσεων".

Τι κερδίζει η Δυτική Μακεδονία πέραν του μηδενός και τον χειρότερο Περιφερειάρχη της Ελλάδος, που τον φορτωθήκαμε αυτόν και τις ανικανότητες του εδώ και 3,5 χρόνια.

Να μην ξεχάσουμε και τον συνοδοιπορούντα θίασο του.

Δεν είναι άποψη μιας βουβής πλειοψηφίας εντός κοινωνίας αυτή, αλλά και άποψη του στενού μηχανισμού που τον ανέδειξε.

Ασφαλώς είναι σημαντική αυτή η τεχνολογία που υπάρχει από την δεκαετία του 1960.

Δεν είναι κάτι καινούργιο.

Το καινούργιο είναι η εμπορική εφαρμογή της.

Επίσης καινούργιο με την Κασαπίδεια λογική, είναι να πανηγυρίζεις για την ανάπτυξη των άλλων, χωρίς να έχεις συναίσθηση ως Περιφερειάρχης ότι έχεις συμμετάσχει ενεργά, στην  παρακμή που έφεραν οι ακροκεντρώοι του Μητσοτάκη στη Δυτική Μακεδονία.

Θλιβερά αποτέλεσματα!

Θλιβερές πρωτιές!!

Θλιβερός Περιφερειάρχης!!!

Σε μια αυτοαναιρούμενη εξίσωση.

Περιφερειάρχης  + το σχήμα του + τα γαλάζια Αδωνικά ιδεολογήματα, πατήστε στο goοgle "Κασαπίδης – Άδωνης", να δείτε τι όγκος θεμάτων θα προκύψει...  Υπάρχει ανάπτυξις κάπου αλλού και δυστυχώς εκτός Ελλάδος, είναι τόσο απλό….

Ομιλούσαν διά 18.000  θέσεις εργασίας, ως αρχή, το μόνο που κατάφεραν είναι να αδειάσουν τη Δυτική Μακεδονία και ένα να πλάσουν ένα φανταστικό  χορό δισεκατομμυρίων.

Δεν είναι μόνον αποτυχημένοι, αλλά επικίνδυνοι.


2021-2027 «Δίκαιη» Μετάβαση: Τρία χρόνια ΘΑ…. Μην περιμένουν να πανηγυρίσουμε μαζί τους για αυτό

2021-2027 «Δίκαιη» Μετάβαση: Τρία χρόνια ΘΑ…. Μην περιμένουν να πανηγυρίσουμε μαζί τους για αυτό

Πανηγυρίζουν… γιατί χάνουμε ευκαιρίες

Στο Ταμείο Ανάκαμψης εντάχθηκαν 31δις ευρώ έργα σε όλη τη Χώρα.
Μεγάλα έργα.
Όμως τα δικά μας έργα, ο Σιδηρόδρομος, ο Κάθετος Άξονας, τα φράγματα και τα αρδευτικά μας είναι εκτός.
Δίπλα μας η Ήπειρος με έργα πάνω από 1 δις€ μετατρέπεται σε διεθνές Διαμετακομιστικό Κέντρο και εμάς μας καταδικάζουν στην εσωστρέφεια.
Και ακόμη, σε προκηρύξεις 600εκ€, του Ταμείου Ανάκαμψης, που έγιναν εντός του 2022 για ιδιωτικές επενδύσεις, τα ευνοϊκά κίνητρα για εμάς δεν ίσχυσαν.
Πώς να έρθουν επενδύσεις;
Δεν γνωρίζουμε αν η «εικονική πραγματικότητα» στην οποία ζει ο Περιφερειάρχης είναι μεταδοτική, ή αν τα 500χλμ που μας χωρίζουν από την Αθήνα, κάνουν την Περιφέρεια μας «αόρατη».
Δεν εξηγείται αλλιώς πως δεν βλέπουν:
ότι τρία χρόνια τώρα η φτώχεια και η μετανάστευση έχουν εκτιναχθεί.
ότι οι νέοι φεύγουν και η προοπτική ανάκαμψης του τόπου φεύγει μαζί τους
ότι γεωργοί και κτηνοτρόφοι, είναι απελπισμένοι, από την τρομακτική λεηλασία της γης τους, από Φωτοβολταϊκά και Ανεμογεννήτριες.
ότι το όφελος της πράσινης ενέργειας δεν μένει εδώ αλλά μαζί με τα πράσινα δικαιώματα ταξιδεύει για αλλού
ότι έμποροι και επιχειρηματίες κλείνουν τα μαγαζιά τους και πάνε γκαρσόνια στη Μύκονο και τη Σαντορίνη;
ότι οι δομές της κοινωνίας καταρρέουν με κυρίαρχη αυτή της υγείας
ότι στον τόπο μας καλπάζει μόνο η φτώχεια, η ανεργία και η ερήμωση.
Μην περιμένουν όμως να πανηγυρίσουμε μαζί τους γι΄ αυτό.
Ο ρόλος του ιθαγενή που ξεγελιέται με καθρεφτάκια δεν μας ταιριάζει.
Μαζί με την Κοινωνία θα δημιουργήσουμε ένα ισχυρό ανάχωμα για το τόπο και τα συμφέροντα του.
Η Μετάβαση που εμείς οραματιζόμαστε θα είναι πραγματικά Δίκαιη, Πράσινη και Βιώσιμη γιατί θα αφορά το κοινό καλό και όχι το όφελος των λίγων.
Γιατί ο τόπος μας και το μέλλον μας είναι δική μας υπόθεση.
Γεωργία Ζεμπιλιάδου
Περιφερειακή Σύμβουλος
Επικεφαλής του Συνδυασμού «ΕΛΠΙΔΑ»

Η σήραγγα Κλεισούρας ξεκίνησε και κατασκευάζεται!!!!

Η σήραγγα Κλεισούρας ξεκίνησε και κατασκευάζεται!!!!

Το έργο ξεκίνησε! Επιτέλους!! 

Με καθυστέρηση μισού Αιώνα!!!

Βέβαια να το αναφέρουμε και αυτό.

Οι καθυστερήσεις οφείλονται σε πιέσεις "Λίβυων Φυλάρχων".

Στη φωτογραφία καμαρωτός  - καμαρωτός είναι ο κύριος  Ζήσης Τζηκαλάγιας, ο οποίως έσπευσε ταχέως να αποκομίσει πολιτική υπεραξία.

 


Με το φως των Θεοφανείων τα οικονομικά στοιχεία και η εξοικονόμηση πόρων από την νέα σιδηροδρομική γραμμή

Με το φως των Θεοφανείων τα οικονομικά στοιχεία και η εξοικονόμηση πόρων από την νέα σιδηροδρομική γραμμή

ΜΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΩΝ ΘΕΟΦΑΝΕΙΩΝ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ Η ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΠΟΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ

ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ 06-01-2023

Πριν μερικές μέρες αναφερθήκαμε στη σύγκριση των δύο διαδρομών Καστοριάς (Ιεροπηγής) – Κοζάνης και στην Καστοριάς (Ιεροπηγής) – Πτολεμαΐδας. Όπως είδατε ή 2η διαδρομή (Καστοριάς – Πτολεμαΐδας), είναι οικονομικότερη κατά 49 εκατομμύρια 385 χιλιάδες 670 €.

Σήμερα ημέρα των Φώτων φωτίζουμε την οικονομία που θα προκύψει από όλη την προτεινόμενη διαδρομή, δηλαδή την πρόταση Β.Σωτηρόπουλου, που να μην ξεχνάμε ότι είναι η επίσημη πρόταση του Δήμου Εορδαίας που με ομόφωνη απόφαση του, ψήφισε το Δημοτικού Συμβουλίου Εορδαίας και είναι κατατεθειμένη στη διαβούλευση του ΣΔΑΜ.

(Άσχετα αν ο Δήμαρχος το έχει ξεχάσει προ πολλού).

Αναλυτικά:

Η προτεινόμενη διέλευση του τραίνου από Βέροια – Βέρμιο - Πτολεμαΐδα εξασφαλίζει μια κατασκευή τεράστιας υποδομής στο ¼ της αξίας της, καθότι η ίδια γραμμή θα εξυπηρετεί 4 διαφορετικές διαδρομές που σε άλλη περίπτωση θα στοίχιζαν πάνω από 800 εκατομμύρια ευρώ προ ΦΠΑ. Όποιος προσπαθήσει να δει το μικρό κάδρο ασφαλώς θα οδηγηθεί σε σύγχυση. Το μεγάλο κάδρο μας ενδιαφέρει και το περιγράφουμε αναλυτικά με τα 4 σημεία του. Η γραμμή που θα διέρχεται μέσω Πτολεμαΐδας, θα εξυπηρετεί ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.

ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ:

Α). Η Φλώρινα και το Αμύνταιο δια μέσω της νέας αυτής υπερταχείας γραμμής 160χιλιομέτρων ανά ώρα, θα συνδεθεί με Βέροια και Θεσσαλονίκη (ανατολικά) και με Πτολεμαΐδα, Κοζάνη, Αθήνα προς το νότο. Μόνο από την σύνδεση Φλώρινας – Βέροιας εξοικονομούνται 350-400 εκατομμύρια € προ ΦΠΑ. Παράλληλα εκπληρώνεται και η υποχρέωση της σύνδεσης της χώρας με υπερταχεία προς Μοναστήρι, και άρα απαλείφεται το κόστος επιμέρους γραμμών υψηλής ταχύτητας.

Β). Η Κοζάνη θα βρίσκεται και αυτή στον κεντρικό κόμβο, και θα συνδέει τον Βορρά με το νότιο τμήμα της χώρας κυρίως με Αθήνα μέσω Καλαμπάκας, αλλά και με το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.

Εξαλείφεται και εξοικονομείται πάλι ένα κονδύλι περί τα 400 εκατομμύρια € προ ΦΠΑ, που αφορούν το κόστος της σύνδεσης Κοζάνης – Βέροιας μέσω της παραλίμνιας διαδρομής.

Έτσι συνοψίζοντας: Η Πτολεμαΐδα θα εξυπηρετεί προς Βορρά την Φλώρινα και το Μοναστήρι, προς Ανατολάς την Βέροια και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, προς τα Δυτικά την Καστοριά και την Αλβανία, και προς τον Νότο την Κοζάνη την Θεσσαλία και την Αθήνα.

Γ). Επιπλέον δημιουργείται και οδικός άξονας (Πτολεμαΐδας - Βέροιας) παράλληλος με τη σιδηροδρομική γραμμή, με διώροφα τούνελ και γέφυρες που δεν θα κοστίσει σχεδόν τίποτα, διότι εξοικονομείται κόστος πάνω από 80% με τον συγκερασμό των δυο έργων με όφελος κλίμακας από τι μελέτες και την κατασκευή. Επίσης δίνεται διέξοδος στην «τυφλή» προς ώρας οδική σύνδεση μέσω της σήραγγας της Κλεισούρας και σύνδεση της Καστοριάς μέσω Βερμίου Πτολεμαΐδας στην Βέροια και την Θεσσαλονίκη. Αυτό εκτιμάται ότι θα εξοικονομήσει περί τα 300 εκατομμύρια €

Όλα τα παραπάνω αποτελούν ένα ενιαίο σχέδιο που εξυπηρετεί όλες τις πόλεις της Δυτικής Μακεδονίας, και κυρίως δεν τεμαχίζει την Δυτική Μακεδονία σε βόρειους και νότιους.

Αυτό που χρειάζεται λοιπόν είναι μια συνολική προκαταρκτική μελέτη από ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ, είναι τόσο απλό που θα επιβεβαιώσει η όχι το συμφέρον αυτής της πρότασης.

Το έχει ζητήσει επανειλημμένως η «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» από τα αρμόδια υπουργεία, τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ, δεσμεύτηκε ο κ. Πατέρας,(ΟΣΕ), αλλά και ο προηγούμενος υφυπουργός κ. Ι.Κεφαλλογιάννης, ότι θα κάνει αυτή τη σύγκριση και ακόμη αναμένουμε.

Ποιος την φοβάται αυτή την προμελέτη εκτίμησης έργου;

Ποιος την μπλοκάρει;

Ποια σκοτεινά και υπόγεια σχέδια εξυπηρετούνται με τον αποκλεισμό της Εορδαίας; Ποιοι είναι λοιπόν οι σκοταδιστές;

Μήπως έχει ήδη γίνει (η προμελέτη) και παραμένει κρυφή διότι δεν συμφέρει κάποιους;

Υ.Γ.

Η ανάπτυξη της Δυτικής Μακεδονίας για τα επόμενα 100 χρόνια εξαρτάται από αυτό το έργο.

ΤΟ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Ηλεκτρονική Διεύθυνση επικοινωνίας :

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

1. ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ : Κον. Καραμανλή Κωνσταντίνο του Αχιλ.

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

2. ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ : Κον. Καραγιάννη Γεώργιο

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

3. ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ : Κον. Παπαδόπουλο Μιχαήλ

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

4. ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ : Κον. Γεωργιάδη Άδωνη

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

5. ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ : Κον. Παπαθανάση Νικόλαο

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Έργα και Ημέραι του κυρίου Μιχαήλ Παπαδόπουλου - και το Λόμπι της Κοζάνης

Έργα και Ημέραι του κυρίου Μιχαήλ Παπαδόπουλου - και το Λόμπι της Κοζάνης

Έργα και Ημέραι του κυρίου Μιχαήλ Παπαδόπουλου - και το Λόμπι της Κοζάνης

Το ιστορικό είναι το εξής:

Περπατούσα στο δρόμο, σήμερα, την 3η Ιανουαρίου του Σωτηρίου έτους 2023 και ώρα μεσημβρινή.

Με σταματά κάποιος κύριος και μου αφηγείται το εξής περιστατικό.

Σε πρόσφατη παρουσία του κυρίου Μιχαήλ Παπαδοπούλου σε Σύλλογο σημαντικό της περιοχής, τον πλησίασε και τον ρώτησε: Κύριε Βουλευτά, επιτρέπεται να σας θέσω ένα παράπονο.

Ευθύς ο κύριος Παπαδόπουλος είπε (προς τιμήν του), φυσικά.

Είπε λοιπόν ο Συμπολίτης μας: Παρακολουθώ τα Δημοσιεύματα για την ανάπτυξη του διευρωπαϊκού σιδηρόδρομου και τις παρεμβάσεις της Πρωτοβουλίας Πολιτών Εορδαίας, δεν πρέπει και εσείς να στηρίξετε την πρόταση Σωτηρόπουλου για να περάσει διά μέσω Πτολεμαΐδος το τραίνο;

Είστε βουλευτής της περιοχής, δεν πρέπει να στηρίξετε την οικονομική ανάπτυξη της Εορδαίας, γιατί δεν δίνετε την ευκαιρία να δούμε τη διέλευση με σήραγγα στο Βέρμιο διά μέσω της Πτολεμαΐδος.

Αυτά έθεσε ως ερώτημα ο συμπαθής Συμπολίτης μας, για να εισπράξει την απάντησιν του πολιτευτή, που τον εκλέγει η Εορδαία:

Αυτό δε θα γίνει ποτέ!!!!

Απήντησε αγαπητοί φίλοι ότι, αυτή τη γραμμή δεν θα την δώσουμε ποτέ στην Εορδαία.

Κύριε Παπαδόπουλε αυτά είναι ακραίες πολιτικές συμπεριφορές.

Δεν ζητήσαμε ως Πρωτοβουλία Πολιτών κανένα ρουσφέτι, καμία παράνομη παρέμβαση, καμία ευνοϊκή μεταχείριση διά την Εορδαία.

Ζητάμε κύριε Παπαδόπουλε να στείλετε και την πρόταση της Πτολεμαΐδας όπως σκανδαλωδώς στείλατε την πρόταση της Κοζάνης στην Ε.Ε. για ένταξη στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών και που γνωρίζετε ότι η πρόταση της Κοζάνης είναι κατά 50 εκατομμύρια ευρώ περισσότερα από ότι της Πτολεμαΐδας και όμως μεροληπτικώς το πράξατε και δεν έχετε λίγο ίχνος ντροπής που εμφανίζεστε στην Πτολεμαΐδα.

Σας παραθέτουμε εδώ τα στοιχεία που η μελέτη που ανέθεσε ο ΟΣΕ είναι ο μάρτυρας του μεγάλου σας σκανδάλου που ξευτελίζει και την αξιοπιστία της χώρας μας στην Ε.Ε.

ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ «ΔΡΟΜΟΣ» (Ανάθεση μελέτης από τον ΟΣΕ ΤΟ 2020)

ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ     340.589.436€

Προστίθεται ΓΕ και ΟΕ 18%       61.306.099€

Άθροισμα      401.895.535€

Απρόβλεπτα 9%     36.170.598€

Σύνολο        438.066.133€

ΦΠΑ 24%    105.135.872€

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ    543.202.005€

ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

ΚΟΖΑΝΗ – ΜΕΘΟΡΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ

543.202. 000€

ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ      309.624.457€

Προστίθεται ΓΕ και ΟΕ 18%       55.732.402€

Άθροισμα      365.356.859€

Απρόβλεπτα 9%       32.883.117€

Σύνολο        398.238.976€

ΦΠΑ 24%      95.577.354€

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ    493.816.331€

ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ – ΜΕΘΟΡΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ 493.817.000€ (Ευχαριστώ θερμά τον κύριο Νικόλαο Κωτίδη για την προσθήκη αυτή στο άρθρο που ανάρτησα)

Την Ευκαιρία ζητήσαμε να εξεταστεί και η Πρότασις Σωτηρόπουλου και ας επιλεχθεί η ορθολογικότερη.

Είναι ακραίες αυτές οι πολιτικές συμπεριφορές, που εν σπέρματι φέρνουν τον αυταρχισμό και γεννούν πολιτικές υποψίες.

Φαντάζομαι η Εορδαία δεν σας τίμησε για να εξυπηρετήσετε μονομερώς τους απέναντι, αλλά για ισονομία και ισοπολιτεία στις ευκαιρίες για οικονομική ανάπτυξη ολοκλήρου του Νομού.

Με μεγάλη χαρά θα δω κύριε Παπαδόπουλε να διαψεύδετε τα λεγόμενα μου.

Είμαι εν αναμονή.

Ο επί ματαίω γηράσας Πολιτίδης Χρήστος (ο οποίος έχει την τιμή να είναι μέλος αυτής της Ομάδος).


Δ. Μακεδονία: Αποτυχημένοι πολιτευτές – πολιτικές μπαρούφες

Δ. Μακεδονία: Αποτυχημένοι πολιτευτές – πολιτικές μπαρούφες

Αποτυχημένοι πολιτευτές – πολιτικές μπαρούφες

Το έργο της συνένωσης των δυο Πόλεων είναι σε ανυπέρβλητο βαθμό υπερεκτιμημένο στο status που τίθεται.

Συνενώνει τις οικονομικές μοναξιές των δυο Πόλεων.

Είναι τυφλό.

Από την Kαστoριιά οδηγεί στην Πτολεμαΐδα και σταματά εκεί.

Από την Πτολεμαΐδα οδηγεί στην Καστοριά και σταματά εκεί.

Η Φλώρινα είναι παντελώς αποκομμένη, τυφλή και αυτή!!!!!!

Η Καστοριά έχει βέβαια την δίοδο μέσω της Κοζάνης στο Λιμένα της Θεσσαλονίκης (με 50 χιλιόμετρα παραπάνω διαδρομή από την πρόταση Σωτηρόπουλου).

Η Πτολεμαΐδα και η Φλώρινα δεν έχουν τίποτα.

Το έργο αυτό, έτσι όπως είναι δεν είναι τίποτα.

Αν υλοποιηθεί η Πρότασις Σωτηρόπουλου είναι τα πάντα για την βόρεια - Δυτική Μακεδονία.

Φυσικά οι Πολιτικές μπαρούφες και οι κορώνες του Περιφερειάρχη και αυτές αέρας κοπανιστός είναι.

μπαρούφα < ιταλική baruffa < πρωτογερμανική *biraupijaną

 Ουσιαστικό[επεξεργασία]

μπαρούφα θηλυκό


&quot;Η κατανάλωσις του αμίλητου νερού&quot; από τον κ. Τσιούμαρη και η Πρότασις Σωτηρόπουλου

"Η κατανάλωσις του αμίλητου νερού" από τον κ. Τσιούμαρη και η Πρότασις Σωτηρόπουλου

Η κατανάλωσις του αμίλητου νερού από τον κ. Τσιούμαρη και η Πρότασις Σωτηρόπουλου

Βεβαίως αμίλητο νερό δεν υπάρχει στη βιολογική ζωή αλλά στην πολιτική είναι συνηθισμένο.

Και όταν ένας λαλίστατος άνθρωπος δεν ομιλεί κάτι τρέχει.

Και φυσικά υπάρχει το περίεργο πλέγμα των ατέλειωτων Κασαπιδισμών, που διαχέεται στην Περιφέρεια, με ολόκληρη την τελευταία να υποφέρει προς χάριν της ανυπέρβλητης μεγαλομανίας της περιούσιας Πόλης (Κοζάνη) της Δυτικής Μακεδονίας.

Κανείς δεν ομιλεί.

Εάν στην Εορδαία είναι υποτακτικοί στους υπόλοιπους Νομούς είναι "αυτόχθονες ιθαγενείς".

Εν Αρχή.

Η Σήραγγα είναιι ένα πολύ θετικό έργο.

Για 5 δεκαετίες εναντιωνόταν η Περιούσια Πόλις και το μπλόκαρε.

Ο λόγος που το ξεμπλοκάρισε έχει σχέση με κάποιο νταλαβέρι.

Στήθηκε ποντικοπαγίδα

Έδωσαν τη σήραγγα και πήραν το Νοσοκομείο, αυτό τους ενδιέφερε.

Κοιτάξτε τις ημερομηνίες, ταυτίζονται με τον ισχυρισμό μου και επίσης δόθηκαν και  τεράστια ποσά (17 και 7 εκατομμύρια διαδοχικά).

Επίσης, δείτε  τις επίσημες διακηρύξεις του κ. Μαλούτα για το Περιφερειακό Νοσοκομείο που θα κάνει στην Πόλη του.

 

Δείτε τις συνεχείς αναφορές Αντιδημάρχων της Πόλης Κοζάνης για το ίδιο θέμα και μάλιστα θυμωμένα, με τρόπο αμετροεπή και ανυπέρβλητο δικαιωματικό.

Το θέλουμε επειδή (συνεχώς το διαλαλούν) είμαστε εμείς.

Ο κ. Τσιούμαρης είναι η τελευταία άκρη της ουράς του Μητσοτάκη  - Κασαπίδη και των πολιτικών εξελίξεων.

Στην Πολιτική ονομάζεται το φαινόμενο του αμίλητου νερού.

Επιμύθιον

Η σήραγγα είναι τυφλή, συνενώνει τις μοναξιές των δύο Πόλεων.

Κατά συνέπειαν δεν είναι τίποτα.

Εάν βρει διέξοδο στο αρμυρό νερό είναι τα πάντα, αναφέρομαι για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Εδώ κολλάει και η Πρότασις Σωτηρόπουλου!!!!


Η τοποθέτησις του Εκδότη του ptolemais-post ενώπιον της  Δ. Κοινότητος Πτολεμαΐδος

Η τοποθέτησις του Εκδότη του ptolemais-post ενώπιον της Δ. Κοινότητος Πτολεμαΐδος

Κατάστασις vertigo

Αυτό επικρατεί στις αρχές αυτού του τόπου για την προοπτική της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής.

Υπάρχει το μείζον και το έλασσον, εμείς διαλέγουμε με τρόπο νοσηρό το έλασσον και παραβλέπουμε ένα έργο πνοής, με μακρινό ορίζοντα που θα δώσει θέσεις εργασίας και θα βγάλει την περιοχή μας από το βάλτο που έχει υποπέσει.

Υπάρχει ένας ανύπνωτος αγώνας από τη Ομάδα Πρωτοβουλίας Πολιτών Εορδαίας.

Έχουμε κάνει παρεμβάσεις παντού, εντός και εκτός της Ελλάδος.

Επειδή είναι αρκετά αιχμηρά αυτά που θέλω να καταθέσω ενώπιων της μικρής βουλής του Δήμου Εορδαίας, επιλέγω το γραπτό κείμενο με την αυστηρότητα που το διακατέχει.

Θα μπορούσε να είναι άρθρο με τίτλο:

"Εορδαία: Ένα νοσηρό πολιτικό σύστημα αγκιστρώνει τις πολιτικές δυνάμεις της Εορδαίας στην Πόλη Κοζάνη".

Υπάρχει ένα διαρκές πρόβλημα 100 ετών με τη διπλανή πόλη.

Δεν είναι βιώσιμη αυτή η συνύπαρξη.

Δεν έχει σημασία ποιος φταίει, όλοι γνωρίζουν, αλλά λογοτεχνική αδεία θα θεωρήσουμε ότι φταίει η Εορδαία, σε μια κίνηση ανυπέρβλητου αλτρουισμού.

Ήρθε η ώρα να πάρουμε διαζύγιο.

Τα διαζύγια συνιστούν μια επίπονη διαδικασία και φέρουν τραύματα.

Είναι η στάση υγείας όμως, απέναντι σε μια νοσηρή συνύπαρξη.

Θα περάσει καιρός και χρόνια, αλλά πρέπει να βάλουμε σε αυτή την τροχιά την Εορδαία.

Και έναν βουλευτή να βγάζουμε θα είναι δικός μας, ανεξαρτήτου του ιδεολογικού χρώματος και υπόλογος στην Εορδαία.

Υπάρχει ένα πολύπλοκο σύστημα σχέσεων πολιτικής και οικονομικής εξουσίας με τους δοτικούς πολιτικούς να γίνονται υποχείρια της απέναντι Πόλεως και να δορυφοροποιούνται σ’ αυτήν.

Αυτό πρέπει να σταματήσει.

Προς επίρρωσιν των λεγόμενων μου, είναι οι αθλιότητες που γίνονται στο Μποδοσάκειο Νοσοκομείο. Ο Διοικητής του - μας είναι εικονικός.

Επίσης το τραίνο.

Είναι το έργο της επόμενης εκατονταετίας.

Υπάρχει πόλεμος και πέμπτη φάλαγγα εντός της Πόλεως, δυστυχώς είναι και μέσα στους μηχανισμούς που διαχρονικά Άρχουν την Πόλιν.

Ακόμη η Δημοτική Αρχή μας κοιτάζει εχθρικά, και αισθάνεται ανασφάλεια από τη δράση μας.

Με όλο το σεβασμό Δήμαρχε, δεν είμαστε εναντίον σας, την συνεργασία μαζί σας επιδιώκουμε και συνεχώς μας πηγαίνετε πίσω.

Με την επιστολή προς την Πρόεδρο επετεύχθησαν δυο στόχοι, ο πρώτος είναι να ενσκήψει η κεντρική Πολιτική ηγεσία στα ιδιαίτερα πολύπλοκα προβλήματα της επαρχίας.

Και δη της Πτολεμαΐδας που κατασπαράχτηκε από την απολιγνιτοποίηση.

Ο δεύτερος είναι αυτός του κρότου λάμψης, για να ξυπνήσει η περιοχή από το λήθαργο που εισήρθε εδώ και ατέλειωτες δεκαετίες.

Υπάρχει πολιτικό καθεστώς προσωπικών φιλοδοξιών, καρέκλας, Κοινοταρχισμού και ιδιοτέλειας.

Όσο δεν ομιλούν οι πολίτες αυτοί που Άρχουν προωθούν την προσωπική τους ατζέντα και τα ειδικά αντικειμενικά συμφέροντα της απέναντι Πόλεως, προσπαθώντας να λάβουν την εύνοια και την έγκριση ανθρώπων και μηχανισμών που καταρρακώνουν κάθε προοπτική ανάπτυξης της Εορδαίας.

Θα ήθελα να κάνω ορισμένες παρατηρήσεις διά το έργο της διάτρησης του Μουρικίου το όποιο επικαλούνται συνεχώς οι μηχανισμοί της απέναντι Πόλεως.

Το έργο απελευθερώθηκε από τα συνεχή βέτο της απέναντι Πόλεως εδώ και δύο έτη (να θυμίσουμε ότι η ιστορία ξεκίνα από τα μέσα του 1960-70) διότι έδωσε ο Περιφερειάρχης το Νοσοκομείο, οι δυο διαδοχικές οικονομικές αναβαθμίσεις του Μαμάτσιου αυτό καταδεικνύουν.

Το Περιφερειακό Νοσοκομείο αργά η γρήγορα θα γίνει.

Αυτή ήταν η Ποντικοπαγίδα (η σήραγγα).

Η σήραγγα που συνενώνει τις δυο Πόλεις δεν κάνει τίποτε άλλο από να συνενώνει μοναξιές.

Είναι τυφλή.

Θα έχει νόημα μόνο με την συνέχιση της και την έξοδο στο αρμυρό νερό, στο λιμένα της Θεσσαλονίκης και στις αποβάθρες του Αξιού, που σχεδιάζεται μεθοδικά ο δρόμος του μεταξιού (Κωνσταντινούπολις –Σμύρνη – Θεσσαλονίκη – Αξιός - Μοράβας – Δούναβης – Έλβας – Βόρεια Θάλασσα).

.

Έχω γράψει δεκάδες άρθρα.

Υπάρχει κινηματική βάση έτοιμη, κύριε Δήμαρχε μπείτε μπροστά!!!!

Γράφεται ιστορία στη Δυτική Μακεδονία και είμαστε απόντες.

Η γραμμή διά μέσω Πτολεμαΐδας αναπτύσσει και τις τρεις Πόλεις ( Κοζάνη, Πτολεμαΐδα, και Φλώρινα).

Αντίθετα η γραμμή διά μέσω Κοζάνης αναπτύσσει την Κοζάνη αφήνοντας στην απομόνωση τη Φλώρινα και την Πτολεμαΐδα.

Ζητούμε λοιπόν τη συνδρομή της Δημοτικής κοινότητος!!!!

 


Οικονομική σύγκριση των επιλογών (μέσω Κοζάνης και μέσω Πτολεμαΐδας) - Ακούει ο Δήμαρχος;

Οικονομική σύγκριση των επιλογών (μέσω Κοζάνης και μέσω Πτολεμαΐδας) - Ακούει ο Δήμαρχος;

Το σχόλιον εγγράφη κάτω από το άρθρο {Μικρός λαός και πολεμά δίχως σπαθιά και βόλια "πρωτοβουλία πολιτών πτολεμαΐδας / εορδαίας για την ανάπτυξη"} και η συντακτική ομάδα του ptolemais-post το έκανε άρθρο

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ 

Επειδή πολλοί ''κακοθελητές'' εντός και εκτός της πόλης μας ακούνε τους διάφορους ''δήθεν'' ειδικούς να σχολιάζουν για το κόστος των δύο διαδρομών και την ''παράνομη και μεροληπτική'' στάση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να στείλει στην Ε.Ε. για ένταξη στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών μόνο την μια πρόταση και μάλιστα την ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ, απαντάμε με αδιάψευστα στοιχεία της μελέτης που ανέθεσε ο ΟΣΕ το 2020 στην εταιρεία ΔΡΟΜΟΣ.
Επειδή μάλιστα το όλο θέμα θα μπλέξει την Ελλάδα σε μεγάλες περιπέτειες που ενδεχομένως να υποστεί και πρόστιμα για τις ''παρανομίες, παρατυπίες, και μεροληπτικές'' θέσεις της Ελληνικής Κυβέρνησης διαβάστε πιο κάτω και βγάλτε τα συμπεράσματά σας. 
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ «ΔΡΟΜΟΣ» (Ανάθεση μελέτης από τον ΟΣΕ ΤΟ 2020)
Μέσω Κοζάνης
ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ        340.589.436€
Προστίθεται ΓΕ και ΟΕ 18%                            61.306.099€
Άθροισμα                                                        401.895.535€
Απρόβλεπτα 9%                                              36.170.598€
Σύνολο                                                            438.066.133€
ΦΠΑ 24%                                                          105.135.872€
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ                                            543.202.005€
ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 
ΚΟΖΑΝΗ – ΜΕΘΟΡΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ  543.202. 000€
Μέσω Πτολεμαΐδος 
ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ        309.624.457€
Προστίθεται ΓΕ και ΟΕ 18%                            55.732.402€
Άθροισμα                                                        365.356.859€
Απρόβλεπτα 9%                                              32.883.117€
Σύνολο                                                            398.238.976€
ΦΠΑ 24%                                                          95.577.354€
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ                                            493.816.331€
ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 
ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ - ΜΕΘΟΡΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ 493.817.000€
ΤΟ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ηλεκτρονική Διεύθυνση επικοινωνίας :
Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Μικρός λαός και πολεμά δίχως σπαθιά και βόλια &quot;πρωτοβουλία πολιτών πτολεμαΐδας / εορδαίας για την ανάπτυξη&quot;

Μικρός λαός και πολεμά δίχως σπαθιά και βόλια "πρωτοβουλία πολιτών πτολεμαΐδας / εορδαίας για την ανάπτυξη"

                                                                                                                                                Μικρός λαός

και πολεμά δίχως σπαθιά και βόλια

Πτολεμαΐδα 18-11-2022

Συνδημότισσες – Συνδημότες

Πέρασε ένας χρόνος και ένας μήνας από την υιοθέτηση και ψήφιση της πρότασης Β. Σωτηρόπουλου και από το Συμβούλιο Πτολεμαΐδας και από το Δημοτικό Συμβούλιο Εορδαίας.

Ήμασταν τρεις άνθρωποι όταν ξεκινήσαμε την προσπάθεια, γίναμε μια ομάδα, Γίναμε Μικρός λαός...

Όλο αυτό το διάστημα αφιερώσαμε ώρες επι ωρών από την προσωπική μας «βόλεψη», στείλαμε επιστολές σε θεσμικούς παράγοντες και οργανισμούς εντός της Ελληνικής Επικράτειας και στην Ευρωπαϊκή Ένωση, κάναμε συναντήσεις, δώσαμε αγώνες με άτομα στα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και σε προσωπικό επίπεδο για να προβάλλουμε την θέση μας που είναι πλέον η επίσημη πρόταση του Δήμου Εορδαίας. Δεν σταματήσαμε λεπτό. Δώσαμε και δίνουμε παντού την πληροφόρηση για το δίκαιο, τον ορθολογισμό και την ισονομία. Το μόνο που δεν κάναμε δεν «λακίσαμε». Παρά τον «βρώμικο» πόλεμο που έχουμε υποστεί και υπομένουμε ακόμη και σήμερα από θεσμικούς παράγοντες με χαρακτηρισμούς χειρίστου είδους..... Συνεχίζουμε.....

Επιλέξαμε συνειδητά να αποστείλουμε χθες 17 Νοεμβρίου επιστολή στην Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας. Αυτό έγινε για δύο λόγους.

Ο πρώτος να δείξουμε ότι τιμούμε του ήρωες του Πολυτεχνείου που αγωνίστηκαν μεταξύ άλλων και για ΙΣΟΝΟΜΙΑ – ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ, κάτι που και εμείς αγωνιζόμαστε να γίνει, και που αφορά την άνιση μεταχείριση δύο πόλεων. Και...

Ο δεύτερος να στείλουμε ένα μήνυμα σε όλους αυτούς που μένουν αδρανείς κάνοντας μόνο κριτική, ότι «τα πάντα είναι διαρκής αγώνας», και κερδίζεται η μάχη μόνο από τους παρόντες όχι από τους «Δήθεν παρόντες».

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Προς την

Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας

Βασιλέως Γεωργίου Β' 2

Αθήνα Τ.Κ. 100 28

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Πτολεμαΐδα 17-11-2022

Αξιότιμη Κυρία Πρόεδρε.

Λαμβάνουμε την τιμή να απευθυνθούμε σ' εσάς! Ως το ανώτατο θεσμικό όργανο της πατρίδας μας.

Δεδομένου του ότι παραβιάζονται οι Αρχές της Ισονομίας, της Ισοπολιτείας, των Ίσων ευκαιριών και του Κράτους Δικαίου στη Δυτική Μακεδονία. Και το άσχημο δεν είναι ότι παραμένει το θέμα στα στενά εθνικά πλαίσια αλλά φτάνει στην ίδια την Ευρωπαϊκή Ένωση, μαυρίζοντας την εικόνα της Ελλάδας και των πολιτικών της.

Βέβαια τα ζητήματα που σας παραθέτουμε δεν άπτονται άμεσα των αρμοδιοτήτων σας, και ως εκ τούτου η λύση τους δεν μπορεί να έρθει μόνο από εσάς αλλά θα πρέπει να είναι συλλογική η προσπάθεια. Όμως θα σας παρακαλέσουμε να δείξετε ότι παρακολουθείτε το πολιτικό γίγνεσθαι και έχετε επίγνωση των δεδομένων που θα σας αναφέρουμε.

Αυτό μας αρκεί.

Υπάρχει το σχέδιο του Διακρατικού Σιδηροδρόμου που αφορά την συνένωση των βαλκάνιων κρατών με την Ελλάδα και επιδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Και συγκεκριμένα: Στα πλαίσια της συμμετοχής του ΟΣΕ στο πρόγραμμα «INTERREG IPA CROSS-BORDER COOPERATION PROGRAMME "GREECE-ALBANIA 2014-2020" για το έργο "CB RAILWAY" υλοποιήθηκε από τον ΟΣΕ σύμβαση με αντικείμενο την ανάλυση απαιτήσεων και επενδύσεων της εν λόγω σύνδεση Ελλάδας Αλβανίας μέσω Ιεροπηγής. Στη σύμβαση αυτή έγινε διερεύνηση της βέλτιστης τεχνικοοικονομικά λύσης και λήφθηκαν υπόψη κοινωνικοοικονομικά και περιβαλλοντικά κ.λ.π. θέματα εξετάστηκαν οι παρακάτω 3 λύσεις. Σημειώνεται ότι το τμήμα Καστοριά – Ιεροπηγής – Πόγραδετς είναι κοινό για τις τρεις λύσεις. Υπάρχει ένα ελλείπον τμήμα.

Το επίμαχο σημείο είναι η διαδρομή από Βέροια μέχρι Καστοριά και από εκεί στο Πόγραδετς της Αλβανίας.

Σκοπός και στόχος είναι η συνένωση αρχικά με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Υπήρξε μια πρόταση δια μέσω Φλώρινας αλλά από ότι γνωρίζουμε απορρίφτηκε. Κατά συνέπεια απέμειναν οι άλλες δύο. Υπάρχει η πρόταση της πόλης της Κοζάνης, την όποια στοιχειοθετούν άνθρωποι και μηχανισμοί της περιοχής εκεί, δηλαδή:

Θεσσαλονίκη – Βέροια – Κοζάνη – Καστοριά

Και υπάρχει η πρόταση η δική μας:

Θεσσαλονίκη – Βέροια – Πτολεμαΐδα - Καστοριά με διάτρηση του Βερμίου. Η τελευταία είναι πρόταση  του Βασιλείου Σωτηρόπουλου, είναι προμελέτη, και καινοτόμος, θα το διαπιστώσετε αν μπείτε στον κόπο και τη διαβάσετε. Αυτήν αγκάλιασε ολόκληρη η Εορδαία και αποτελεί και πρόταση ψηφισμένη του Δήμου Εορδαίας (κατατεθειμένη στην διαβούλευση του Σχεδίου Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης - ΣΔΑΜ)

Στις αποφάσεις που πάρθηκαν στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, δεν υπήρξε καμία διαβούλευση, (υπάρχουν σχετικές καταγγελίες περιφερειακών συμβούλων), έτσι εν κρυπτώ αποφάσισαν να τη δρομολογήσουν διά μέσω Κοζάνης. Και τελικώς εστάλη στην Ε.Ε. από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προς ένταξη στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών, η πρόταση της σιδηροδρομικής σύνδεσης Κοζάνης – Βέροιας, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΕΜΕΙΝΑΝ. (Σας επισυνάπτουμε απόσπασμα της μελέτης που ανέθεσε ο ΟΣΕ).

Κάναμε πολλές ενέργειες με άπειρες επιστολές και παρεμβάσεις εντός της Ελλάδος, αλλά και εκτός, στα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σύμφωνα με τη μελέτη Σωτηρόπουλου, η εκδοχή δια μέσω της Πτολεμαΐδας

Α. Είναι φθηνότερη

Β. Συντομότερη (είναι μια ευθεία)

Γ. Πιο ασφαλής

Δ. Συμφέρουσα οικονομικά.

Ε. Συνενώνει με τον καλύτερο τρόπο ευρύτατα τμήματα της Δυτικής Μακεδονίας με την Αλβανία, τη Βόρεια Μακεδονία, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και το Νότιο τμήμα της χώρας. (Σας επισυνάπτουμε περίληψη της πρότασης μας).

Δεν διαιρεί την περιφέρεια της Δυτικής Μακεδονίας στα δυο, σε Νότιους και Βόρειους, αλλά την συνενώνει βγάζοντας από την γεωγραφική απομόνωση τη Φλώρινα και την Εορδαία.

Δυστυχώς υπάρχει ένα πεπαλαιωμένο σύστημα με καρέκλες, ακραίων τοπικών συμφερόντων, και κομματάρχες που μας γυρίζουν πίσω στην εποχή των κοινοταρχών που βασίλευε το ρουσφέτι και το προσωπικό συμφέρον. Δεν υπάρχει το όλον αλλά το ακραίο τοπικιστικό. Δεν ζητάμε παράλογα πράγματα, απλά να σταλεί στην Ε.Ε. προς ένταξη για αξιολόγηση και η δική μας πρόταση. Εάν αποδειχτεί ότι διά μέσω της Κοζάνης με επιστημονικά κριτήρια αυτή είναι η ορθολογικότερη, θα τη στηρίξουμε με μεγάλη χαρά. Εάν αποδειχτεί το αντίθετο, υπάρχει μέγα θέμα. Ισοπολιτεία – Ισονομία, Ίσες ευκαιρίες και Κράτος Δικαίου στις ταλαιπωρημένες περιοχές  της Πατρίδος μας από την απολιγνιτοποίηση, αυτό ζητάμε.

Η Εορδαία και η Φλώρινα αιμορραγώντας πλήρωσαν την απολιγνιτοποίηση. Η χάραξη της γραμμής από την Εορδαία θα ξαναστήσει τον τόπο στα πόδια του.

Σας ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο σας και περιμένουμε τις δικές σας ενέργειες.

ΤΟ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Ηλεκτρονική Διεύθυνση επικοινωνίας :

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Υ.Γ. Διαλέξαμε συνειδητά την ημερομηνία αυτή 17 Νοεμβρίου ως την ελάχιστη απονομή τιμής στους αγωνιστές της ισοπολιτείας και ισονομίας της πατρίδας μας.

 


   Εορδαία: Αλλάζουν κάποια πράγματα για το φυσικό αέριο στον Περδίκκα

  Εορδαία: Αλλάζουν κάποια πράγματα για το φυσικό αέριο στον Περδίκκα

Ptolemais-post: Κερδίσαμε τη μάχη ή πρόκειται περί τακτικής νίκης. Έρχονται εκλογές, συνυπολογίζονται τόσο στη Δημοτική Αρχή όσο και στην Κεντρική Κυβέρνηση οι ενοχλήσεις των Πολιτών.

Το χρονικό διάστημα είναι βραχύ, ως εκ τούτου πολλά δύναται να αλλάξουν, οι πιέσεις πρέπει να συνεχιστούν.

Από τον αγωγό του ΔΕΣΦΑ και όχι από τον ΤΑΠ, όπως ελέχθη αρχικά στη Λαϊκή Συνέλευση, θα πάρει φυσικό αέριο ο οικισμός του Περδίκκα, που θα έρθει από τα Τρίκαλα Ημαθίας, στα τέλη του 2024 αρχές του 2025, και το δίκτυο θα είναι έτοιμο κατά το πρώτο η δεύτερο εξάμηνο του 2024, ενώ για το εσωτερικό δίκτυο εκδόθηκε ήδη η άδεια διανομής από την ΡΑΕ.

Αυτό ανάφερε στη χθεσινοβραδινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Εορδαίας ο δήμαρχος, Παναγιώτης Πλακεντάς, μετά την επαφή, κατά την πρόσφατη κάθοδο του στην Αθήνα, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΔΕΔΑ, Μάριο Τσάκα, παρουσία βουλευτών Κοζάνης, κάνοντας λόγο για «αλλαγή κάποιων πραγμάτων». Σε ότι αφορά τη  χρηματοδότηση η ΔΕΔΑ αναλαμβάνει, την επιχειρηματική πρωτοβουλία να χρηματοδοτηθεί το δίκτυο από τον ΔΕΣΦΑ και όχι από το πρόγραμμα του ΕΣΠΑ.

Με βάση αυτά τα νέα δεδομένα, για τα οποία έλαβαν γνώση τόσο το Τοπικό Συμβούλιο όσο και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι του Περδίκκα, ζητήθηκε από τον κ. Τσάκα να ενημερώσει ο ίδιος σχετικά τόσο το Σώμα όσο και την Κοινότητα του Περδίκκα, κάτι που εκτιμάται  στα τέλη του τρέχοντος μηνός, εν αναμονή και της έκδοσης εγκυκλίου από τον ΔΕΣΦΑ, όπως και να υπογραφεί ένα μνημόνιο, μεταξύ της  ΔΕΔΑ και του Δήμου Εορδαίας, καταλήγοντας σε συμφωνία με συγκεκριμένα πράγματα.

 
 ΕΡΤ ΚΟΖΑΝΗΣ- ΣΥΝΤΑΞΗ: Μαίρη Κεσκιλίδου
 

 Σβήνουμε σαν Πόλη (Γρεβενά) - Σβήνουμε σαν Εορδαία!

 Σβήνουμε σαν Πόλη (Γρεβενά) - Σβήνουμε σαν Εορδαία!

Ptolemais-post: Πεθαίνουμε σαν Περιφέρεια! Τα ίδια προβλήματα που αντιμετωπίζουν εκεί τα περνάμε και εδώ στην Εορδαία, όταν θα λείψουν οι συνταξιούχοι της ΔΕΗ δεν θα μείνει τίποτα, μονάχα το κακότεχνο προρτραίτο του κ. Κασαπίδη. Ο κύριος υπεύθυνος της απολιγνιτοποίησης είναι αυτός, αυτός έριξε την "πάσα", στους ακαμάτηδες  της Φαμίλιας!!!!

Διαβάζουμε

Μαίρη Κεσκίλιδου

Σβήνουμε σαν πόλη, κόσμος φεύγει, μαγαζιά κλείνουν, όλα πωλούνται και κανείς δεν αγοράζει...
του Αθανασίου Ζέρβα
Σβήνουμε σαν πόλη, κόσμος φεύγει, μαγαζιά κλείνουν, όλα πωλούνται και κανείς δεν αγοράζει...
Απελπιστική είναι η κατάσταση στα Γρεβενά...τα οποία περιμένουν ένα δύσκολο χειμώνα
Κοινός τόπος και θέμα συζήτησης είναι η μείωση του πληθυσμού και η ερημιά που επικρατεί γενικά
Εκτιμήσεις κάνουν λόγο για κάτω από 10.000 πληθυσμό στην πόλη, περιμένοντας τη Στατιστική Υπηρεσία να ανακοινώσει επισήμως τα αποτελέσματα της απογραφής του 2021.
Όποιον και να συναντήσεις έξω σου μιλά για αυτό το θέμα
Σβήνουμε λένε, ερημώνουμε...
Καθηγητής λέει έχουμε μείωση από 210 παιδιά πέρσι, σε 160 φέτος στο σχολείο μας
Στο άλλο σχολείο οι μαθητές είναι μόνο 120
Πάνω 600 θανάτους έχουμε σε όλο το Νομό κάθε χρόνο και λιγότερες από 100 γεννήσεις.
Τα μαγαζιά κλείνουν το ένα μετά το άλλο (καφέ, φαγάδικα) και αυτά που υπάρχουν υπολειτουργούν.
Πρατηριούχος υγρών καυσίμων αναφέρει μεγάλη μείωση στα έσοδά του, λόγω και της αυξημένης τιμής της βενζίνης μετά την αρχή του πολέμου στην Ουκρανία.
Νέοι, αλλά και μεγαλύτεροι (50-55 ετών) εγκαταλείπουν τα Γρεβενά αναζητώντας καλύτερη τύχη αλλού.
Μεγάλος αριθμός σπιτιών έχουν μείνει άδεια και πωλούνται από τους κληρονόμους. Χαρακτηριστικό είναι ότι σε μια κεντρική οδό 150 μέτρων πωλούνται 10 σπίτια.
Και αυτή η κατάσταση μοιάζει μη αναστρέψιμη.
Στην απογραφή του 2031 όλοι λένε θα είμαστε 5.000-6.000 κάτοικοι μόνο στην πόλη των Γρεβενών
Το "μέλλον" θα δείξει...
Αθανάσιος Αν.Ζέρβας, I.MSc, MSc
I.M.Sc. Διπλωματούχος Τηλεπικοινωνιακός Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Α.Π.Θεσσαλονίκης
M.Sc. Εφαρμοσμένη Πληροφορική - Συστήματα Η/Υ Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Επαγγελματική Δημοσιογραφία Ανοιχτό Λ.Πανεπιστήμιο
Υπεύθυνος Συστημάτων και Δικτύων Πληροφορικής και Επικοινωνιών
Τεχνικός Σύμβουλος Πληροφορικής & Νέων Τεχνολογιών
 

Πόσοι φραπέδες μπορούν να χωρέσουν σε 8.000 ευρώ; Ρωτήστε τον κ.Κασαπίδη, αυτός ξέρει!!!!

Πόσοι φραπέδες μπορούν να χωρέσουν σε 8.000 ευρώ; Ρωτήστε τον κ.Κασαπίδη, αυτός ξέρει!!!!

Πόσοι φραπέδες μπορούν να χωρέσουν σε 8.000 ευρώ; Ρωτήστε τον κ. Κασαπίδη, αυτός ξέρει!!!!

Σε δημοσίευμα του kozan.gr διαβάσαμε ότι ετέθη αίτημα προς έγκριση ποσού 8000 ευρώ (με το ΦΠΑ), για την προμήθεια ειδών κυλικείου (καφέδες, νερά κ.α.) από τους: κ. Πουταχίδου, Α. Δαδαμόγια & του Μ. Μακρυγιάννη, το αίτημα κατέθη από την δεύτερη.

Φυσικά ένα οργανωμένο κυλικείο έχει και άλλα είδη αλλά το κυριότερο είναι ο καφές.

Ο καφές αγαπητοί φίλοι είναι υγεία και Πολιτισμός και επίσης βοηθά στη συνεύρεση, στο σπάσιμο του πάγου και στην αυτοψυχανάλυση με την παρουσία οικείων προσώπων!!

Αν  διαιρέσουμε το κονδύλι διά τρία μας κάνει 2.666,66666667 ευρώ έκαστος-η.

Πράγμα που σημαίνει επιμερίζονται οι ευθύνες και η ηθική κατάπτωση του καθενός είναι στο 1/3.

Στην μπανανοδομημένη Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας όλα γίνονται.

Βέβαια και σε άλλες Περιφέρειες γίνονται τέτοια πράγματα και το πιο πιθανό λόγω έλλειψης πολιτικής φαντασίας και ικανοτήτων από κάπου θα έκλεψαν την ιδέα και την μπόλιασαν στην θλιβερή επικράτεια που έχουμε την ατυχία να ζούμε.

Διαβάζουμε!

KOZAN.GR: ΧΥΤΡΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ: ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΡΩΤΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΟΣΟΥ 8000 ΕΥΡΩ (ΜΕ ΤΟ ΦΠΑ), ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΕΙΔΩΝ ΚΥΛΙΚΕΙΟΥ (ΚΑΦΕΔΕΣ, ΝΕΡΑ Κ.Α.) ΓΙΑ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ

kozan.gr: Χύτρα ειδήσεων: Ούτε καν ρωτήθηκε και δεν είχε ιδέα για την έγκριση ποσού 8000 ευρώ (με το ΦΠΑ), για την προμήθεια ειδών κυλικείου (καφέδες, νερά κ.α.) για ανάγκες που αφορούσαν και το δικό της γραφείο     13

Όπως αναφέρει το φιλικό της περιβάλλον, ούτε καν ρωτήθηκε, δεν είχε ιδέα και δε θα συναινούσε ποτέ σ’ ένα αίτημα για έγκριση τέτοιου χρηματικό ποσού.

Ο λόγος για την Αντιπεριφερειάρχη Νέας Γενιάς, Αθλητισμού και Πολιτισμού, Ο. Πουταχίδου, της οποία το γραφείο, συμπεριλαμβάνεται, μαζί με της Α. Δαδαμόγια & του Μ. Μακρυγιάννη, στα τρία γραφεία Αντιπεριφερειαρχών, για τα οποία κατατέθηκε, αίτημα, από τη δεύτερη, για έγκριση ποσού 8000 ευρώ (με το ΦΠΑ), για την προμήθεια ειδών κυλικείου (καφέδες, νερά κ.α.), θέμα που έφερε στη δημοσιότητα το kozan.gr κι είναι πρώτο θέμα συζήτησης, παντού, τις τελευταίες ώρες.

Αν όντως η Ο. Πουταχίδου – και δεν έχουμε λόγο να μην πιστέψουμε το φιλικό της περιβάλλον – δε γνώριζε το παραμικρό γι’ αυτό το αίτημα γεννιούνται περισσότερα ερωτηματικά ενώ αποδεικνύεται για μια ακόμη μια φορά ότι στην Περιφερειακή Αρχή επικρατεί μια πολύ “ωραία” ατμόσφαιρα.


Αρδευτικά έργα Φλώρινας- Αμυνταίου, Αναδασμοί και τα Φούμαρα του κ. Κασαπίδη με την οικειοποίηση του έργου άλλων

Αρδευτικά έργα Φλώρινας- Αμυνταίου, Αναδασμοί και τα Φούμαρα του κ. Κασαπίδη με την οικειοποίηση του έργου άλλων

Στρατάκης Γιάννης Περ. Συμβ.- Συνδυασμός ΕΛΠΙΔΑ

Αρδευτικά έργα Φλώρινας- Αμυνταίου, Αναδασμοί και τα Φούμαρα του κ. Κασαπίδη με την οικειοποίηση του έργου άλλων.

Η ενημέρωση του Περιφερειάρχη Δυτ. Μακεδονίας κ Κασαπίδη κατά τη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου 21/9/2022 για τα έργα που προωθεί η Περιφέρεια έκρυβε εκπλήξεις .

Εκεί μάθαμε για την ένταξη των μελετών των αρδευτικών Χειμαδίτιδας και Βεγορίτιδας στο Πράσινο Ταμείο, ύψους περίπου 4,5 εκατομμυρίων ευρώ, καθώς και την επίλυση των προβλημάτων των αρδευτικών των ΤΟΕΒ που χρόνιζαν, γιατί κανείς άλλος πριν, παρά μόνο αυτός, ασχολείται με τα θέματα αυτά.

Μόνο που τώρα θυμήθηκε να παρουσιάσει ως έργο όσα δεν έγιναν 3 χρόνια τώρα στη θητεία του, με κορυφαίο παράδειγμα του ΤΟΕΒ της Μελίτης.Πρόβλημα που είχε θέσει ο γράφων, συμπεριλαμβανομένου και του προβλήματος σύνδεσης του αρδευτικού με το φράγμα Παπαδιάς, στην αρχή της θητείας του με Επερώτηση.

Και το κορυφαίο και πιο ανέντιμο δεοντολογικά ή αλλιώς ο ορισμός του σφετερισμού:

αναφέρθηκε στις μελέτες των αρδευτικών Βεγορίτιδας και Χειμαδίτιδας λέγοντας επί λέξει τα εξής καταπληκτικά στο Περιφερειακό Συμβούλιο:

«Τα συγκεκριμένα αυτά έργα, οι προτάσεις είχαν ξεκινήσει από την αρχή της θητείας μας και με τον κ. Κιοσσέ και με τον Βασίλη τον Άμπα ως θεματικός Αντιπεριφερειάρχης, τα είχαμε ενσωματώσεις στο στρατηγικό σχεδιασμό και καταφέραμε να εντάξουμε σε συνεννόηση με το Υπουργείο στο Πράσινο Ταμείο και παίρνουν το δρόμο της έναρξης, της υλοποίησης. Ένα όνειρο δηλαδή της Φλώρινας γίνεται πραγματικότητα μετά από 30 χρόνια έστω, κάλιο αργά παρά πότε».

* (μπορείτε να παρακολουθήσετε την τοποθέτησή του στο συνημμένο βίντεο)

Ας δούμε όμως ποια είναι η πραγματικότητα.

Οι φάκελοι για την εκπόνηση των μελετών των έργων ετοιμάστηκαν καθ’ ολοκληρία από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου Αμυνταίου, ο οποίος και υπέβαλε το αίτημα στο Πράσινο Ταμείο.

Οι δύο προτάσεις περιλαμβάνονται στην Απόφαση του Υπουργού που δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ στις 3 Δεκεμβρίου του 2021 με δικαιούχο το Δήμο Αμυνταίου με συνολικό προϋπολογισμό 4,54 εκατ. Ευρώ.

Απόφαση, στην οποία περιλαμβάνονται και ελάχιστες προτάσεις της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας (2 βοτανικοί Κήποι προϋπ. 874 χιλ. ευρώ, ΕΚΕΤΑ/ Περιφέρεια Δυτ. Μακ. 176.000 ευρώ).

Και φτάνουμε στις 14/9/22 στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Πράσινου Ταμείου όπου ο δικαιούχος Δήμος Αμυνταίου κατά περίεργο τρόπο αντικαθίσταται από την Π.Ε Φλώρινας.

Κατά μαγικό και άκοπο τρόπο η Περιφέρεια σφετερίζεται ως δικαιούχος την εκπόνηση των μελετών των δύο αρδευτικών, με προφανή σκοπό την προβολή της. Έτσι ακλούθησε το «show» και οι βαρύγδουπες δηλώσεις του κ. Περιφερειάρχη στο Περιφερειακό Συμβούλιο στις 21/9.

Προφανώς ετοιμάζει το αφήγημά του για τις επερχόμενες εκλογές.

Πόσο όμως υποκρισία, απρέπεια και σφετερισμός της Δουλειάς όλων αυτών που οραματίστηκαν και φρόντισαν να δρομολογήσουν το αίτημα για τις δύο αυτές μελέτες!

*στο συνημμένο βίντεο μπορείτε να παρακολουθήσετε την σχετική συζήτηση στο Π.Σ.



Ο Καιρός

Σημαντικά θέματα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία

ΚΟΖΑΝΗΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Κοζάνη

ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Πτολεμαίδα